Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Slog till på Alonso för 92 papp. Eller ja, blir väl snarare 95 eftersom jag lär lägga Shadow på honom. Kändes som ett bra pris. Sålde 83-versionen för 60~ tidigare idag. Så oavsett kändes det rätt bra.
Sen packade frun Cavani åt mig i MM-packet! Men där är det väl vara att vänta till nästa helg antar jag, även om det känns lite sådär med stundande TOTS
Fan vad fint att packa honom

Jag fick Dost.... kunde varit sämre men fanns ju ett par andra goa spelare man gärna tagit istället. Slog också till på Marcos Alonso, ville vänta till jag hittade honom för under 100k men orkade inte vänta då jag ville spela. Fick honom för 100k exakt (ps4). Sålde hans IF för 69 idag så de va okej

Slog även till med Cavani på 235k. Sålde hans 90-kort för 220k idag. Bra uppgraderingar till litet pris ändå!
Vann äntligen kvalet! Hade ett försök ikväll och tog det, puh! Fyra tuffa matcher blev det. Första gången jag kvalat till WL genom kval. Får se om jag hinner eller orkar spela mer än mina max 16 matcher som jag spelat tidigare. Skönt att gå in i WL med två lag som känns jämnbra och slagkraftiga.