2016-10-13, 00:32
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Dom måste nerfa inlägg. Känns som fifa14 igen. Alla särbarn springer bara ner till kanten och matar inlägg hela matchen.

Jag är för dålig för att passa mig igenom. Mycket enklare med en djupledsboll på kanten och springa som fan för att slå inlägg.
Citera
2016-10-13, 01:15
Medlem
har ett bra trading tips till er med lite mindre budget:
Köp populära (billiga) spelare som är LW eller RW..
Köp RW->RM alt LW->LM för runt 300 coins..
sätt detta på kortet och sälj för 1500 dyrare... Har kört med Kishna, Brahimi, Salah, Keita Diao mfl..tjänat mellan 1-2k per kort tidigare under spelet..svårare nu dock...
Kishna går att få hem för 650 på open bid..säljer för 1700 så profit även om det är tuffare nu än i början av spelet..gjorde som mest runt 50k+ per dag
Citera
2016-10-13, 01:16
Medlem
Sorry för en nybörjar fråga!
När ska man sälja/köpa spelare? hur vet man när priset går upp eller ner på spelare? fördelar/nackdelar med att öppna dyra packs? chansen är ju inte stor att man får en bra spelare?
Hur tjänar man stora pengar? Får spela en jäkla massa matcher för att få ihop till 10k.
Tacksam om någon tar sig tid o svara på mina amatör frågor.
Citera
2016-10-13, 01:24
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
har ett bra trading tips till er med lite mindre budget:
Köp populära (billiga) spelare som är LW eller RW..
Köp RW->RM alt LW->LM för runt 300 coins..
sätt detta på kortet och sälj för 1500 dyrare... Har kört med Kishna, Brahimi, Salah, Keita Diao mfl..tjänat mellan 1-2k per kort tidigare under spelet..svårare nu dock...
Kishna går att få hem för 650 på open bid..säljer för 1700 så profit även om det är tuffare nu än i början av spelet..gjorde som mest runt 50k+ per dag

Gjort mkt samma sak i början av spelet, verkar som folk tar för givet att dem korten kostar lika mkt som föregående år då ja iaf har för mig de var dyrare.
Citera
2016-10-13, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Gjort mkt samma sak i början av spelet, verkar som folk tar för givet att dem korten kostar lika mkt som föregående år då ja iaf har för mig de var dyrare.
eller hur, gjorde hur mycket profit som helst..ibland sålde jag 10st på 5 minuter.. nu är det jävligt svårt dock tyvärr

EDIT: Frågan är varför folk är så s*tans korkade och inte ens kollar priset utan bara köper
Citera
2016-10-13, 01:31
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
eller hur, gjorde hur mycket profit som helst..ibland sålde jag 10st på 5 minuter.. nu är det jävligt svårt dock tyvärr

EDIT: Frågan är varför folk är så s*tans korkade och inte ens kollar priset utan bara köper

Ah, gick riktigt bra i början, är segare nu dock.

Haha ja de är sjukt, för en själv är det självklart å kolla vad position-ändrarkortet kostar innan man skulle köpa. Men man ska väl va glad att folk slarvar med dedär, hade varit svårt å trada annars
Citera
2016-10-13, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Ah, gick riktigt bra i början, är segare nu dock.

Haha ja de är sjukt, för en själv är det självklart å kolla vad position-ändrarkortet kostar innan man skulle köpa. Men man ska väl va glad att folk slarvar med dedär, hade varit svårt å trada annars

man blir aldrig förvånad vilka ufon det finns..säljer ju IF för 5k dyrare än vad lägsta bin är
Citera
2016-10-13, 05:36
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
gör ett fitness lag för 20-30k...man vinner mycket med det iaf..
Investera coinsen i IF trading eller liknande
Tips på fitnesslag? Kör alla guldspelare nu från MLS för jag ska använda de sen för SBC. Men det laget duger inte riktigt för online.

Har mycket att göra i helgen så skiter nog i att försöka kvala mig in i weekend league. Någon i högre division som vet hur det fungerar där? För vad jag förstått så kan man kvala in till weekend leauge i de högre online divisionerna? Är i 6an själv så.
Citera
2016-10-13, 05:39
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
http://www.futbin.com/17/squad/109821 detta laget presterar väldigt bra för mig iaf. Betalade runt 175k för det.
Usch spyr när man inte har minst 9 i chemistry på en spelare.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-13 kl. 05:43.
Citera
2016-10-13, 06:29
Medlem
Tja alla glada!

Vilken formation kör ni? vad tycker ni funkar bäst och varför?
Citera
2016-10-13, 07:30
Medlem
Precis gått över till Xbox för att testa legender ny market etc.. kommer från PS4.

Har inte så många som lirar just FUT på xbox, så trevligt att ha några vänner där med har ni lust så skicka gärna ett PM vad ni heter på Xbox )

//Kille 25
Citera
2016-10-13, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
handicap måste tas bort. Jag möter spelare som har ronaldo och jag vinner 4-0. I nästa match möter jag en snubbe som bara har non-rare guld spelare och blir helt jävla våldtagen.
Investera inte i dyra spelare, du kommer bara att förlora mer matcher.
För det kan ju inte vara så att den med det sämre laget helt enkelt var bättre än den med Ronaldo... Folk överskattar hur mycket bra spelare kan hjälpa en, är man dålig utan bra spelare så är man dålig med bra spelare också.

Min längsta winningstreak någonsin på FUT var med ett lag med bl.a Ronaldo, Kluivert och Vieira. Hur förklarar du det?

Hade det varit bättre om FUT var tvättäkta pay2win eller vad är grejen...?
Senast redigerad av CopyP 2016-10-13 kl. 07:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in