2013-12-27, 00:59
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Det blir nog ganska mycket text det här…

För att förstå vad jag försöker uträtta så läs min första tråd jag skrev.

(FB) Funderingar...självförtroende...köpa sex...med mera.

I samband med arbete i Skåne så tänkte jag att jag skulle ge mig över till Danmark för att göra något åt min enorma oerfarenhet i ämnet sex.
Jag hade planerat hur och var och när i några veckors tid, Jag hade också planerat hur jag skulle bete mig och vad jag skulle säga när jag väl var där, Hade bestämt mig för att säga att jag är oskuld. Det skulle nog kännas bättre tänkte jag. Mer eller mindre så har jag ju känt mig som en oskuld.

Ja nu hade jag planerat allt minutiöst…
Så otroligt korkat inser jag ju nu efteråt.

Stället jag fastnade för var www.mansiongirls.dk
Flertalet snygga babes på bilderna.

Hade egentligen tänkt åka dit tidigare än vad det nu blev, men på grund av min feghet blev det helt enkelt inte av. Första gången jag ringde dit så la jag nämligen på luren efter två signaler, ringde nästa dag igen, men då var det telefonsvarare, vilken jävla tur tänkte jag att ingen svarade.
Det gick nån vecka innan jag tog tjuren i svansen och ringde på nytt.
Denna gång svarade någon och jag lyckades kommunicera och boka en timme med en av tjejerna som var i tjänst, ”Candy”
http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=158

Sagt och gjort, Jag befann mig i Lund så resan var ju inte så lång.

Kom fram och parkerade bilen en bit därifrån och promenerade den sista biten.

Nu kan jag med säkerhet säga att: JAG HAR ALDRIG NÅGONSIN I HELA MITT LIV VARIT SÅ NERVÖS som när jag ringde på dörrklockan på fastigheten, ALDRIG NÅGONSIN! Jag trodde magen och bröstet skulle explodera, Hjärtat slog som aldrig förr. Ja herrejävlar!

En snygg tjej öppnade dörren efter 7-8 sekunder och hon frågade direkt (på engelska) om jag hade reserverat tid och med vem? Caaandy stammade jag fram.
Ja välkommen, var god och vänta här inne svarade hon och visade in mig i ett litet rum, Jag klev in och satte mig darrande i soffan. Fan jag skakade hela jag, Ungefär som om jag hade varit naken ute i en snöstorm, Funderade för ett ögonblick på om jag skulle kasta mig ut genom fönstret och fly…

Det tog dock inte många sekunder innan Candy kom in, klädd i trosor och behå, hon räckte fram sin hand och hälsade. Jag tänkte med en gång, Wow!! Vilken bomb! Liten och nätt och jäkligt läcker.

I mina ögon ett utseende som en tio poängare, Absolut! För mina ögon så var hon ännu snyggare i verkligheten än på bilderna, troligen inte 22 år som det står, men någonstans runt 26-28 gissar jag.
För övrigt så stämde nog både hennes vikt (48kg) och längd (161cm) väldigt bra med det som stod i hennes annons.

(Nu jämför jag ju allt med den där haggan som jag blev överfallen av på den där gräsängen för tio år sedan, Det var nämligen inga poäng alls i jämförelse.) (se min första tråd)

HAJ There! sa jag och lätt väl ungefär lika cool som en 13 åring i målbrottet?

Det var så mycket som snurrade i mitt huvud, så jag mer eller mindre glömde bort att tala engelska, jag tappade bort ord och började mumla och det blev någon form av svengelska, Ursäkta! sa hon frågande och log.
Jag förklarade att jag är ENORMT nervös och enormt ovan att vara nära en så vacker lättklädd tjej, så hänvisade jag till min reservation där jag nämnde att jag var oskuld.
I know! No problems at all, Just relax! Svarade hon och så tog hon min hand.

