Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-01-02, 20:26
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Drog kokain som jag vet var bra. Men jag kände noll. Absolut noll. Drog i mig 0,5 på 2-3 timmar.

Är nog så att det inte var så bra som du trodde . Dock tyckte jag inte cola var något speciellt första gången, tyckte charmen med drogen kom mer med tiden. Rätt trist CS om man inte dricker får jag nog säga också.
Citera
2017-01-02, 23:37
Medlem
Känner man ingenting på kola, som man hör ganska ofta. Då är det skräp helt enkelt.

Kola får man ju en riktig rush av och man översköljs av eufori, total lycka och självförtroende. Som en stark opiat typ, men istället för soffläge vill man ut och vara social, lyssna på musik och knulla. Och visst boostar alkohol rätt så bra, men det ska inte vara nödvändigt.

Nu har jag inte provat Heroin IV. Men rent rusmässigt knäpper kola alla andra droger på nosen... helt klart.
Citera
2017-01-03, 15:17
Medlem
Ghurps avatar
Hur tycker ni "bra" kola ska smaka? Har stött på när det smakar lite smått "sött" och när det smakar kraftig bensin. Vad för smak tycker ni svensk kola ska smaka?
Citera
2017-01-03, 15:43
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Hur tycker ni "bra" kola ska smaka? Har stött på när det smakar lite smått "sött" och när det smakar kraftig bensin. Vad för smak tycker ni svensk kola ska smaka?

Bensin aktigt och lite bittert skulle jag nog vilja säga att det smakar. Aldrig stött på någon kola som smakar sött tex. Kokain ska vara bittert, lite kemisk ton nästan lite metall aktigt, ja iaf allt koks som jag fått tag på här inrikes.
Senast redigerad av Mommejr 2017-01-03 kl. 15:47.
Citera
2017-01-03, 15:47
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Bensin aktigt och lite bittert skulle jag nog vilja säga att det smakar. Aldrig stött på någon kola som smakar sött tex. Låter som att det är något mer i produkten än bara kokain om det smakar sött. Kokain ska vara bittert, lite kemisk ton nästan lite metall aktigt.

Svårt att beskriva smaken men sött är ända ordet jag kommer på. Dock är det en mix av en lätt söttma och bitterhet. Någon som fått sån kola?
Citera
2017-01-03, 16:02
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Svårt att beskriva smaken men sött är ända ordet jag kommer på. Dock är det en mix av en lätt söttma och bitterhet. Någon som fått sån kola?
Druvsocker kanske är smaken du söker Long time no see. Hoppas du mår bra.
Citera
2017-01-03, 16:06
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:

Efter lite googling så har jag hittat lite olika alternativ på hur det kan smaka, sött är faktiskt en av dem enligt några källor. Dock kanske inte åt "socker" hållet utan lite svaga toner av det. Smaken verkar kunna variera beroende på vilka kemikalier man använt vid tillverkningen. Bittert ska det dock alltid smaka, lite åt "medicin" hållet också, dock inte lika äckligt kemiskt som tex amfetamin. Kokain är nog enda drogen man snortar tex som jag faktiskt tål smaken av, tycker inte det är så äckligt direkt, men tjack där har vi äcklig smak allt.
Citera
2017-01-03, 17:14
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Efter lite googling så har jag hittat lite olika alternativ på hur det kan smaka, sött är faktiskt en av dem enligt några källor. Dock kanske inte åt "socker" hållet utan lite svaga toner av det. Smaken verkar kunna variera beroende på vilka kemikalier man använt vid tillverkningen. Bittert ska det dock alltid smaka, lite åt "medicin" hållet också, dock inte lika äckligt kemiskt som tex amfetamin. Kokain är nog enda drogen man snortar tex som jag faktiskt tål smaken av, tycker inte det är så äckligt direkt, men tjack där har vi äcklig smak allt.

Jo det är smått sött inte alls som socker men mer bittert/bensin smak har hört att detta är så kola ska smaka från vissa. Så har jag fått när det smakar bara bensin/bittert åt låt oss säga alvedon hållet. och luktar lite grann.. men kola ska ju ej lukta?

Har dragit så mkt kola förra året men när jag fått så olika smaker flera gånger så blir jag misstänksam på vad som är "bra" då jag fått bra skjuts av båda

Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Druvsocker kanske är smaken du söker Long time no see. Hoppas du mår bra.

Haha jo det är mkt möjligt att det kan vara bankat med lite, om jag bara minns hur druvsocker smakade. Får ta mig förbi affären någon gång.

Jo tack det är bra hoppas allt är bra med dig också
Citera
2017-01-03, 17:49
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Jo det är smått sött inte alls som socker men mer bittert/bensin smak har hört att detta är så kola ska smaka från vissa. Så har jag fått när det smakar bara bensin/bittert åt låt oss säga alvedon hållet. och luktar lite grann.. men kola ska ju ej lukta?

Har dragit så mkt kola förra året men när jag fått så olika smaker flera gånger så blir jag misstänksam på vad som är "bra" då jag fått bra skjuts av båda

Haha jo det är mkt möjligt att det kan vara bankat med lite, om jag bara minns hur druvsocker smakade. Får ta mig förbi affären någon gång.

Jo tack det är bra hoppas allt är bra med dig också

Nej kola har inte direkt någon stark lukt , luktar knappt, inte om man har en liten mängd iaf. Tycker inte lukten framträder fören man dragit upp det i snoken. Något luktar det ju självklart om man tar en ordentlig sniff, men knappt märkbart. Bensin doften dock kommer ju ganska direkt iaf när man väl dragit ett streck. Sitter man nu på stora mängder kan jag tänka mig att det kan luktar en del.
Citera
2017-01-03, 18:02
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Nej kola har inte direkt någon stark lukt , luktar knappt, inte om man har en liten mängd iaf. Tycker inte lukten framträder fören man dragit upp det i snoken. Något luktar det ju självklart om man tar en ordentlig sniff, men knappt märkbart. Bensin doften dock kommer ju ganska direkt iaf när man väl dragit ett streck. Sitter man nu på stora mängder kan jag tänka mig att det kan luktar en del.

Kan laddet lukta mer kemiskt om det har rengjorts med aceton?
Citera
2017-01-03, 18:44
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Hur vet du att det var bra?

Finns ju förstås inga sm hest garantier och jag kan MYCET väl ha fel. Det var iaf från FS och hade goda omdömn. fST det gör ite inte så mykcet, tror inte koks är min grej.
Citera
2017-01-04, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Finns ju förstås inga sm hest garantier och jag kan MYCET väl ha fel. Det var iaf från FS och hade goda omdömn. fST det gör ite inte så mykcet, tror inte koks är min grej.

Alla har 5/5 på FS...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in