2012-03-11, 22:16
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p-banan
Hej vänner jag skulle vilja ha tips på fkk klubbar nere i tyskland ,, läste här om Artemis i Berlin och blev helt till mig va tvungen o dra ner för o se hur det va och blev helt såld så nu vill jag göra en tripp till men behöver lite vägledning till dom bra klubbarna och vilken stad jag ska besöka härnäst .

Det finns naturligtvis en rad städer att besöka med klubbar. Två populära områden att besöka är Frankfurt och NRW (med städer som Dusseldorf och Köln). Stora klubbar i och runt Frankfurt är Palace, Oase, World, Mainhattan och Sharks. I NRW finns det otroligt många klubbar, följ länken här under till forumen och du upptäcker att bland de populäraste hör Golden Time, Acapulco, LivingRoom, Samya, Dolce Vita, Planet Happy Garden och Villa Vertigo. Jag gillar NRW på grund av utbudet. Man kan sitta på förmiddan på hoellet och bestämma om man vill har party på Samya, bad och relax på Acapulco, bad och restaurangmat på Park Sauna rezidenz, gratis öl på Living Room osv. Dessutom är prisläget betydeligt bättre än i Frankfurt och Berlin. Med en hyrbil är valmöjligheterna enorma. Jag gillar den ganska lilla klubben Samya i Köln för sina partykvällar och den betydligt större klubben Acapulco för det låga priset samt den stora och varierade line-upen av damer. En varm sommardag är Planet Happy Garden med grillmat och poolområde toppen.

Flyg in billigt med Ryan Air till Weeze. Hyr en bil på Sixt. Boka ett billigt hotel på Etap/Formula 1. Sen är det bara att börja jobba...

Glöm bara inte människan bästa vän, GPS:en. Med en sådan i framrutan hittar du lätt till alla klubbar.

ISG och Freiercafe är två mycket bra forum. Snyggt ordnade efter klubbar, så när du väl hittar en klubb du blir sugen på så är det bara att läsa.

F
Citera
2012-04-01, 11:10
Medlem
Första Gången

Hej,

ska till Frankfurt i dagarna och är rejält sugen på FKK palace efter att ha läst alla recensioner, gå runt med badrock är kanske inte riktigt min cup of tea men baserat på de brudar som tydligen ska finnas där så kan det nog bli rätt bra ändå.

Har aldrig haft sex med en prostituerad innan så det lär bli ganska spännande, är 35 och ser ganska bra ut och har egentligen aldrig känt behovet men nu är det dags.

Någon som har lite nybörjar tips, allmänt men gärna om FKK Palace också.

Tack på förhand!
Citera
2012-04-27, 23:43
Medlem
Har nu varit på Artemis första gången. Grymt ställe! Jag tycker att det var synd att det var så mörkt i loungen, som på en nattklubb - det blir svårare att se tydliga ansikten på de som står en bit bort . Jag var aldrig på nedervåningen så jag vet inte om det är lika mörkt där. Är det standard på fkk klubbar eller mer specifikt för artemis? Tjejerna tål ju verkligen att tittas på.
Citera
2012-04-28, 09:55
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullhound
Har nu varit på Artemis första gången. Grymt ställe! Jag tycker att det var synd att det var så mörkt i loungen, som på en nattklubb - det blir svårare att se tydliga ansikten på de som står en bit bort . Jag var aldrig på nedervåningen så jag vet inte om det är lika mörkt där. Är det standard på fkk klubbar eller mer specifikt för artemis? Tjejerna tål ju verkligen att tittas på.

Skojar du, har du varit på Artemis utan att vara nere på undervåningen..

Hur som helst, då har du missat pooldelen som är ljusare än baren där uppe samt gymet som ochkså är ljust och bio, som av förklarliga skäl inte är så ljus.
Det är bara att åka igen så att du inte lever livet utan att upptäcka dessa delar