Vad vill du göra frågade hon, Jag sa att jag gärna vill betala för en timme och hon frågade om jag ville ha något extra från menyn? Ingen aning svarade jag och viftade på huvudet, Vi börjar utan extra så får vi se sen hasplade jag ur mig.

Jag överlämnade 1800 DKK och hon gick iväg med pengarna och kom snabbt tillbaka, Väldigt glad och trevlig var hon, Välkommen och följ med mig här sa hon och tog min hand.
Hon ledde mig nedför en trappa till nedre våningen och in i ett av de två rummen som fanns där, Önskar du ta en dusch frågade hon, Ja tack gärna svarade jag.
Ta av dig alla kläderna och följ med mig. Hon visade mig till duschen och satte på den och gick iväg.

Jag är förvånad över mig själv att jag lyckades få av mig kläderna och bli naken så lätt (Normalt sett ingen lätt sak för mig)
Jag duschade, tog handduken och gick sedan tillbaka till rummet, satte mig på sängkanten och lyssnade på mitt eget hjärta som löpte amok.
Jag väntade kanske en eller två minuter innan Candy kom tillbaka.

Hon började med att fråga mig om hur det kom sig att jag inte hade någon erfarenhet och hon verkade lite förundrad och förvånad, vi pratade lite i några minuter, Hon pratade mer eller mindre flytande engelska, Jag förklarade lite om min osäkerhet och min rädsla och så vidare. Bara lugn sa hon, Det här ordnar vi.

Lägg dig här i sängen så börjar jag med att ge dig en avslappnande massage, Jag tog plats i sängen på magen och hon började med massageolja att massera min rygg, Hon gav det lite tid och efter kanske 8-10 minuter kände jag mig faktiskt väldigt avslappnad, När hon så sa att nu är det min tur att ge henne massage.

Hon tar av sig behån och trosorna… Gud Vilken Kropp!!
Hon lägger sig ned i sängen på magen och jag började smörja in och massera hennes vackra rygg. Vilken läckerbit!
Och hennes rumpa ska vi inte tala om, Gud så fruktansvärt fin, såååå perfekt, Höll väl på kanske 5-6 minuter med att massera henne, när hon så säger att nu är det dags för framsidan och så vänder hon sig om.

(Ungefär där och då brukar man vakna och upptäcka att allt bara var en dröm)

En så fantastisk fin mage, Så len och fin kropp, underbara bröst, ja hon har visserligen hjälpt dom med lite silikon, men helt perfekta i storlek, Jag är väl egentligen ingen stor fantast av silikontuttar men dessa var bara underbart lagom.

Höll på ett tag med att kyssa hennes vackra framsida uppifrån och ned, Fram och tillbaka. Jag önskade att jag hade haft fler händer, Jag ville ju inte släppa taget om henne.

Sedan ber hon mig lägga mig på rygg och tar tag i lilleman där nere som ju självklart är vaken, Hon trär på en kondom och börjar suga, Mjukt och fantastiskt skönt, leker med tungan, Jag tänkte då för mig själv att det här lär jag inte klara länge, men lustigt nog så kom jag aldrig, det förvånade mig, hon höll på i kanske 4-5 minuter och det var ju fantastiskt underbart och skönt.

Jag hade helt klart räknat med att komma på typ 1½ minut från det att jag kommit innanför dörren. Max! Mina två minuter på gräsängen finns ju i minnet.

Fortsättning följer…
Citera
2013-12-27, 01:04
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Hon frågade sen om jag ville slicka henne?

JAVISST!! Svarade jag snabbt och alert och hon skrattade.
Jag har ju aldrig gjort det någon gång sa jag så du får lära mig och undervisa mig så jag gör rätt.
Det kändes lite trevande innan jag fick in någon form av känsla för det hela och efter kanske 5-6 minuter började hon att stöna lite (vet ju dock inte om det var på riktigt eller bara spel) Efter kanske uppskattningsvis tio minuter avbröt hon och sa, Not that terrible at all och så skrattade hon och log.

