Citat:
Ursprungligen postat av
Dezr
Hallå där en nära vän gick precis bort, så har mått riktigt pissigt, har sovit 14 timmar sen senast, då tog tog 4g kola och 3g neråttjack men blev ingen avis efter 1,5 xanax, nu till frågan, tror jag tagit 2-3 valium/stess10or, 3 xanax och 10 imovane 7,5mg men känner fan ingen skillnad. måste va tollerans eller nått, men har riktigt fint koks så tänkte om man drar en liva av det kanske man blir trött? för koks (bra skit) gör en ju wired i säkert 20-30 min minst utan alkohol, men bli väldigt trött av det, farligt eller inte`? Har ni gissningar? Har kört värre grejer liksom men även hört man kan bli rätt körd på koks när man tagit en del benso. tacksam för svar
Tänker mest på imovanen om du inte har någon större tolerans. Jävla vilka minnesluckor man får speciellt med din cocktail blandning. Drog 2 imovane igår natt efter jag brukat 1g och kunde inte somna alls utan fick hallisar såklart. Sprang runt med min mobil kamera och filmade alla föreställningar jag såg för sen nu efter drygt 24 timmar utan sömn så har jag världens minnesluckor men tack vare allt jag filma så lyckades jag klura upp det mesta men fan vad jag gjorde skumma saker.
Lite mer konkret svar så tror jag du blir seg fysiskt men kommer ha svårt att somna psykiskt om det är "riktig" kola med tanke på att du fortf är vaken på benso mixen. Sen är det ganska mkt hur man mår för tillfället som avgör ruset. Mår man piss så lär du inte känna av något.
Beklagar din väns bortgång och hoppas du mår bättre snart