2017-01-08, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Underbart, tack.

Jag har samma erfarenhet som knutby. Det är mest när du ligger i lägsta levelsen där det är väldigt packat ditt lagg kan öka, vilket är fullt normalt.

Men sedan sjunker det och cappen är på runt 10k om dom inte ökat igen, och det funkade fint för mig. Lvl 10 blev jag igår .-
Citera
2017-01-08, 16:35
Medlem
Mattelols avatar
Skulle vara kul att spela lite då man är ledig, får dock inget verifieringsmail, någon med samma strul?
Citera
2017-01-08, 16:41
Medlem
tradarwilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Skulle vara kul att spela lite då man är ledig, får dock inget verifieringsmail, någon med samma strul?

Kika skräpposten!
Citera
2017-01-08, 17:09
Bannlyst
Har någon lust att länka sidan för clienten. Är så hårt bakis idag så jag knappt vwt vad jag heter
Citera
2017-01-08, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol

Kompis hade det. Fungerade inte med hotmail/outlook. Men kom direkt med gmail.
Citera
2017-01-08, 17:58
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Kompis hade det. Fungerade inte med hotmail/outlook. Men kom direkt med gmail.

Har gmail, har fortfarande inte fått något, har kikat i skräpkorgen, skumt...
Citera
2017-01-08, 18:10
Medlem
Fortfarande går det inte skapa ett konto till Elysium? Det är på denna länken https://elysium-project.org/play eller hur? Skriver in all information som krävs för att göra ett account och sen händer ingenting, finns ingenstans att trycka accept eller confirm. Oerhört tacksam för all hjälp jag kan få!
Citera
2017-01-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dailydijon
Fortfarande går det inte skapa ett konto till Elysium? Det är på denna länken https://elysium-project.org/play eller hur? Skriver in all information som krävs för att göra ett account och sen händer ingenting, finns ingenstans att trycka accept eller confirm. Oerhört tacksam för all hjälp jag kan få!

Byt webbläsare eller titta nogrannare. Hört att det finns vissa som haft problemet att confirm-knappen gömmer sig under catchpa-knappen.
Citera
2017-01-08, 18:29
Medlem
Nemjungs avatar
satan, loggade ut för att förbereda middagen så jag låg bra till för en tung spelkväll.. När jag ska logga in så hamnar jag i en nästan 15k lång kö.... Lagom kul, nötat sen releasen å blivit lvl 23 men hade hoppats trycka på lite till, få se hur de går nu då ( Kommer väl in om 4-5h om jag har tur^^
Citera
2017-01-08, 18:29
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Riktigt nice, varit inne och spelat sedan klockan 12 i morse Blev nyss disconnectad och panikslagen men kom fan in direkt! Troll Hunter blev det iaf Sett två svenska guilds på Hordesidan, 'Varning Lekande Barn' samt 'Midvinterblot'
Citera
2017-01-08, 18:32
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Är det bara shadow som gäller när man lvlar präst? Första gången jag kör präst pre tbc och det är väl ok men har en mongo polare som säger att det är bättre att lvla som disc. ''Enklare'' att heala i dungeons antar jag (går ju som shadow också på lägre lvls) men hur är det att göra quest och grinda mobs som disc?

vill du lvla effektivt med din priest gäller bara shadow, att gå holy är långt långt långt ifrån lika bra å effektivt, men visst allting funkar
Citera
2017-01-08, 18:44
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Riktigt nice, varit inne och spelat sedan klockan 12 i morse Blev nyss disconnectad och panikslagen men kom fan in direkt! Troll Hunter blev det iaf Sett två svenska guilds på Hordesidan, 'Varning Lekande Barn' samt 'Midvinterblot'

Hur lyckades du komma in direkt ? det sägs att kön var på 15k innan jag blev dcad. Kommer inte in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in