Så lägg dig på rygg här igen sa hon och så tog hon fram en ny kondom som hon lirkade på lite snabbt och smidigt, hon klättrade upp och började rida mig, Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så underbart att se hennes fantastiska kropp där ovanpå, bara kom när du vill sa hon, du behöver inte förvarna… okej tänkte jag…

Hon höll väl på i kanske fem minuter eller något sådant och jag kunde fan inte fatta varför jag inte kom?

Något andfådd klev hon av och sa att nu är det min tur att jobba lite och så la hon sig på rygg och sa, kom igen nu!
Herre min gud så fantastiskt att se henne i ögonen och se hennes underbara kropp och bara få köra på, Jag höll väl på där och pumpade och smekte hennes underbara kropp i kanske uppskattningsvis 5-6 minuter och funderade fortfarande på varför i helvete jag inte kommer, Kan du inte sa hon?, Nej, Jag vill så gärna men jag kommer inte, jag förstår inte varför sa jag.

Luuuugn sa hon, Det är inte ovanligt, Du är för nervös, Lägg dig på rygg.
Hon plockade av kondomen och tog lite glidmedel och satte igång med sina underbart mjuka händer runt lilleman, snabbare, snabbare och snabbare, Det passerade väl ca 1½-2 minuter innan jag exploderade i en utlösning så hela jag skakade. WOOOOW!!! My goodness!

Ja där och då hade det redan hunnit gå 55 minuter (Vilket jag inte visste då jag inte såg någon klocka).

Hon fortsatte smeka mig någon minut och talade sedan om att tiden börjar närma sig till slut så gå och ta en dusch.
Det kändes som den snabbaste timmen i mitt liv, men tiden stämde väldigt bra såg jag sedan när jag kom ut och stängde på min telefon. Jag fick den tid jag skulle ha.

Hon gav mig några fina ord som värmde, en puss och en kram innan jag gick ut genom dörren. Hon var verkligen professionell i sitt sätt.

När jag sedan satt i bilen på väg därifrån kände jag mig väldigt nöjd och glad. Och jag undrade mest varför i hela friden jag inte hade gjort detta tidigare?

Sammanfattningsvis så var detta besök en väldigt nyttig chock för min hjärna. En riktig kickstart som jag så väl behövde.

Det enda som jag blev lite besviken över var att det knappt blev några riktiga tungkyssar som det stod i hennes annons, Jag ville ju så gärna öva mig på att kyssas, Jag vet inte om hon såg mina något slitna tänder och sedan kanske backade för den skull? Men jag luktade ju inte illa i munnen, Jag hade ju självklart borstat och dessutom fanns det ju munskölj där i duschen som hon bad mig använda innan.
För övrigt så hade jag ju önskat att jag hade fått ha sex med henne i lite fler olika ställningar, Och så ångrar jag ju att jag inte bad henne stanna med mig i duschen där i början.
Men man kan ju fan inte komma ihåg allt…

Väl hemma så började jag redan efter några dagar att fundera igen…
Fan jag ville ju ha mer av detta…

Ja jag kunde helt enkelt inte låta bli att beställa en ny tid hos Candy.
Den här gången var jag lite mer konkret över vad jag ville göra och beställningen blev en timme igen.
Med tillägget Megafranskt (avsugning utan kondom och komma i munnen)

Nu befann jag mig ju tyvärr inte i Skåne denna gång så det blev ju en lite onödigt lång resa (strax över 40 mil enkel väg) och det blev väl kanske inte så ekonomiskt med bränsle kostnad och broavgifter med mera, Jag kunde ju säkert ha fått en fin eskort tjej här i Sverige för dom pengarna men eftersom jag inte vill vara kriminell så fick det bli så här.

Den här gången bad jag att få börja med en härligt varm dusch tillsammans med henne och få tvåla in hennes vackra kropp.
Jag bad henne också att agera lärare och utbilda mig i tungkyssarnas ädla konst och det gjorde hon så gärna.

