Vad tror folket om winter upgrades, vilka ligger bra till?
Vet man med säkerhet att IF alltid får en upgrade om NIF får det?
Ta Dele Alli som exempel. Hans NIF har 80 overall, hans IF har 83. Kan EA göra som så att de uppgraderar NIF-kortet till 81 i overall, medan IF-kortet förblir oförändrat?
Edit: Verkar ha hittat svaret själv.
Citat:
If an upgraded player’s new OVR rating does not equal or surpass his existing in-form’s rating, his IFs will not get an upgrade. (Ex: Jamie Vardy went from 71 to 75 OVR, his 82 Record Breaker will not receive an upgrade)
Jag tolkar det som att ifall Alli får en upgrade till 81-82 i overall, kommer hans IF förbli oförändrad?
-------
Citat:
Ursprungligen postat av
max02
Händer inte ofta de jag möter gör några byten faktiskt. Tror det är många som inte tänker på det.
Jag byter sällan, eftersom bänken används till att få fitness på laget som körde förra matchen + eventuella skador. Som bäst har jag ändå 2 spelare med 99 fitness som jag kan tänka mig att byta in vid behov, men gör det bara i nödfall. När de får 97 i fitness till nästa match måste jag komma ihåg att sätta dem på bänken så de får upp fitness igen... manuellt pillande som lätt glöms bort, och hela tanken faller ju om man byter in en Walcott med 85 i fitness.