2017-01-02, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gackalie
Någon som har kommit in i Göteborg nu i februari?
Jag har kommit som reserv 1, så får hoppas att någon tackar nej till sin plats!
Citera
2017-01-03, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinmoller
Jag har kommit som reserv 1, så får hoppas att någon tackar nej till sin plats!

Haha underbar smiley. Jag kom också in som reserv först men någon måste ha tackat nej för jag fick sen mejl om att jag hade kommit in.
Citera
2017-01-04, 22:17
Medlem
Citat:
Haha underbar smiley. Jag kom också in som reserv först men någon måste ha tackat nej för jag fick sen mejl om att jag hade kommit in.

Härligt ju! Men låter konstigt att du var reserv då man inte ännu kan ha tackat nej! Sista datum är den 8e Januari för att kunna tacka nej har jag fått höra! När fick du detta mailet?
Senast redigerad av kevinmoller 2017-01-04 kl. 22:27.
Citera
2017-01-05, 01:22
Medlem
Kupos avatar
Fick nyligen veta att jag fått en plats. Är det någon som känner till ett bra ställe att göra läkarundersökningen i Stockholmsområdet?
Citera
2017-01-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kupo
Fick nyligen veta att jag fått en plats. Är det någon som känner till ett bra ställe att göra läkarundersökningen i Stockholmsområdet?

Kom du in i Huddinge? Blev du rekommenderad isf? Jag blev rekommenderad med förbehåll så väntar på svar.
Citera
2017-01-06, 00:39
Medlem
Kupos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maltezer
Kom du in i Huddinge? Blev du rekommenderad isf? Jag blev rekommenderad med förbehåll så väntar på svar.
Huddine ja, med förbehåll. Det här var sista veckan för psykologdelen så du får nog svar snart och troligtvis ett positivt sådant.
Citera
2017-01-06, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kupo
Huddine ja, med förbehåll. Det här var sista veckan för psykologdelen så du får nog svar snart och troligtvis ett positivt sådant.

Okej, ja ett positivt sådant kan man ju alltid hoppas på. Vet du hur dom går tillväga när dom rangordnar när dom sorterar alla som fått en rekommendation med förbehåll? Jag menar, rimligtvis borde inte alla som får en rekommendation med förbehåll komma in utan det borde även finnas vissa som inte gör det.
Citera
2017-01-06, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinmoller
Härligt ju! Men låter konstigt att du var reserv då man inte ännu kan ha tackat nej! Sista datum är den 8e Januari för att kunna tacka nej har jag fått höra! När fick du detta mailet?

Fick det mejlet 5 dec och fick veta att jag hade kommit in 12:e dec. Jag låg tydligen precis på gränsen så möjligt att jag var första reserv. Bara för att sista datumet skulle vara 8e januari så kan ju fortfarande folk ha tackat nej innan det.
Citera
2017-01-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maltezer
Okej, ja ett positivt sådant kan man ju alltid hoppas på. Vet du hur dom går tillväga när dom rangordnar när dom sorterar alla som fått en rekommendation med förbehåll? Jag menar, rimligtvis borde inte alla som får en rekommendation med förbehåll komma in utan det borde även finnas vissa som inte gör det.
Psykologerna sorterar utifrån dina prestationer på den dagen du var där senast! Så alla blir rangordnade med poäng, sedan läggs yrkeserfarenhet i beaktning också, så kanske det justeras lite i ordningen!

Citat:
Fick det mejlet 5 dec och fick veta att jag hade kommit in 12:e dec. Jag låg tydligen precis på gränsen så möjligt att jag var första reserv. Bara för att sista datumet skulle vara 8e januari så kan ju fortfarande folk ha tackat nej innan det.
Ah okej jag förstår!
Jo absolut kan folk göra det! Men vet ju inte om de har möjlighet att ändra sitt svar fram tills den 8e!

Iallafall fick mail om att jag också kom som 1a reserv den 12e! Så då stämmer allt
Senast redigerad av kevinmoller 2017-01-06 kl. 23:01.
Citera
2017-01-08, 14:02
Medlem
Avverkade ProTrains tester på plats här i dagarna så om någon ska göra de testerna och vill veta mer så kan ni fråga här eller i PM
Citera
2017-01-08, 17:21
Medlem
Hejsan,
Jag har kommit in på TCCs utbildning i Göteborg den 13 februari.
Jag är klar med alla tester och läkarundersökning.
Det var betydligt svårare än jag trodde från början.
Förvisso kom jag in utan förbehåll, men jag hade nog inte sökt om jag vetat hur få som blir antagna.
Är det någon mer här som ska börja samtidigt som mig?
Eller kanske någon som vill sälja kurslitteraturen?
Senast redigerad av FlygandeJacob 2017-01-08 kl. 17:23.
Citera
2017-01-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeJacob
Hejsan,
Jag har kommit in på TCCs utbildning i Göteborg den 13 februari.
Jag är klar med alla tester och läkarundersökning.
Det var betydligt svårare än jag trodde från början.
Förvisso kom jag in utan förbehåll, men jag hade nog inte sökt om jag vetat hur få som blir antagna.
Är det någon mer här som ska börja samtidigt som mig?
Eller kanske någon som vill sälja kurslitteraturen?

Kurslitteratur får du av skolan, oftast via en läsplatta numera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in