Hon gav mig sedan en riktigt skön avsugning utan kondom, men jag lyckades tyvärr aldrig komma.

Nu fick jag också äran att ta henne bakifrån, och så blev det 69:an, med mera…
Men tyvärr även denna gång fick hon handjobba mig till det glada slutet.

Om allt var suveränt första gången så var det ju inte sämre den här andra gången, helt fantastiskt. Lite dyrare blev det dock, 2500 DKK. (1800+700)

När jag sedan skulle gå därifrån så började jag fundera lite...
Dom är ju två flickor där…
Jag tänkte vafan…
Jag bad Candy om hon kunde fråga den andra tjejen som var där om det fanns möjlighet för mig att komma tillbaka några timmar senare och träffa henne en timme också, Sagt och gjort, Candy gick och frågade och vi kom överens om att jag skulle komma tillbaka 4 timmar senare.

Så jag stack iväg och käkade och passade på att se mig om i lite i Köpenhamn.

Den här tjejen kallade sig ”Aliz” http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=40

Kanske inte mitt förstahandsval när jag tittar på bilderna direkt, men va fasen, jag var ju ändå här.

Jag beställde samma som med ”candy”, en timme med Megafranskt. (2500DKK.)

Hur ska jag då beskriva ”Aliz”?
Ja sprudlande glad och trevlig, Tyvärr inte någon tiopoängare i mina ögon.
6,5-7 kanske, Snygga bröst, kropp som ett timglas? Kvinnlig form.
Man kan nog lägga på 5-6 år? från hennes 24 som står i annonsen, Man kan nog också lägga på några kilon på det som står, tyckte hon var lite rundare än på sina bilder.

Fortsättning följer...
Citera
2013-12-27, 01:06
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Också här började vi med en dusch tillsammans, Vad underbart det är det där med att få stå i en dusch och tvåla in en kvinnokropp.

Den här tjejen var väldigt givmild med långa härliga tungkyssar, Det tråkiga var dock att hon smakade någon blandning mellan cigg och kaffe. Inte smaskens direkt.

Nåja, Vi hånglade på där ett bra tag (10 minuter kanske?) innan hon grabbade tag i lilleman och började suga.
Hon höll på länge, kanske i 10-12 minuter utan att jag kom, det var dock superskönt.

Sen åkte det på en kondom och hon började rida, Det gjorde hon inte alls speciellt bra, Rörde sig knappt, Satt nästan still, gungade bara lite och lutade sig fram och gav mig massa tungkyssar och hångel.

Efter typ fem minuter föreslog hon 69:an, och där blev vi sedan kvar i säkert minst 20 minuter, Hon smaskade och sög och hon verkade verkligen tycka om arbetet som min tunga försökte uträtta, Det lät i alla fall så på henne.
Trots att hon sög fantastiskt superskönt så kunde jag konstigt nog inte komma, Jag tycker att det är lite underligt att jag inte kom av den behandlingen…

Vi avslutade sedan med att jag fick köra henne bakifrån.
När jag håller på där som bäst och pumpar så lyfter jag lite på huvudet och får ju då se en stor spegel på väggen och tänker då: Men vafan där är ju jag!

Så HIMLA overkligt det kändes att se mig själv i spegeln pumpa på en tjej bakifrån, Detta hjälpte mig nog lite för efter typ 4 minuter så kunde jag inte hålla tillbaka, Äntligen fick jag komma på ett ”normalt” sett utan några händer inblandade.

Vi låg där sedan och kelade och pratade lite i några minuter innan det blev en dusch och det var dags att ta farväl och vända hemåt.

Ja, Hur ska jag då sammanfatta min Danmarksutflykt?
Jag vet faktiskt inte? Var det värt pengarna? 6800 DKK för tre timmars sex… plus resa med mera.

