Citat:
Ursprungligen postat av
Beng14beng
När är det läge att öppna alla sparade paket för toty? Ska man vänta tills 14e (enligt fifa-kalendern) då det är "full squad release" eller börja öppna redan 9e då backar/målisar släpps?? / orutinerad

Jag kommer öppna alla mina sparade paket när alla TOTY-spelare finns i pack. Det är det jag hört från en del att man skall göra, större chans att få ett blått kort när det är fler sådana kort i packs. Om det stämmer vet jag inte men det borde väl vara så?
Citat:
Ursprungligen postat av
RolfRoland
Kanté IF är det viktigaste kortet i mina lagbyggen. Han är otrolig på innermitten och har räddat mig många gpnger både offensivt och defensivt.
Ok helt fel av mig! Jag som hoppades på en ny SBC inom kort. Ser att alla silver MFF-spelare rusat iväg sedan detta kom ut vid elvatiden i förmiddags så kanske är läge att sälja av sina kort ändå.
Det låter lovande angående Kanté!

Längtar efter mitt kommande lag nu.
Ingen fara. Ja, det kan ibland vara bättre att sälja innan för att vara garanterad vinst på korten. När SBC:n kommer så är det ju inte helt säkert att det kommer krävas Malmö-spelare. O andra sidan så kanske priserna stiger på dem spelarna OM det blir en SBC som kräver det.