Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-01-04, 10:06
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Kan laddet lukta mer kemiskt om det har rengjorts med aceton?
Aceton dunstar i rumstemperatur och lämnar ingen lukt efter sig.
Citera
2017-01-04, 19:30
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Druvsocker kanske är smaken du söker Long time no see. Hoppas du mår bra.

Kan vara mannitol också.

Fyfan vad koks är grymt, riktig kärlek!
Citera
2017-01-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Finns ju förstås inga sm hest garantier och jag kan MYCET väl ha fel. Det var iaf från FS och hade goda omdömn. fST det gör ite inte så mykcet, tror inte koks är min grej.
Av vem köpte du av? Medex har bra kola, Shiva har dunderdunder, sen finns det endel skit, speciellt dom billigare, kanske inte så otippat.
Citera
2017-01-04, 22:29
Medlem
Hallå där en nära vän gick precis bort, så har mått riktigt pissigt, har sovit 14 timmar sen senast, då tog tog 4g kola och 3g neråttjack men blev ingen avis efter 1,5 xanax, nu till frågan, tror jag tagit 2-3 valium/stess10or, 3 xanax och 10 imovane 7,5mg men känner fan ingen skillnad. måste va tollerans eller nått, men har riktigt fint koks så tänkte om man drar en liva av det kanske man blir trött? för koks (bra skit) gör en ju wired i säkert 20-30 min minst utan alkohol, men bli väldigt trött av det, farligt eller inte`? Har ni gissningar? Har kört värre grejer liksom men även hört man kan bli rätt körd på koks när man tagit en del benso. tacksam för svar
Citera
2017-01-04, 22:41
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezr
Hallå där en nära vän gick precis bort, så har mått riktigt pissigt, har sovit 14 timmar sen senast, då tog tog 4g kola och 3g neråttjack men blev ingen avis efter 1,5 xanax, nu till frågan, tror jag tagit 2-3 valium/stess10or, 3 xanax och 10 imovane 7,5mg men känner fan ingen skillnad. måste va tollerans eller nått, men har riktigt fint koks så tänkte om man drar en liva av det kanske man blir trött? för koks (bra skit) gör en ju wired i säkert 20-30 min minst utan alkohol, men bli väldigt trött av det, farligt eller inte`? Har ni gissningar? Har kört värre grejer liksom men även hört man kan bli rätt körd på koks när man tagit en del benso. tacksam för svar

Tänker mest på imovanen om du inte har någon större tolerans. Jävla vilka minnesluckor man får speciellt med din cocktail blandning. Drog 2 imovane igår natt efter jag brukat 1g och kunde inte somna alls utan fick hallisar såklart. Sprang runt med min mobil kamera och filmade alla föreställningar jag såg för sen nu efter drygt 24 timmar utan sömn så har jag världens minnesluckor men tack vare allt jag filma så lyckades jag klura upp det mesta men fan vad jag gjorde skumma saker.

Lite mer konkret svar så tror jag du blir seg fysiskt men kommer ha svårt att somna psykiskt om det är "riktig" kola med tanke på att du fortf är vaken på benso mixen. Sen är det ganska mkt hur man mår för tillfället som avgör ruset. Mår man piss så lär du inte känna av något.

Beklagar din väns bortgång och hoppas du mår bättre snart
Citera
2017-01-04, 22:44
Medlem
knazbarnets avatar
Måste bara fråga om det är vanligt med rätt grova minnesförluster efter ladd? Jag har ingen av gångerna jag tagit upplevt någon större klarhet utan snarare upplevt att fyllan förstärks dock totalt utan att man det minsta illa mår illa (har varit rätt dragen varje gång).

Tydligen hade jag senast också hävt hur mig lite grejer jag har noll minne av... Dagen efter har jag betydligt fler minnesluckor än vad jag får av e/mdma
Citera
2017-01-04, 22:50
Medlem
Citat:
Tänker mest på imovanen om du inte har någon större tolerans. Jävla vilka minnesluckor man får speciellt med din cocktail blandning. Drog 2 imovane igår natt efter jag brukat 1g och kunde inte somna alls utan fick hallisar såklart. Sprang runt med min mobil kamera och filmade alla föreställningar jag såg för sen nu efter drygt 24 timmar utan sömn så har jag världens minnesluckor men tack vare allt jag filma så lyckades jag klura upp det mesta men fan vad jag gjorde skumma saker.

