2017-01-10, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Köp 2st Trippier..lär gå upp till 20k kommande vecka...
Anfallare, kör Musa OP som fan.. en spelare som håller i alla divisioner

inte så förtjust i spelare som bara kan springa.

Firminho var riktigt urusel som anfallare provade Costa var okej men inte mer tänkte testa Sturridge och Vardy
Citera
2017-01-10, 19:51
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Lördag va?

Stämmer, då är alla toty spelare släppta och finns i paketen.
Citera
2017-01-10, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Lördag va?

Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Stämmer, då är alla toty spelare släppta och finns i paketen.

Tack för svar!
Citera
2017-01-10, 21:18
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Hur tänkte du där, ska man tycka synd om dig för du måste köra på hörnflaggan.

Att min enda fungerande metod att döda en match är ett jävla fegt sätt att vinna, vilket jag är medveten om. Det funkar och jag vinner hellre fult än förlorar snyggt. Ställde frågan för att se om fler har samma problem med att släppa till chanser i matchens slutskede och om någon hade bättre förslag på hur man ska klara sista 10 utan att vara under belägring i eget straffområde.

Sen att du och en tjomme till i tråden inte klarar av att diskutera kring det utan föredrar att gå till pajkastning, det får stå för er.
Citera
2017-01-10, 21:35
Medlem
Är det läge att investera i en IF nu?
Citera
2017-01-10, 21:43
Medlem
Redfish1s avatar
Är det svårt att kvalificera sig till WL ?, har aldrig testat..

tacksam för svar, ha det gött
Citera
2017-01-10, 21:52
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Att min enda fungerande metod att döda en match är ett jävla fegt sätt att vinna, vilket jag är medveten om. Det funkar och jag vinner hellre fult än förlorar snyggt. Ställde frågan för att se om fler har samma problem med att släppa till chanser i matchens slutskede och om någon hade bättre förslag på hur man ska klara sista 10 utan att vara under belägring i eget straffområde.

Sen att du och en tjomme till i tråden inte klarar av att diskutera kring det utan föredrar att gå till pajkastning, det får stå för er.
Ett tips kan vara att ha spelare med bra stamina. Då dör de inte lika mycket i slutet av matcherna.
Citera
2017-01-10, 21:54
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redfish1
Är det svårt att kvalificera sig till WL ?, har aldrig testat..

tacksam för svar, ha det gött

Rekommenderar att du går upp från div 2 istället för turneringen, betydligt skönare för psyket hehe.
Citera
2017-01-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Klart jag står för d, du klarar inte av o få smisk för du e feg. Ingen kan ge dig något förslag hur du ska spela, du har ju lirat länge o har själv förklarat olika stilar eller hur.
Citera
2017-01-10, 22:20
Medlem
Som sagt inga problem i säljs dyrare. Sålde trippier för 19k precis köpt för 11
Citera
2017-01-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Nu är jag verkligen ingen tradeingexpert. Ser att alla köper på sig IF Trippier. Vad är det som kommer göra att han går upp i pris? Ganska värdelöst kort imo, finns flera bättre alternativ som HB i PL.

Håller med. Walkers standardkort är bara marginellt dyrare och bättre. Varför köpa Trippier?
Skrev detsamma om Alli igår. Finns fler mittfältare i PL som har bättre stats för en billigare poäng. Men folk kanske gillar att betala extra för sämre kort bara för att de är delvis svarta och ser lite coolare ut
Citera
2017-01-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Håller med. Walkers standardkort är bara marginellt dyrare och bättre. Varför köpa Trippier?
Skrev detsamma om Alli igår. Finns fler mittfältare i PL som har bättre stats för en billigare poäng. Men folk kanske gillar att betala extra för sämre kort bara för att de är delvis svarta och ser lite coolare ut
Det e ju så det funkar sålde precis trippiers kort för 19k. Sålde Alli för 39 igår när han fanns för 32
Edit: sålde en Alli till nu 40k
Senast redigerad av m4staSWE 2017-01-10 kl. 23:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in