Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Vilka ord har jag lagt i din mun? Jag vet att det är din standardfras när du känner dig överkörd, men ärligt nu - vilka ord har jag lagt i din mun?
Om Tump skulle vänta ett år, skulle demokrater OCH republikaner skrika sig hesa om att Trump måste rädda dem från denna reform som hotar att ruinera varenda medel- och arbetarklassperson i hela USA. Så avskydd och så dyr är nämligen reformen. Mängder av arbetande personer har helt enkelt inte råd, de ligger efter med betalningen flera månader, får ta det på kredit. En sjuk reform som blir mer och mer hatad för varje år.
Men nu är Trump snäll och fin och inte ute efter att ta politiska poänger. Därför kommer han presentera sitt alternativ redan under de första veckorna i vita huset.
Återigen - vilka ord har jag lagt i din mun? Citera gärna. Om du inte klarar en så enkel sak, är du en patetisk fjant.
Jag kan aldrig ha fel i en analys innan man sett om det blir så eller inte, det tar 4år och svar på den frågan.
Enda du kan ha en annan analys, som inte heller kan verifieras innan efter 4år.
Men jag kommer få rätt om det tar tid för Trump att ta bort Obamacare, och går det snabbt så komemr du antagligen få rätt.
Men och andra sidan så förutspår jag bägge utgångarna.
Det du lägger på mig är analyser och förutsägelser som är fel.
Jag fråga vad dessa var, och fick inget svar, den uppenbara är Obamacare så den behöver du inte räkna upp.
Men vilka mer?
Och medelklassen den förstörde Bush den yngre, då den är rätt svår och göra värre, går faktiskt bara göra bättre.
Bästa av allt, jag är inte helt emot Trump, utan det finns bra grejer där med.
Sen försöka göra mig arg, LOL, lycka till med den med då det lär inte ske.