2016-12-14, 06:39
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Stämmer. Sedan firar också många av de rumänska och bulgariska tjejerna jul enligt den julianska kalendern som den ortodoxa kyrkan än idag använder och då är ju juldagen först 7/1, så då lär många tjejer vara också vara bortresta.

Även viktigt att tänka på kring påsken då rumänska tjejer firar ortodox påsk som inte sammanfaller med vår påsk. Råkar man planera in sin resa då så finns det betydligt färre tjejer.
Citera
2016-12-14, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Stämmer. Sedan firar också många av de rumänska och bulgariska tjejerna jul enligt den julianska kalendern som den ortodoxa kyrkan än idag använder och då är ju juldagen först 7/1, så då lär många tjejer vara också vara bortresta.

Men ställena är ändå öppna? (Fattar att en del stänger precis vid jul och kanske nyår)
Citera
2016-12-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasDeTorquemada
Men ställena är ändå öppna? (Fattar att en del stänger precis vid jul och kanske nyår)

Artemis är öppet 361 dagar om året, möjligen 362 om det är skottår...

361 Tage im Jahr haben wir geöffnet, ausgenommen sind die folgenden Tage.
24.12.16, 25.12.16, 26.12.16 (ab 18:00 Uhr), 31.12.16, 01.01.17, 02.01.17 (ab 18:00 Uhr)
Citera
2016-12-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasDeTorquemada
FKK Sharks i Darmstadt har fritt inträde i tio dagar runt jul för tjejerna. Vilket gör att en hel del stannar i Tyskland. Långt ifrån alla men när jag var där i mellandagarna för två år sedan så var det en väldigt bra line-up. Kolla hemsidan eller maila dem, de brukar svara om du skriver på tyska. Tror det är stängt endast julafton.
Citera
2016-12-28, 22:47
Medlem
Fråga 1
Vad finns det för FKK:n i Spanien, finns det något i Torreveija? Eller Alecante?

Fråga 2
Var hittar man dom bästa FKK:na förutom Artimes i Berlin, Sexy Sauna i Prag, eller Club Golbe i Zürich?

Jag vill ha the shit! Minst lika bra som dom ovan.
Citera
2016-12-28, 22:54
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perxk
Fråga 1
Vad finns det för FKK:n i Spanien, finns det något i Torreveija? Eller Alecante?

Fråga 2
Var hittar man dom bästa FKK:na förutom Artimes i Berlin, Sexy Sauna i Prag, eller Club Golbe i Zürich?

Svar1: Nej, inga alls.
Svar2, läs runt lite i FKK-delen i ISG, så får du mycket informatoin och du märker också att "bäst" är olika åsikter om. Och, så heter det Artemis i Berlin. :-)
Citera
2016-12-29, 00:36
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Fråga 1

Fråga 2

FKK:s som genomgående får bra kritik är Sharks, Mainhattan, Livingroom och Golden Times. Sedan finns det ett antal till som ofta nämns men där betygen är lite mer blandade. Artemis hör till de sistnämnda.

Globe i Schweiz har ett par systerklubbar. Bland annat Club History utanför Basel.

Sedan beror det på om du vill ha 10-poängare eller bra service. Oftast sammanfaller inte detta på samma klubb utom i en del fall. Det är svårt att slå Schweiz om man har en plånbok som håller för det. Både utseende och fantastisk service. Artemis är en av de dyraste klubbarna i Tyskland och är mer utseende än service.
Citera
2016-12-29, 23:22
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Fråga 2

Beskriv lite mer vad du menar med "the shit" och vad du vill ha och förväntar dig kanske vi kan svara. Vissa klubbar är dyra andra billga. Vissa klubbar är kända för service andra för att många damer som är nybörjare jobbar där. Vissa har fri öl och party andra är lugnare och mer relaxade.

F
Citera
2016-12-31, 20:15
Medlem
Lite mer exakt när blir det förbjudet med avsugningar utan gummi i Tyskland? Kanske måste göra slag i saken och åka ditt.
Jag är vuxen oskuld. Mer och mer börjar jag tänka att enda sättet att komma ur det och få lite erfarenhet är att besöka Artemis.
Det är inget direkt fel på mig, inte handikappade eller så. Ytterst få i min närhet (om ens någon) vet hur det ligger till.
Blir man paria därinne som oskuld? Är det bäst att välja någon trevlig tjej, hålla tyst och fumla på bäst man kan? Eller skall man berätta som det är och undra om hon kan lära upp en? Borde vara erfarna lärarinnor. En ”sexskola” kunde kanske ses som lättförtjänta pengar ur hennes synvinkel……
Citera
2016-12-31, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soondead
Lite mer exakt när blir det förbjudet med avsugningar utan gummi i Tyskland? Kanske måste göra slag i saken och åka ditt.
Jag är vuxen oskuld. Mer och mer börjar jag tänka att enda sättet att komma ur det och få lite erfarenhet är att besöka Artemis.
Det är inget direkt fel på mig, inte handikappade eller så. Ytterst få i min närhet (om ens någon) vet hur det ligger till.
Blir man paria därinne som oskuld? Är det bäst att välja någon trevlig tjej, hålla tyst och fumla på bäst man kan? Eller skall man berätta som det är och undra om hon kan lära upp en? Borde vara erfarna lärarinnor. En ”sexskola” kunde kanske ses som lättförtjänta pengar ur hennes synvinkel……
Åk för fan inte då till Artemis. Berätta inte för någon att du är oskuld. Hellre skall du ljuga att du varit på klubben förut. Du behöver inte kunna något, bara fumla i rummet och låt tjejen bara ta över. De vill mest ändå ha dina pengar. Hitta en tjej du gillar och säg att ni ska stanna en timme på rummet så tar hon över. I din situation hade jag åkt till Sharks i Darmstadt och försökt hitta Sandra eller Patricia. Finns fler tjejer där som är bra och andra klubbar i Tyskland som är bättre än Artemis i din situation.
Citera
2017-01-01, 02:59
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:

1 juli träder den nya lagen i kraft.

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/germany-prostitution-law-condoms-sex-workers-bundesrat-vote-approved-date-comes-in-brothels-illegal- a7326056.html
Citera
2017-01-01, 11:58
Avslutad
Citat:
Är du oskuld ska du nog inte besöka någon fkk överhuvudtaget. Då är det nog bättre att gå till någon bordell typ Kamilla Dee, Liberty etc.
Måste du prompt besöka en fkk är nog Living room i Dusseldorf eller liknande ett bättre val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in