Ja det är ju inte direkt något billigt nöje, men jag har ju & andra sidan inte lagt en ENDA krona på flickor i hela mitt liv, varken direkt eller indirekt i form av gåvor. Så det kan väl gott få kosta lite nu då vid 34 års ålder, Och vad gör det om hundra år kan man väl fråga sig…

Jag kommer att göra fler besök hos Mansiongirls och troligen några andra ställen också innan jag beger mig till en eller ett par FKK klubbar i tyskland.

Ska dock försöka göra Danmarksbesöken fortsättningsvis när jag är i Skåne istället för att åka extra.

Det finns några på Mansion som jag är väldigt sugen på att besöka…

Bland annat ”Monique”
http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=161
Får se när hon kommer dit?

”Camilla” tycker jag ser tilltalande ut.
http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=136

Kanske besöker jag ”Amanda” i början på Januari?
http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=175

Även ”Cindy” är ju där då samtidigt enligt kalendern.
http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=32

Ja framtiden får utvisa.
Det känns dock skönt att få ha gjort detta nu efter så många år av sexuell torka.

Jag brukar för övrigt inte ge nyårslöfte, men nu säger jag att innan 2014 är slut så ska jag verkligen ha älskat med minst en vacker tjej som jag finner attraktiv utan att jag måste ha betalat för det, Det får bli en liten utmaning. Jag känner mig faktiskt inte riktigt liiiiika rädd och feg längre som tidigare.

Ursäkta att det blev så mycket text.
Citera
2013-12-27, 01:10
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpeinochut
Det blir nog ganska mycket text det här…

För att förstå vad jag försöker uträtta så läs min första tråd jag skrev.

(FB) Funderingar...självförtroende...köpa sex...med mera.

I samband med arbete i Skåne så tänkte jag att jag skulle ge mig över till Danmark för att göra något åt min enorma oerfarenhet i ämnet sex.
Jag hade planerat hur och var och när i några veckors tid, Jag hade också planerat hur jag skulle bete mig och vad jag skulle säga när jag väl var där, Hade bestämt mig för att säga att jag är oskuld. Det skulle nog kännas bättre tänkte jag. Mer eller mindre så har jag ju känt mig som en oskuld.

Ja nu hade jag planerat allt minutiöst…
Så otroligt korkat inser jag ju nu efteråt.

Stället jag fastnade för var www.mansiongirls.dk
Flertalet snygga babes på bilderna.

Hade egentligen tänkt åka dit tidigare än vad det nu blev, men på grund av min feghet blev det helt enkelt inte av. Första gången jag ringde dit så la jag nämligen på luren efter två signaler, ringde nästa dag igen, men då var det telefonsvarare, vilken jävla tur tänkte jag att ingen svarade.
Det gick nån vecka innan jag tog tjuren i svansen och ringde på nytt.
Denna gång svarade någon och jag lyckades kommunicera och boka en timme med en av tjejerna som var i tjänst, ”Candy”
http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=158

Sagt och gjort, Jag befann mig i Lund så resan var ju inte så lång.

Kom fram och parkerade bilen en bit därifrån och promenerade den sista biten.

Nu kan jag med säkerhet säga att: JAG HAR ALDRIG NÅGONSIN I HELA MITT LIV VARIT SÅ NERVÖS som när jag ringde på dörrklockan på fastigheten, ALDRIG NÅGONSIN! Jag trodde magen och bröstet skulle explodera, Hjärtat slog som aldrig förr. Ja herrejävlar!

En snygg tjej öppnade dörren efter 7-8 sekunder och hon frågade direkt (på engelska) om jag hade reserverat tid och med vem? Caaandy stammade jag fram.
Ja välkommen, var god och vänta här inne svarade hon och visade in mig i ett litet rum, Jag klev in och satte mig darrande i soffan. Fan jag skakade hela jag, Ungefär som om jag hade varit naken ute i en snöstorm, Funderade för ett ögonblick på om jag skulle kasta mig ut genom fönstret och fly…

Det tog dock inte många sekunder innan Candy kom in, klädd i trosor och behå, hon räckte fram sin hand och hälsade. Jag tänkte med en gång, Wow!! Vilken bomb! Liten och nätt och jäkligt läcker.

