Citat:
Ursprungligen postat av p-banan
Hej vänner jag skulle vilja ha tips på fkk klubbar nere i tyskland ,, läste här om Artemis i Berlin och blev helt till mig va tvungen o dra ner för o se hur det va och blev helt såld så nu vill jag göra en tripp till men behöver lite vägledning till dom bra klubbarna och vilken stad jag ska besöka härnäst .
Det finns naturligtvis en rad städer att besöka med klubbar. Två populära områden att besöka är Frankfurt och NRW (med städer som Dusseldorf och Köln). Stora klubbar i och runt Frankfurt är Palace, Oase, World, Mainhattan och Sharks. I NRW finns det otroligt många klubbar, följ länken här under till forumen och du upptäcker att bland de populäraste hör Golden Time, Acapulco, LivingRoom, Samya, Dolce Vita, Planet Happy Garden och Villa Vertigo. Jag gillar NRW på grund av utbudet. Man kan sitta på förmiddan på hoellet och bestämma om man vill har party på Samya, bad och relax på Acapulco, bad och restaurangmat på Park Sauna rezidenz, gratis öl på Living Room osv. Dessutom är prisläget betydeligt bättre än i Frankfurt och Berlin. Med en hyrbil är valmöjligheterna enorma. Jag gillar den ganska lilla klubben Samya i Köln för sina partykvällar och den betydligt större klubben Acapulco för det låga priset samt den stora och varierade line-upen av damer. En varm sommardag är Planet Happy Garden med grillmat och poolområde toppen.
Flyg in billigt med Ryan Air till Weeze. Hyr en bil på Sixt. Boka ett billigt hotel på Etap/Formula 1. Sen är det bara att börja jobba...
Glöm bara inte människan bästa vän, GPS:en. Med en sådan i framrutan hittar du lätt till alla klubbar.
ISG och Freiercafe är två mycket bra forum. Snyggt ordnade efter klubbar, så när du väl hittar en klubb du blir sugen på så är det bara att läsa.
F