Lite mer konkret svar så tror jag du blir seg fysiskt men kommer ha svårt att somna psykiskt om det är "riktig" kola med tanke på att du fortf är vaken på benso mixen. Sen är det ganska mkt hur man mår för tillfället som avgör ruset. Mår man piss så lär du inte känna av något.

Beklagar din väns bortgång och hoppas du mår bättre snart

Din resa verkade ju fett rolig måste varit roligt med att samla ihop alla minnen igen, aldrig fått blackout av kola heller mest skärpt o pratglad, tack för störd, asså sen kom jag ju på att jag inte käkat mer än en banan och en pizzaslice på 48 timmar så allt kanke bara ligger o bubbar o väntar på att börja verka man vet ju aldrig asså, men tror jag tar mig en liten colombian för att sedan bli trött på come-downen, tack för svar!
Citera
2017-01-04, 23:12
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Din resa verkade ju fett rolig måste varit roligt med att samla ihop alla minnen igen, aldrig fått blackout av kola heller mest skärpt o pratglad, tack för störd, asså sen kom jag ju på att jag inte käkat mer än en banan och en pizzaslice på 48 timmar så allt kanke bara ligger o bubbar o väntar på att börja verka man vet ju aldrig asså, men tror jag tar mig en liten colombian för att sedan bli trött på come-downen, tack för svar!

Haha jo nu i efterhand så var det roligt men inte när hallisarna försvann och min hjärna funka igen. Trodde seriöst jag hade gått naken in till grannen och hörde illusioner att snuten var utanför dörren och pratade om mig med grannen. Stod å kikade genom titthålet paranoid som fan

Ja alltså kör på du! Om benso euforin kickar in och kola ruset ger något så lär du må bättre ialf även om du kanske inte somnar
Citera
2017-01-04, 23:54
Medlem
Citat:
Haha jo nu i efterhand så var det roligt men inte när hallisarna försvann och min hjärna funka igen. Trodde seriöst jag hade gått naken in till grannen och hörde illusioner att snuten var utanför dörren och pratade om mig med grannen. Stod å kikade genom titthålet paranoid som fan

Ja alltså kör på du! Om benso euforin kickar in och kola ruset ger något så lär du må bättre ialf även om du kanske inte somnar

Haha standard, nyckehålssnean, flera gånger har man sett insatsstyrkan o gäng o älvor där när man kollat helt maxad, drog en i varsin borre, koka alltså, fan mådde bara bra men blev inte tröttare, dock så kickar nog alla 10 imovane rätt segt utan mat i magen.. kan uppdatera om nått sjukt skulle se annars trevlig kväll!
Citera
2017-01-05, 16:23
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Haha standard, nyckehålssnean, flera gånger har man sett insatsstyrkan o gäng o älvor där när man kollat helt maxad, drog en i varsin borre, koka alltså, fan mådde bara bra men blev inte tröttare, dock så kickar nog alla 10 imovane rätt segt utan mat i magen.. kan uppdatera om nått sjukt skulle se annars trevlig kväll!

Hur gick det? Fick du någon sömn efter den vita peson?
Citera
2017-01-09, 04:49
Medlem
Jag orkar inte gå igenom hundratals sidor om kokain för att hitta svaret, jag frågar här istället.

Hur kokar man upp crack/base på bästa sätt?
Citera
2017-01-09, 05:18
Medlem
Samlar frågorna här.

Hur kokar man upp crack/base på bästa sätt?

Och hur mycket kola bör man köpa för att det ska vara lönt att koka upp base på det?

Och när man kokat upp grejerna, så lägger man det på en bädd av aska, och sen tänder på, right?

Har bara rökt kola 2 ggr tidigare, och det var mycket länge sen nu, så så mycket info som möjligt vore ytterst tacksamt.
Senast redigerad av Caesar81 2017-01-09 kl. 06:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in