I mina ögon ett utseende som en tio poängare, Absolut! För mina ögon så var hon ännu snyggare i verkligheten än på bilderna, troligen inte 22 år som det står, men någonstans runt 26-28 gissar jag.
För övrigt så stämde nog både hennes vikt (48kg) och längd (161cm) väldigt bra med det som stod i hennes annons.

(Nu jämför jag ju allt med den där haggan som jag blev överfallen av på den där gräsängen för tio år sedan, Det var nämligen inga poäng alls i jämförelse.) (se min första tråd)

HAJ There! sa jag och lätt väl ungefär lika cool som en 13 åring i målbrottet?

Det var så mycket som snurrade i mitt huvud, så jag mer eller mindre glömde bort att tala engelska, jag tappade bort ord och började mumla och det blev någon form av svengelska, Ursäkta! sa hon frågande och log.
Jag förklarade att jag är ENORMT nervös och enormt ovan att vara nära en så vacker lättklädd tjej, så hänvisade jag till min reservation där jag nämnde att jag var oskuld.
I know! No problems at all, Just relax! Svarade hon och så tog hon min hand.

Vad vill du göra frågade hon, Jag sa att jag gärna vill betala för en timme och hon frågade om jag ville ha något extra från menyn? Ingen aning svarade jag och viftade på huvudet, Vi börjar utan extra så får vi se sen hasplade jag ur mig.

Jag överlämnade 1800 DKK och hon gick iväg med pengarna och kom snabbt tillbaka, Väldigt glad och trevlig var hon, Välkommen och följ med mig här sa hon och tog min hand.
Hon ledde mig nedför en trappa till nedre våningen och in i ett av de två rummen som fanns där, Önskar du ta en dusch frågade hon, Ja tack gärna svarade jag.
Ta av dig alla kläderna och följ med mig. Hon visade mig till duschen och satte på den och gick iväg.

Jag är förvånad över mig själv att jag lyckades få av mig kläderna och bli naken så lätt (Normalt sett ingen lätt sak för mig)
Jag duschade, tog handduken och gick sedan tillbaka till rummet, satte mig på sängkanten och lyssnade på mitt eget hjärta som löpte amok.
Jag väntade kanske en eller två minuter innan Candy kom tillbaka.

Hon började med att fråga mig om hur det kom sig att jag inte hade någon erfarenhet och hon verkade lite förundrad och förvånad, vi pratade lite i några minuter, Hon pratade mer eller mindre flytande engelska, Jag förklarade lite om min osäkerhet och min rädsla och så vidare. Bara lugn sa hon, Det här ordnar vi.

Lägg dig här i sängen så börjar jag med att ge dig en avslappnande massage, Jag tog plats i sängen på magen och hon började med massageolja att massera min rygg, Hon gav det lite tid och efter kanske 8-10 minuter kände jag mig faktiskt väldigt avslappnad, När hon så sa att nu är det min tur att ge henne massage.

Hon tar av sig behån och trosorna… Gud Vilken Kropp!!
Hon lägger sig ned i sängen på magen och jag började smörja in och massera hennes vackra rygg. Vilken läckerbit!
Och hennes rumpa ska vi inte tala om, Gud så fruktansvärt fin, såååå perfekt, Höll väl på kanske 5-6 minuter med att massera henne, när hon så säger att nu är det dags för framsidan och så vänder hon sig om.

(Ungefär där och då brukar man vakna och upptäcka att allt bara var en dröm)

En så fantastisk fin mage, Så len och fin kropp, underbara bröst, ja hon har visserligen hjälpt dom med lite silikon, men helt perfekta i storlek, Jag är väl egentligen ingen stor fantast av silikontuttar men dessa var bara underbart lagom.

Höll på ett tag med att kyssa hennes vackra framsida uppifrån och ned, Fram och tillbaka. Jag önskade att jag hade haft fler händer, Jag ville ju inte släppa taget om henne.

