2017-01-08, 11:40
Medlem
HenryGondorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Följ "rådet" jag nämnde. Spamma login varannan sekund genom att refresha password. Du bör kunna komma in efter 5-20 försök.

Gjort så i skrivande stund rätt länge nu, utan lycka än så länge.

Hur tycker du det ser ut efter själva startområdet nu; är det stor konkurrens om quest-mobs etc eller är det lite lugnare?
Citera
2017-01-08, 11:40
Avslutad
Jag hade min realm list öppen igår så jag såg direkt när Elysium PvP kom online så jag behöde inte stå i kö. Skapade en mule och sprang till OG, sen en druid och en präst. Ställde dem i var sitt inn för jag orkade inte levla så här igen när folket är överallt. Har heller inte bestämt vilken jag ska levla Kan även inte logga in nu ändå.
Citera
2017-01-08, 11:41
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryGondorff
Gjort så i skrivande stund rätt länge nu, utan lycka än så länge.

Hur tycker du det ser ut efter själva startområdet nu; är det stor konkurrens om quest-mobs etc eller är det lite lugnare?

Hmm, det var ganska kaos för några timmar sedan. Kanske även fler nu. Men i och med att det är fixed spawn locations, så kan man stå och spamma auto-attack så respawnar ditt mob efter 10 sekunder.
Citera
2017-01-08, 12:28
Medlem
HenryGondorffs avatar
Satt i kön rätt länge tills runt 200, då jag givetvis fick en random DC och nu tillbaka på 6800...

Nåväl, den kommande veckan kanske är lite lugnare när jag fortfarande är ledig.
Citera
2017-01-08, 12:34
Medlem
Någon som sitter på en horde guild med endel svenskar?
Citera
2017-01-08, 12:50
Avstängd
Halloween2s avatar
Är det bara shadow som gäller när man lvlar präst? Första gången jag kör präst pre tbc och det är väl ok men har en mongo polare som säger att det är bättre att lvla som disc. ''Enklare'' att heala i dungeons antar jag (går ju som shadow också på lägre lvls) men hur är det att göra quest och grinda mobs som disc?
Citera
2017-01-08, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Är det bara shadow som gäller när man lvlar präst? Första gången jag kör präst pre tbc och det är väl ok men har en mongo polare som säger att det är bättre att lvla som disc. ''Enklare'' att heala i dungeons antar jag (går ju som shadow också på lägre lvls) men hur är det att göra quest och grinda mobs som disc?

Du går holy fram till 40 då du byter till shadow, om jag inte minns fel.

**

Fan jag var ute på bravader igår och kom precis hem, blir bakfyllewow, men 3 timmar kö, fyfan, hoppas på att man ej dissar. Vad heter ni? Jag har inga att lira med, mina polare är mer för casual wow än att faktiskt ha kul med resan till 60!
Citera
2017-01-08, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

5p i wand spec (discipline) resten shadow. När du sedan dödar djur gör du följande:

Shadow word pain -> Mind Blast -> Wand tills MB redo igen -> Wand ifall det behövs

5p spirit tap är viktigt
Citera
2017-01-08, 14:27
Bannlyst
Hur ser pingen ut på nya server? Jag kom precis på att det inte finns någon mening att sitta och köa om det är 150-200 plus ping, är helt ospelbart för min del då.
Citera
2017-01-08, 14:35
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Hur ser pingen ut på nya server? Jag kom precis på att det inte finns någon mening att sitta och köa om det är 150-200 plus ping, är helt ospelbart för min del då.

Spelbar.

På morgonen, ospelbar.
Citera
2017-01-08, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm

I skrivande stund 37 ms. Servern har cappad population och bortsett från vissa lag spikes som nu sker sällan så flyter det på bra. Level 21 har jag hunnit till
Citera
2017-01-08, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Spelbar.

På morgonen, ospelbar.

Citat:
Ursprungligen postat av Knuutby
I skrivande stund 37 ms. Servern har cappad population och bortsett från vissa lag spikes som nu sker sällan så flyter det på bra. Level 21 har jag hunnit till

Underbart, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in