Citat:
Ursprungligen postat av
sluggern375
Följer mitt lags priser på Futbins analys-del, någon som också gör det? Riktigt bra verktyg om man vill se hur priset på ens lag går upp och ner samtidigt som du kan se all statistik på dina spelare. Mitt lag var nere på ett totalt värde på 2,570,660 i måndags. Nu i dag har det stigit till 2,946,700. Känns som att TOTY-crashen var i måndags, den stigningen på ~400k på bara en 5 dagar är stark. Samtidigt har jag kanske inte har de rätta spelarna för att spegla marknaden? Min IF Kante har bara han gått upp ~40k sen i måndags. Folk trodde han skulle komma i TOTY men när han uteblev där skjöt priset i höjden. En annan spelare som gått upp i pris otroligt mycket är IF Nainggolan, jag köpte han när han fortfarande fanns i paket (första veckan i december tror jag) för 402k, nu säljer han för 569k.
Min trupp kanske ger en missvisande bild pga att jag har två spelare som dragit upp priset så markant? Någon annan som använder futbins squad analys (länk:
https://www.futbin.com/analysis)? Kan ni i så fall ge mig er syn på marknaden? Stod ert lag också överlägset lägst i måndags?
Aldrig sett den där sidan ens... Hittar den inte på Futbin heller utan gick in genom länken du skrev. Bra mycket enklare att följa ju! Jag har följt prisutvecklingen på mina spelare men det genom en vanlig spelartrupp på Futbin, man kan ju se spelarpriser per spelare när man är inne på edit squad. Sedan har bara haft i huvudet ungefär vad jag köpt dem för. Detta du skicka var fan så mycket bättre. Där ser man ju precis vad spelaren gått upp osv utan att behöva tänka själv

Tack för den, lär användas flitigt framöver.
Mitt lag är köpt för 1,384,000 och är nu värt 1,588,000. Så en prisuppgång på 200k sedan i söndags. Har egentligen 3 spelare som stickit iväg lite. IF Kante upp 52k, SIF Salah upp 58k och Aguero upp 50k. Det är ju större delen av de som öka, förvisso mina tre dyraste spelare med.
Enligt grafen stod mitt lag som lägst i måndags, men köpte mitt lag under söndagen för 25k mindre än det. Fick nog tag på en del spelare precis under sin lägsta nivå där, snipade en del också som jag fick under marknadsvärdet.
Intressant och se hur helgen kommer påverka priserna nu igen. Lär öppnas så in i helvete mycket paket. Har själv +50 paket att öppna, kliar i fingarna för att börja öppna.
Hur är IF Nainggolan förresten? Lika bra som han ser ut? Kör ju IF Kanté och Nainggolans vanliga kort som innermittfältare, så jävla bra duo att ha där ihop.
Citat:
Ursprungligen postat av
sonofnature
Varför är inte Robinho med i FUT ?
Tips på någon annorlunda ST CF CAM i calcio ?
Han spelar väl i Brasilianska ligan som inte finns på FUT. Annorlunda o annorlunda. Vet inte vad som klassas in på det. Men SIF Brozovic ser riktigt bra ut att ha som CAM. Kan nog funka på alla dem positionerna där framme.