2017-01-19, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Spelade säsonger nu och ledde med 3-0 efter 30min. Han ragequitta och jag hamna tillbaka i menyn med information om att min anslutning bröts... va i helvete

snackas dock om att de loggar de som utnyttjar glitchen.. så folk kan få en fin ban så småningom
Citera
2017-01-19, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
snackas dock om att de loggar de som utnyttjar glitchen.. så folk kan få en fin ban så småningom

förmodligen därför rewards dröjer då dom kontrollerar extra.
Citera
2017-01-19, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
förmodligen därför rewards dröjer då dom kontrollerar extra.

precis..kan ju hoppas de nollställer folk som håller på så...
Citera
2017-01-19, 01:38
Medlem
Citat:
har säkert med glitchen att göra, mkt att sortera nu då många har fått "onaturligt" många vinster.
Men den här glitchen har väl inte funnits ett långt tag väl? Det skedde väl i samband med uppdateringen och WL var ju innan detta så det borde dyka upp, sitter o väntar på rewardsen brukar aldrig bli såhär sent! Hoppas att det dyker upp snart
Citera
2017-01-19, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
precis..kan ju hoppas de nollställer folk som håller på så...

Jag är en liten statistik hora ibland. Köpte Messi 98 nu. Ett mål och 1 assist direkt.... men de räknas inte ochbjag fick en förlust.. asså vafan hur svårt ska de vara att fixa ett spel. Om detta fortfarande händer i WL kommer jag fan explodera. Hinner de tro?
Citera
2017-01-19, 01:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Men jaha. När ska EA fixa detta då? Draft-glitchen (spelar aldrig draft själv) tog ju ett jävla tag innan de fixade. Om den ens är fixad?

Skönt att man är inne i ett flow med mina nya lag. Hade 15 raka vinster. Var på väg mot 16 men då råkade jag ut för skiten.

Kan ju inte spela alls nu pga. detta...

Edit: är i säsonger för mig. Spelar aldrig WL eller kvalet.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-01-19 kl. 01:42.
Citera
2017-01-19, 01:43
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
har säkert med glitchen att göra, mkt att sortera nu då många har fått "onaturligt" många vinster.

Aha, vad tråkigt. Tragiskt nog skulle paketöppningen bli dagens höjdpunkt
Citera
2017-01-19, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Men jaha. När ska EA fixa detta då? Draft-glitchen (spelar aldrig draft själv) tog ju ett jävla tag innan de fixade. Om den ens är fixad?

Skönt att man är inne i ett flow med mina nya lag. Hade 15 raka vinster. Var på väg mot 16 men då råkade jag ut för skiten.

Kan ju inte spela alls nu pga. detta...

Precis. 1 dag till WL och jag har pumpar nog pengar in i EA att fan bli styrelsesordförande i företaget. Fixa nu! (Har ni hört att jag är förbannad!) citat norrländsk tant som ringer in till radion.
Citera
2017-01-19, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Ja, den är mer offensiv. Din cm har en högre utgångspunkt/position oavsett om du ger han ett sånt direktiv. Jag har känt en skillnad har testat båda och gillar mer den med cdm men samtidigt så är dina cm mer centrerade jämfört med den andra formationen så du väljer själv det är en smaksak
Kör du samma costum tactics på båda?
Citera
2017-01-19, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
Kör du samma costum tactics på båda?
Japp!
Citera
2017-01-19, 01:48
Medlem
Går det att sälja Alex Hunter om man gör klart The Journey?
Citera
2017-01-19, 01:49
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Du behöver lojalitetsbonus på dina spelare. Spela 10 matcher så kommer du se att alla spelare har 1+ kemi. Smidigast är att gå in i veckans lag o göra walk over efter att nån sekund har gått av matchen

Bryr du dig inte om ditt record eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in