2017-01-19, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tror de avvaktar med detta pga av allt strul med glitchar...

Mmm man blir ju lite orolig på EA med alla dessa problem
Citera
2017-01-19, 12:47
Medlem
19 timmar kvar till WL, hoppas dom hinner i tid! Kanske man ska försöka kvala via turneringen för att vara säker..
Citera
2017-01-19, 12:48
Medlem
Citat:
tror de avvaktar med detta pga av allt strul med glitchar...

Vad är det för glitchar ni pratar om och när dök de upp?
Citera
2017-01-19, 12:50
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Vad är det för glitch ni pratar om? menar ni om man ligger under och väljer att gå ur matchen så får man ej förlust?
Citera
2017-01-19, 13:02
Medlem
Det var väl ganska många som blev bestraffade när dem använt draft-glitchen? (vill minnas att det var den glitchen). Har för mig att det blev lite liv om det. Folk förlorade ganska mycket av sina coins osv. Förjävligt om man skall spela och förlora på sådant sätt som ni skriver. Tänkte spela igår kväll men de blev inte så. Känns bra nu. Järnen går nog varma hos EA nu....

Till en annan grej, angående loyalty. Håller på med SBC world class och legendary nu. Behöver loyalty på 12 av 22 spelare. Jag brukar köra match mot TOTW och avsluta spelet när spelet satt igång, göra det 10ggr för att få loyalty. Men någon som vet om man in göra ett byte direkt vid start och även på loyalty på den inbytte spelaren? Eller blir det bara på dem i startelvan?
Senast redigerad av grahnen 2017-01-19 kl. 13:09.
Citera
2017-01-19, 13:05
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Det var väl ganska många som blev bestraffade när dem använt draft-glitchen? (vill minnas att det var den glitchen). Har för mig att det blev lite liv om det. Folk förlorade ganska mycket av sina coins osv. Förjävligt om man skall spela och förlora på sådant sätt som ni skriver. Tänkte spela igår kväll men de blev inte så. Känns bra nu. Järnen går nog varma hos EA nu....

Till en annan grej, angående loyalty. Håller på med world class och legendary nu. Behöver loyalty på 12 av 22 spelare. Jag brukar köra match mot TOTW och avsluta spelet när spelet satt igång, göra det 10ggr för att få loyalty. Men någon som vet om man in göra ett byte direkt vid start och även på loyalty på den inbytte spelaren? Eller blir det bara på dem i startelvan?

Det borde fungera, kontrakt räknas ju bort. Smart
Citera
2017-01-19, 13:10
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Till en annan grej, angående loyalty. Håller på med SBC world class och legendary nu. Behöver loyalty på 12 av 22 spelare. Jag brukar köra match mot TOTW och avsluta spelet när spelet satt igång, göra det 10ggr för att få loyalty. Men någon som vet om man in göra ett byte direkt vid start och även på loyalty på den inbytte spelaren? Eller blir det bara på dem i startelvan?

Förklara loyalty vad innebär det?
Citera
2017-01-19, 13:19
Medlem
där rök man på glitchen i draft vid 3-0 ledning..= förlust..bra EA

EDIT: kan man se vad de man mötte heter? I efterhand dvs
Citera
2017-01-19, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jalkapallo
Det borde fungera, kontrakt räknas ju bort. Smart

Ah jag menar de, ibland springer gubbarna i hjärnan rätt Störde mig nå fruktansvärt att det bara behövdes 1 extra med loyalty. Orka inte köra det två ggr om. Satt i 30-40 min och mixtra med spelare i klubben men fick det inte att gå ihop. Ska hem och testa om det funkar om en stund.

Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Förklara loyalty vad innebär det?

Loyalty betyder att en spelare får +1 i kemi. Det kan man få på två sätt. Det ena är att man är "first owner", alltså får spelaren i paket. Det andra sättet är att spelaren deltar i 10 matcher för ens klubb, då får han +1 i kemi. Det behövs nu vid de nya avancerade SBC:erna
Citera
2017-01-19, 13:27
Medlem
Citat:
där rök man på glitchen i draft vid 3-0 ledning..= förlust..bra EA

EDIT: kan man se vad de man mötte heter? I efterhand dvs

Tyvärr så kan du inte se. Men kom ihåg redan vid matchstart. Vi gör en full lista o skickar in till ea. Alla smuts ska bort.
Citera
2017-01-19, 13:35
Medlem
Alltså vad händer med försvararna i nya patchen? Mittbackarna är ute på kanterna och härjar, stora luckor i mitten. Ytterbackarna är uppe, trots stay-back-while-attacking, tillsammans med vingarna. Har en backlinke för 600k som jag börjar bli riktigt sugen på att sälja av om det är såhär försvaret numera fungerar.
Citera
2017-01-19, 13:38
Medlem
För mig får dom gärna avvänta tills nästa helg med WL sålänge problemen är lösta tills dess. Kan bara tänka mig alla idioter som kvalat in i helgen med glitchens hjälp, och kommer använda den så de bara sjunger härliga till. Medan vi andra plötsligt ser oss ligga i Brons 3 när helgen är över...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in