Citat:
Ursprungligen postat av
doh94
Handlar inte om att jag får medhåll eller ej, jag la ut en fråga och ville ha svar på den. Det jag inte sökte efter var åsikter om huruvida det är rätt eller fel att använda a-kassan utan ser hellre att man håller sig till frågan. Jag bryr mig inte om du och din farfar tycker det är fel att använda A-kassa eller om du blir kränkt för att folk använder a-kassa. Du har inte bidragit med någonting vettigt i tråden och därför får du de svar du får. Att du fortsätter sitta och knorra kan jag inte begripa, men som sagt har man ett intresse av att gnälla så är ju säkert flashback och andra forum ett bra ställe för såna som dig.
Vaddå jag?
Det är du som håller liv i en tråd där du redan fått dina svar. Är knappast jag som då är den kränkta.
Men nu ska du få en chans att rädda ditt skinn och slippa framstå som en söndercurlad snorunge som snart kommer få snyta dig om näsan.
Jag vill att du nu visar exakt vart jag har gnällt på dig angående dina tankar om att utnyttja systemet.
Nu misstänker jag att du inte kommer svara för att du är än mer curlingkränkt när sanningen kommer vara att du inte hittar det utan bara förutsätter saker som passar dig och dina tankar.