Citat:
Ursprungligen postat av
Soondead
Lite mer exakt när blir det förbjudet med avsugningar utan gummi i Tyskland? Kanske måste göra slag i saken och åka ditt.
Jag är vuxen oskuld. Mer och mer börjar jag tänka att enda sättet att komma ur det och få lite erfarenhet är att besöka Artemis.
Det är inget direkt fel på mig, inte handikappade eller så. Ytterst få i min närhet (om ens någon) vet hur det ligger till.
Blir man paria därinne som oskuld? Är det bäst att välja någon trevlig tjej, hålla tyst och fumla på bäst man kan? Eller skall man berätta som det är och undra om hon kan lära upp en? Borde vara erfarna lärarinnor.

En ”sexskola” kunde kanske ses som lättförtjänta pengar ur hennes synvinkel……
Det är egentligen för svårt och ansvarsfyllt för att ge råd i detta.
Men ÅK. Sex är för roligt för att leva utan. Bara man inte tar det på för stort "allvar" och blandar ihop det med kärlek. Många förstår inte skillnaden på äpplen och päron. Och de ska inte blandas som vi vet.
Du verkar ha några ideer. Men om du väljer att åka till en tysk FKK så skulle jag inte rekomendera Artemis eller någon annan stor klubb som riktar sig mycket mot tillfälliga besökare. Jag skulle välja någon klubb med många tyska stammgäster. Babylon eller Finca Erotica eller Bernds eller Livingroom runt Köln skulle vara mina förstaval. Avslappnade mindre klubbar. Jag skulle leta efter någon av de erfarna damerna och så skulle jag vara öppen med hur det låg till. Många av dem har stora hjärtan av guld och skulle ge dig en fin stund tror jag. En vild rekomendation är att åka till Bernds eller Livingroom och be theke-frun välja ut en lämplig kandidat till dig. Jag tror det skulle tycka att det var ett ärofyllt uppdrag.
Jag vet att flera här på FB inte tycker att du ska förlora oskulden till en betal-dam. Men om alternativet är att du därmed fortsätter att vara oskuld så är sex (som andra nöjen) för roligt för att du ska sitta hemma och vänta tycker jag.
F