Citat:
Ursprungligen postat av
Krismikk
Men det är ju sant. Man spelar väl för att det ska vara roligt? Är väl varken roligt för dig eller motståndaren när du står och onanerar över uddamålsledningen vid hörnflaggan? Det finns ju otaliga metoder som faktiskt är roliga. Som att hålla i bollen? För mig fungerar det att ge full gas framåt med hög press. Jävligt sällan de kommer åt då. Parkerar jag bussen släpper jag alltid in ett med några sekunder kvar. Men att stå vid hörnflaggan hade aldrig fallit mig in. För det är JÄVLIGT tråkigt.
Håller med. Anfall är bästa försvar är lite min taktik. Blir bara mer nervös och tappar lättare ledning om jag parkerar bussen. Försöker ändå anfalla, hålla bollen på motståndarplan. Blir väl ändå att kan löpa mig ner mot hörnflaggan men tar mig vidare därifrån direkt. Att hålla fast och täcka bollen vid hörnflaggan är inte ens att tänka på, fyfan vad #*#¤%. Mötte en som gjorde det igår sista 15 vid ledning 1-0, lyckades fan inte ta bollen och lyckades jag bryta så åkte den ut till hörna. Till slut lyckades han komma in fri mot mål och passa in till gubbe som gjorde 2-0 i öppet, då var jag INTE glad. Finns inte på kartan att jag skulle spela så f**igt för att vinna. Men en del gör allt för att vinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Redfish1
Tjena allihopa. Ja undrar ba en sak , ja lägger 100kr varje dag på Fifa points för o öppna upp packs , de blir ungefär lite mer än 1000 Fifa points. Men till min fråga hur onödigt är verkligen detta, hur stor chans e det o få ett bra kort ?, hållt på såhär i 2 veckor o de bästa korten ja har fått Är Joe hart, är det nån mer här som lägger pengar på points ? Finns det bättre metoder för o skrapa ihop ett bra lag?
Tacksam för svar ha det gött
Som någon skrev, det kan absolut vara värt det om man har tur. Men i de flesta fall så är det väl en förlustaffär att köpa paket. Kan se youtubers öppna paket för upp emot flera tiotusentals fifacoins och bara få skit. Jag har inte lagt en krona mer än själva spelet och tänker aldrig göra det heller. Bättre trejda till sig coins enligt mig själv. Visst det tar en del tid men hellre det än att lägga pengarna till EA i ett lotteri som förmodligen går åt pipan.