2017-01-18, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
hoppas Tif Kane hamnar under 150k då har jag råd. Ser ju helt galen ut

provade hans SIF...riktigt skräp..vissa han sätter lägena men otroligt seg, dålig bollkontroll och hans wr gör att han är lite överallt o härjar...
Citera
2017-01-18, 22:04
Medlem
Håller på med nya sbc(world class), har kopierat en trupp från futbin med samma spelare på exakt samma positioner. Ändå ligger mina spelare en kemi lägre, vilket gör det omöjligt. Vad fan?
Citera
2017-01-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Håller på med nya sbc, har kopierat en trupp från fut futbin med samma spelare på exakt samma positioner. Ändå ligger mina spelare en kemi lägre, vilket gör det omöjligt. Vad fan?
Du behöver lojalitetsbonus på dina spelare. Spela 10 matcher så kommer du se att alla spelare har 1+ kemi. Smidigast är att gå in i veckans lag o göra walk over efter att nån sekund har gått av matchen
Citera
2017-01-18, 22:12
Medlem
Thx mate, ska testa när tillfälle ges.
Citera
2017-01-18, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
provade hans SIF...riktigt skräp..vissa han sätter lägena men otroligt seg, dålig bollkontroll och hans wr gör att han är lite överallt o härjar...

Så olika det kan vara för mig var han grymt skön att lira med.

Säljer av hela laget imorgon och gör nytt lag på söndag. Passar mig perfekt då man kan spendera helgen med familjen och spela på vardagarna. tänkte köra detta: https://www.futbin.com/17/squad/1270177

Mest för att lira med spelare från veckans totw. Enda problemet är väl att jag har för mig att det var Arnautovic som skickade Sverige ur vm-kvalet för några år sedan va?
Citera
2017-01-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Så olika det kan vara för mig var han grymt skön att lira med.

Säljer av hela laget imorgon och gör nytt lag på söndag. Passar mig perfekt då man kan spendera helgen med familjen och spela på vardagarna. tänkte köra detta: https://www.futbin.com/17/squad/1270177

Mest för att lira med spelare från veckans totw. Enda problemet är väl att jag har för mig att det var Arnautovic som skickade Sverige ur vm-kvalet för några år sedan va?

beror väl lite på hur man spelar och vilka spelartyper man tycker om..
Citera
2017-01-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Vad är du just nu då?

Division 3 atm. Är rätt ny.. har lirat en del hos en polare innan men inget seriöst direkt. Fick PS4+FIFA i julklapp, började lira FUT för 2 veckor sen ungefär. Alla divisioner upp till 3an kändes enkla, där blev det helt plötsligt svårt, känns som att dom flesta kan pressa på en hyfsad nivå i div3. Var ändå riktigt nära att komma till 2an 1 säsong men bomba i sista matchen.
Citera
2017-01-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Om dina spelare inte har full kemi (10) så kan tränarens liga eller land ge spelarna +1 i kemi. Det kan ju göra skillnad. Har dina spelare redan 10 i kemi så spelar det absolut ingen roll.

Tackar!
Citera
2017-01-18, 22:58
Medlem
jeanthss avatar
Alltså vad fan händer?!

Spelat 3 matcher på raken som jag ägt såpass så att alla har rage-quitat, LIK FÖRBANNAT så står det att jag tappat kontakten med servern och jag förlorat alla matcher!!!!

Är det något helvete som börjat efter uppdateringen?! Någon fler?
Citera
2017-01-18, 23:10
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Jag får det på mob-appen just nu. Kör du konsoll eller appen?

Kör också i appen. Har forf inte löst sig för mig....
Citera
2017-01-18, 23:13
Medlem
Kör med 4-3-1-2 och som mitt cm har jag en cdm med direktiv stanna kvar! Är det nån skillnad på detta och att köra 4-1-2-1-2 (2) med samma direktiv på cdm:n! Är den första uppställningen något offensivare?
Citera
2017-01-18, 23:13
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Har du använt ett positions brukskort på en spelare för att få bättre kemi?
Har för mig att jag fick det problemet efter det.
Slängde tillbaka honom i klubben, sen in igen så funka det.

Tack, skall pröva! såg att de hjälpte RolfRoland också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in