2017-01-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
Kör med 4-3-1-2 och som mitt cm har jag en cdm med direktiv stanna kvar! Är det nån skillnad på detta och att köra 4-1-2-1-2 (2) med samma direktiv på cdm:n! Är den första uppställningen något offensivare?
Ja, den är mer offensiv. Din cm har en högre utgångspunkt/position oavsett om du ger han ett sånt direktiv. Jag har känt en skillnad har testat båda och gillar mer den med cdm men samtidigt så är dina cm mer centrerade jämfört med den andra formationen så du väljer själv det är en smaksak
Citera
2017-01-18, 23:47
Medlem
Nu har jag börjat lära mig spelet och kontrollerna efter transfern från PES. Gillar det här spelet väldigt mycket mer än PES. Har otroligt kul.

På mina första 30 matcher spelade jag dock 9-1-20 och började fundera på om jag var utvecklingsstörd, då jag var en bra spelare i PES. Sedan vände allt på några dagar efter tittande på youtube osv.

Har spelat 15 matcher i rad nu och vunnit 14. Förra veckan lyckades jag få Higuain IF 91 TVÅ gånger. Har kvar ett som jag spelar med. Fick inte ut mycket av honom i början och bytte hans kemistil till Spelmotor, då jävlar. Han öser in mål och är nästintill ostoppbar.

Sålde den andra och köpte b.l.a Manolas IF, han är också en klippa i försvaret.

Här är laget: https://www.futbin.com/17/squad/1271873
Senast redigerad av Detendasvartafaret 2017-01-18 kl. 23:50.
Citera
2017-01-19, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Alltså vad fan händer?!

Spelat 3 matcher på raken som jag ägt såpass så att alla har rage-quitat, LIK FÖRBANNAT så står det att jag tappat kontakten med servern och jag förlorat alla matcher!!!!

Är det något helvete som börjat efter uppdateringen?! Någon fler?

ny glitch, vilken konsol är du på?
Citera
2017-01-19, 00:25
Medlem
De ska visst inte va enkelt att bli av med Messi 94 Tages. Behöver sälja honom till minst 1,65 för att ha råd med 98. Kom igen nu! Löp och köp!!!
Citera
2017-01-19, 01:03
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Alltså vad fan händer?!

Spelat 3 matcher på raken som jag ägt såpass så att alla har rage-quitat, LIK FÖRBANNAT så står det att jag tappat kontakten med servern och jag förlorat alla matcher!!!!

Är det något helvete som börjat efter uppdateringen?! Någon fler?
Hm kändes som det hände för mig med. Ledde i slutet på en match och motståndaren slutade spela. Sen stod det still. Men står att jag tappat kontakten och fick en förlust jag också...Vågar inte spela om det är nåt fel just nu?

Har som jag skrev tidigare inte märkt något av uppdateringen heller. När klubben startades står kvar t.ex.

Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
ny glitch, vilken konsol är du på?
Är det så? Orkar inte.. Jag kör på PS4.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-01-19 kl. 01:05.
Citera
2017-01-19, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
De ska visst inte va enkelt att bli av med Messi 94 Tages. Behöver sälja honom till minst 1,65 för att ha råd med 98. Kom igen nu! Löp och köp!!!

Någon hörde mig! Tack! Fan jag kom fram till idag att jag kommer jävligt kasst ut av att de ändrar grundar grejen på klubbarna. Har bara spelat FUT sen september och är i div2 nu.
Många underskattar mig som tusan... och är det en FUT grundare får jag ju pisk... ergo jag kommer få dyng däng... förtjänat helt klart. Men att vara underskattad är rätt skönt
Citera
2017-01-19, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hm kändes som det hände för mig med. Ledde i slutet på en match och motståndaren slutade spela. Sen stod det still. Men står att jag tappat kontakten och fick en förlust jag också...Vågar inte spela om det är nåt fel just nu?

Har som jag skrev tidigare inte märkt något av uppdateringen heller. När klubben startades står kvar t.ex.

Är det så? Orkar inte.. Jag kör på PS4.

Men nej... jag orkar fan inte... får säkert 5-6 torskar varje helg pga skit.. inte mer nu... please
Citera
2017-01-19, 01:27
Medlem
Citat:
Men nej... jag orkar fan inte... får säkert 5-6 torskar varje helg pga skit.. inte mer nu... please

Glitchen stämmer.. fick en som rage quitta nu och jag fick torsk!!! PS4
Citera
2017-01-19, 01:30
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Borde inte belöningarna från förra veckans WL finnas att plocka ut nu eller har jag missat något?
Citera
2017-01-19, 01:31
Medlem
Citat:
Glitchen stämmer.. fick en som rage quitta nu och jag fick torsk!!! PS4

Ja nya glitchen är mer eller mindre att de pausar, gör byten - du för disconet, de får seger du förlust. Så på något sätt slår dom ut din anslutning. (det är vad jag läst mig till iaf)

Har dock inte förstått om den är på xbox också. Spelar själv bara WL så vet inte.

Är på xbox one
Senast redigerad av Bollaski 2017-01-19 kl. 01:35.
Citera
2017-01-19, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Borde inte belöningarna från förra veckans WL finnas att plocka ut nu eller har jag missat något?

har säkert med glitchen att göra, mkt att sortera nu då många har fått "onaturligt" många vinster.
Citera
2017-01-19, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
Ja nya glitchen är mer eller mindre att de pausar, gör byten - du för disconet, de för seger du förlust. Så på något sätt slår dom ut din anslutning.

Har dock inte förstått om den är på xbox också. Spelar själv bara WL så vet inte.

Spelade säsonger nu och ledde med 3-0 efter 30min. Han ragequitta och jag hamna tillbaka i menyn med information om att min anslutning bröts... va i helvete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in