Sedan ber hon mig lägga mig på rygg och tar tag i lilleman där nere som ju självklart är vaken, Hon trär på en kondom och börjar suga, Mjukt och fantastiskt skönt, leker med tungan, Jag tänkte då för mig själv att det här lär jag inte klara länge, men lustigt nog så kom jag aldrig, det förvånade mig, hon höll på i kanske 4-5 minuter och det var ju fantastiskt underbart och skönt.

Jag hade helt klart räknat med att komma på typ 1½ minut från det att jag kommit innanför dörren. Max! Mina två minuter på gräsängen finns ju i minnet.

Fortsättning följer…
haha langa fortsättningen då! L
Citera
2013-12-27, 01:11
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
haha langa fortsättningen då! L
Missade!
Citera
2013-12-27, 02:18
Medlem
psflaxs avatar
Bra jobbat !
Övning ger träning.

OT. Ser att jag kommer att befinna mig 300 m från The Mansion 4-5 Januari.
Har lovat en dansk kompis att komma över med en älgfilet för en matlagningskväll.
Man kanske skulle ...
Citera
2013-12-27, 02:25
Medlem
zaimans avatar
Sjuuukt bra berättelse! Skulle nog själv aldrig kunna tänka mig att hyra en eskort-kvinna menmen Har inte läst din första tråd heller så ska ta och göra det nu också!

Sjukt kul att du är nöjd och bra berättelse

EDIT; Läste din första tråd och blev fan berörd på riktigt. Fan vilken människa du är o du lyckats starta upp ett såpass framgångsrikt företag som du beskriver! Du kanske skulle ta och fixa tänderna om du har råd? Sedan kommer rädslan för kvinnor att försvinna efter ett par ligg, jag vet själv att om jag inte legat på ett år så får jag sämre självkänsla med tjejer. Sedan får man sig ett ligg och efter det bara rullar det på, så är det! Keep strong man!!
Senast redigerad av zaiman 2013-12-27 kl. 02:30.
Citera
2013-12-27, 13:32
Medlem
Grattis får man väl säga, kul att höra att det gick bra för dig
Citera
2013-12-27, 14:29
Medlem
Landsknechts avatar
Läste din förra tråd. Vad kul att det äntligen blev av för dig .

Nu när du har gjort din sexköpsdebut, kanske det börjar bli dags för en sexresa?
Citera
2013-12-27, 19:57
Medlem
Stolpeinochuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaiman
Sjukt kul att du är nöjd och bra berättelse

EDIT; Läste din första tråd och blev fan berörd på riktigt. Fan vilken människa du är o du lyckats starta upp ett såpass framgångsrikt företag som du beskriver! Du kanske skulle ta och fixa tänderna om du har råd? Sedan kommer rädslan för kvinnor att försvinna efter ett par ligg, jag vet själv att om jag inte legat på ett år så får jag sämre självkänsla med tjejer. Sedan får man sig ett ligg och efter det bara rullar det på, så är det! Keep strong man!!

Citat:
Ursprungligen postat av jonnybg
Grattis får man väl säga, kul att höra att det gick bra för dig

Tack ska ni ha!

Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Läste din förra tråd. Vad kul att det äntligen blev av för dig .

Nu när du har gjort din sexköpsdebut, kanske det börjar bli dags för en sexresa?

Tack!

Njaa, Jag ska.... "öva" några gånger på ett par danska "kliniker" sen siktar jag på en eller två FKK i Tyskland framåt vårkanten eller så, Något mer avancerat än så har jag nog inte planerat..........Tror jag......
Citera
2013-12-27, 19:59
Medlem
WordWarriors avatar
En smått rörande och fin historia som visar på prostitutionens ljusa sidor. Tack för den!
Citera
2013-12-27, 21:29
Medlem
Härlig läsning! Stämmer det att stället ligger i en "Tegel Villa"?
Jävligt snygga tjejer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in