Citat:
Ursprungligen postat av
bomben79
Så du kallar folk för judesvin, judelobbylister och påstår dig tillhöra högern, men sista raden skriver du att vänstern har något emot judarna dvs precis som du med tanke på dina ordval, så nä jag anser fortfarande att det inte är helt solklart om du tillhör höger eller vänster. Du kanske är en vänster nazist?
Jag kallar inte folk för judesvin, är du galen eller? Jag kallar DIG för judelobbyist och svin. Återigen
(FB) Stora tråden om Donald Trump (mod)
Svar på historiken: obama okej med Putin fram tills mitten/slutet 2012, sen tvärvände allt. Svar? Inte relevant? Har du inte sett Israels flagga viftandes på SDs valvaka? Kommentar från judesvinlobbyisten bomben79?
Påminner om att Clinton i en fråga under sista debatten, från Chris Wallace om hon vill ha öppna gränser och menar allvar med det, undvek att svara och istället beklagar sig på Putin och Ryssland. Varför hon gjorde det var för att beskylla Putin att ha läckt ut det till wikileaks. Det var absurt då och även nu, frågan är vad en person som Podesta är för typ som blir lurad på spam-länkar att skriva in hans lösenord, och hur korrupt, efterbliven kampanj de bedriver. Att de vill ha öppna gränser visste vi redan, precis som det mesta som kom ut före/efter wikileaks.