2017-01-25, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Läs ~1 sida tillbaka så ser du minst 4 personer som ger sina tips till en annan forummedlem.

Ah, nu ser jag Tackar.
Citera
2017-01-25, 15:29
Medlem
Hur får ni reda på när vissa spelare försvinner i packs? Var kan man hitta den infon?
Citera
2017-01-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Hur får ni reda på när vissa spelare försvinner i packs? Var kan man hitta den infon?

TOTW korten dvs de svarta korten kommer varje onsdag kväll och försvinner ur packs onsdagen efter för då kommer ett nytt TOTW...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
jag mailade igår så lär ta tid..
De är otroligt sega på att svara.. jag fick en väntetid på 20 min. De ringde 1.5 efter när jag tog en dusch, fick göra om processen. Får vänta igen, sen ska jag ta upp vissa saker som har gjort mig irriterad. Bryr mig egentligen inte om att jag har torskat 5-10k det värsta är att de inte uppdaterar skiten och fixar problemen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Försökte även spamma in Striker Sow igårkväll men frugan ville "mysa" så gick miste om de coinsen men så är livet

Hahahahaha!
Citera
2017-01-25, 15:35
Medlem
zRabbiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee

Varje onsdag släpps ett nytt team of the week, baserat på spelares insatser i ligaspelet. Under denna vecka finns endast spelarna som IFs (informs, svarta kort), vilket gör att deras vanliga (guldiga/silvriga eller brons) kort försvinner från packs. Vilket gör att värdet höjs.
Citera
2017-01-25, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
TOTW korten dvs de svarta korten kommer varje onsdag kväll och försvinner ur packs onsdagen efter för då kommer ett nytt TOTW...

Ahh alright, förstår
Citera
2017-01-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Ett tips till alla är att investera i Depay IF korten. Har ju lämnat United. Så det kortet kommer vara väldigt sällsynt.

IF kortet blir ju inte sällsyntare bara för det. Inget bra kort, finns många bättre ute till vänster. Sällsynt blir han ifall om det skulle krävas United IF sbc.

Försök göra det rätt så vi faktiskt hjälper varandra här inne än att sprida massa sörja.
Citera
2017-01-25, 15:44
Medlem
EA är helt fucking otroliga! Så underbara.. fick ett samtal nu av en snubbe som heter Tim G. Han påstår att glitchen inte finns, det är tydligen ett falskt rykte hahahah! Han säger att han ska fixa till en felsökning för det är fel på min internet enligt hnm.. jag försökte ställa honom mot väggen men han vägrade svara varför många har detta problem. Han ville inte gå in specifikt på problemet. Känns otroligt konstigt att de nekar att det är fel hos dem jävla hor EA
Citera
2017-01-25, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Adress? Måste man komma ihåg vad motståndaren hette också?

Ea verkar skita totalt i det här. Är väl för idioter fortsätter spela och pumpa in pengar i spelet ändå. Personligen var jag rätt korkad då jag trodde glitchen var borta så spelade några gånger tills jag råkade ut för den till slut.

Är ju så enkelt att fixa. Det enda senaste patchen fixat är ju att det kommit en glitch? Det skulle tas bort så man inte såg när motståndarlaget skapats. Men det är inte förändrat. Är väl bara dra tillbaka patchen så länge så vi på PS4 kan spela? Sen får man jobba på en ny. Och framförallt! Gör ett uttalande för helvete!

Jag har chattat med deras livechat och klagat lite och försökt att göra det till värsta grejen, gjort det 3 ggr och fått totalt 7 7,5k packs. Det kan vara det minsta lilla att klaga om men dom verkar inte orka med, och då delar dom ut packs för att slippa allt klagande😂
Citera
2017-01-25, 15:51
Medlem
murvelludrets avatar
Vad har ni för tankar angående nästa POTM?

Tänker mig att några av de nominerade är: Alli, Kane, Giroud, Sanches... Sen står det still, har dålig koll på hur det sett ut för backar/målvakter. Störst chans att få utmärkelsen tycker jag ligger på de två först nämnda och att det kommer avgöras i sista matchen den 31a. Fyll gärna på listan med spelare som kan tänkas vara aktuella för priset!

Har börjat fylla upp klubben med spelare från England, PL, Spurs och MK Dons. Allt ifrån IF till silver alltså och största investeringen hamnar i spelare från Spurs med tanke på POTM och det kinesiska nyåret.

Ponera att Kane får POTM hur tror ni SBC:erna kommer se ut för Tottenham? Bara rare guldspelare och 82-rating(eller liknande). Har dålig koll på hur föregående POTM-SBC har sett ut så jag undrar om man ska investera i Lloris eller om man kan nöja sig med Worm eller Lopes? Har dock helgarderat och köpt alla men planerar att införskaffa flera
Citera
2017-01-25, 16:03
Medlem
http://www.futhead.com/17/totw/totw19/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här