/Ante
Citera
2012-04-28, 12:37
Medlem
Jag upplever att de har mer ljus på dagtid, och släcker ned på kvällen kanske runt 9-10, för att få mer klubbkänsla. Min favorittid är dagtid, soft, inte så många män men alltid mer vackra kvinnor än man klarar av..
Citera
2012-05-15, 12:53
Medlem
pat69s avatar
Skulle vilja ha lite tips på FFK- klubbar el likn. i Munchen !
Någon som vet hur det funkar på dessa ställen ?
Har försökt att kolla lite själv , men min tyska är ju kass.
Måste man vara naken, eller är det badrock som gäller, eller hur funkar det ?
Mycket tacksam för tips , helst så snart som möjligt, eftersom resan går snart.
Citera
2012-05-15, 18:09
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pat69
Skulle vilja ha lite tips på FFK- klubbar el likn. i Munchen !
Någon som vet hur det funkar på dessa ställen ?
Har försökt att kolla lite själv , men min tyska är ju kass.
Måste man vara naken, eller är det badrock som gäller, eller hur funkar det ?
Mycket tacksam för tips , helst så snart som möjligt, eftersom resan går snart.

Hej!

Forum på engelska:
http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?683-Munich

De mest omtalade klubbarna i närheten är Colosseum i Augsburg och Hawaii i Ingolstad. Men dessa ligger båda cirka 6 mil från Munchen. Badrock eller minst handduk finns att tillgå. Inte ofta man ser någon naken man på klubbarna (förutom i dusch och relax och bastu).

F
Citera
2012-05-15, 18:39
Medlem
BlueStars avatar
Det finns några stycken, men enligt de flesta skribenter på de tyska forumen är de inte mycket att hänga i julgran. Översikt hittar du här:

http://www.fkk24.de/clubs.php?PLZ=80331&umkreiskm=20
Citera
2012-05-16, 12:07
Medlem
pat69s avatar
Tackar för de snabba svaren.
Undrar lite om någon vet ungefärliga priser ? ser ju att på sidorna att det brukar vara en inträdesavgift på mellan 50 - 80 Euro, men sen ?
Tacksam för alla ytterligare tips !
Citera
2012-05-17, 19:09
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pat69
Tackar för de snabba svaren.
Undrar lite om någon vet ungefärliga priser ? ser ju att på sidorna att det brukar vara en inträdesavgift på mellan 50 - 80 Euro, men sen ?
Tacksam för alla ytterligare tips !

50-60E per halvtimme.
50-100 för analt.
25-50 för CIM (come in mouth)

I den del av landet du planerar att besöka ska du sikta möt de högre priserna. Det är längre nordväst ut som de lägre priserna gäller.

Fråga alltid om priserna innan du går till rummet. En stämningssänkare kanske, men dock nödvändigt i vissa fall.

F
Citera
2012-06-01, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
50-60E per halvtimme.
50-100 för analt.
25-50 för CIM (come in mouth)

I den del av landet du planerar att besöka ska du sikta möt de högre priserna. Det är längre nordväst ut som de lägre priserna gäller.

Fråga alltid om priserna innan du går till rummet. En stämningssänkare kanske, men dock nödvändigt i vissa fall.

F

När det gäller att sätta flickorna i krysset, håller dom på och trilskas då? Betalar man för 30 min analt så vill jag ha det i doggy enbart tills det går för mig, är det problem? Håller dom på med massa trix för att slippa undan? Betalar man för 30 min så ska hon ja min kuk i sitt anus hela tiden kan man ju tycka
Citera
2012-06-02, 02:22
Medlem
Nu är det äntligen dags! Har fått godkänd semester i juli så ska åka ner till Frankfurt och FKK Palace. Har aldrig varit på en FKK innan men har verkligen höga förväntningar från alla recensioner som jag har läst här på fb.

Jag undrar dock hur nära palace ligger mot centralstationen? Har hittat ett billigt och helt okej hotell för mina mått runt centralstationen och hade varit hur bra som helst med gångavstånd då jag gärna slipper taxi, iallafall på dagen. Tänkte dra dit redan vid öppning och spendera en hel dag där har jag tänkt.

Super att Ryanair åter har börjat flyga till Frankfurt från Göteborg. 1200 kr totalt för alla flygbussar i Göteborg + Frankfurt, flyg samt hotell 2 nätter... underbart!

Sedan så undrar jag om det finns några nybörjartips till en första besökare? Något man ska se upp med? Kommer tjejerna försöka att lura mig på kostnaden/tiden då dom märker att jag är ny?

Hur brukar fördelningen vara på en torsdag med damer kontra herrar? Är torsdag en bra dag?

En utförlig recension kommer såklart när jag kommer hem.
Senast redigerad av Minssc 2012-06-02 kl. 02:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in