2017-05-09, 15:22
Medlem
Innebär lagen att det inte blir tillåtet att slicka fitta?

Citat:
Ursprungligen postat av BirgerBrosa
Vad tror ni om den nya lagen som ska träda ikraft i Tyskland from 1 juli och som bl a förbjuder prostituerade att utföra oralsex utan gummi? Kommer den att tillämpas strikt på ställen som Artemis och Erlebniswohnung? Har varit på Erlebniswohnung några gånger och så gott som alla tjejer suger utan - en del sväljer till och med ! Det ska tydligen kunna bli hiskeliga böter om bordellerna bryter mot lagen, men jag tror samtidigt att man kommer att tappa enormt med kunder om man följer den strikt.
Hur blir det t ex med ställen som Insomnia som har gangbangkvällar med en blandning av "proffstjejer" och vanliga nymfomaner? Och vad tror ni om de gangbangklubbar som finns i Tyskland med "alles ohne" "safe sex" gangbangs med porrbrudar - dvs där man både kan bli avsugen och få knulla utan gummi mot att man gör ett snabbhivtest på plats? Det känns som om FKK:s guldålder kanske är förbi i Tyskland.
Citera
2017-05-09, 17:04
Medlem
Hm, det var en sida av problemet som jag inte tänkt på. Brukar inte slicka luder så ofta.
Citera
2017-05-09, 18:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grimjack
Innebär lagen att det inte blir tillåtet att slicka fitta?
Enligt Lilia på Artemis så ska det fortfarande vara tillåtet. Bara avsugning utan kondom som blir olagligt. Tycker det låter konstigt så jag vet ej om det stämmer. Men det var vad hon sa i alla fall.
Citera
2017-05-10, 23:22
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Hm, det var en sida av problemet som jag inte tänkt på. Brukar inte slicka luder så ofta.

Jag kör nästan utan undantag 69:an med alla tjejer.
Citera
2017-05-11, 13:49
Medlem
Känns som könsdiskriminerande särbehandling att tjejerna ska få bli slickade utan, mem vi killar bara får bli avsugna med!
Citera
2017-05-11, 20:36
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Känns som könsdiskriminerande särbehandling att tjejerna ska få bli slickade utan, mem vi killar bara får bli avsugna med!

Ja det här får vi nog ta upp med jämställdhetsministern...

Jag är kränkt!
Citera
2017-05-11, 23:33
Medlem
Ska till hockey vm nästa vecka och tänkte besöka något schysst ställe i Dusseldorf. Men just eftersom det är vm i Köln så kanske det är mer besökare dessa veckor. Är det någon som besökt tex Livingroom eller Dolce Vita senaste veckan och kan bekräfta om så är fallet och isåfall om det även är lite mer brudar som jobbar just nu.
Citera
2017-05-12, 16:06
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guetta90
Ska till hockey vm nästa vecka och tänkte besöka något schysst ställe i Dusseldorf. Men just eftersom det är vm i Köln så kanske det är mer besökare dessa veckor. Är det någon som besökt tex Livingroom eller Dolce Vita senaste veckan och kan bekräfta om så är fallet och isåfall om det även är lite mer brudar som jobbar just nu.

De turister som tar sig till VM i Köln kan ju lätt hitta klubbar och bordeller i Köln. Jag har svårt att tro att det skulle påverka LR och DV så mycket.
Citera
2017-05-12, 22:54
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guetta90

Jag var återigen i Düsseldorf för 1,5 vecka sedan - på både DV och LR. Det finns fler brudar där än du klarar av.
Citera
2017-05-13, 12:10
Medlem
Jag är ganska trött på fkk-klubbar. Konceptet är bra men i praktiken är det mycket som är dåligt. Mycket hit and miss när det gäller servicen från brudarna. För få riktigt snygga brudar. Ibland tråkiga lokaler med inte ens sköna soffor att sitta i. Kass musik, dunka dunka på hög volym. Kan även vara ett stressmoment ibland att hålla koll på tiden så man inte blir debiterad en timme när man tänkt sig en halvtimme.

Drömmen hade varit skönare lokaler med soft lounge-musik, snyggare tjejer och även andra tjejer än övervägande svarthåriga rumänskor. Det skulle enbart varit äkta fkk, alltså helnaket och inget annat. Tjejerna skulle varit barfota, det tycker jag är sötare och sexigare än att dom ska klampa runt på skyhöga klackar. Tidur på rummen där man ställer in tiden, vilket faktiskt funnits på en klubb.

Det var nog bättre förr och lite mer exklusivt med fkk för 10-15 år sedan. Då var det inte bara rumänskor på klubbarna och det fanns mycket färre klubbar, det var inte den överetablering som är idag.
Citera
2017-05-13, 14:07
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Jag är ganska trött på fkk-klubbar. Konceptet är bra men i praktiken är det mycket som är dåligt. Mycket hit and miss när det gäller servicen från brudarna. För få riktigt snygga brudar. Ibland tråkiga lokaler med inte ens sköna soffor att sitta i. Kass musik, dunka dunka på hög volym. Kan även vara ett stressmoment ibland att hålla koll på tiden så man inte blir debiterad en timme när man tänkt sig en halvtimme.

Drömmen hade varit skönare lokaler med soft lounge-musik, snyggare tjejer och även andra tjejer än övervägande svarthåriga rumänskor. Det skulle enbart varit äkta fkk, alltså helnaket och inget annat. Tjejerna skulle varit barfota, det tycker jag är sötare och sexigare än att dom ska klampa runt på skyhöga klackar. Tidur på rummen där man ställer in tiden, vilket faktiskt funnits på en klubb.

Det var nog bättre förr och lite mer exklusivt med fkk för 10-15 år sedan. Då var det inte bara rumänskor på klubbarna och det fanns mycket färre klubbar, det var inte den överetablering som är idag.

Kan förstå den känslan, det har drabbat mig också vid ett par tillfällen. Arnold har ju också beskrivit hur han upplever att klubbarna utvecklats på sistone:

(FB) Düsseldorf med omnejd
(FB) 3 FKK-klubbar i Wien på 4 dagar, bl.a. den nya klubben Fresh Sauna Club

Själv tror jag att förändringarna i både lagstiftning (främst då i Tyskland) och marknaden som sådan kommer leda till förbättringar som tilltalar kunderna (bortsett från sex och avsugningar utan kondom), för i annat fall kommer ju klubbarna inte kunna locka dit gäster. Återstå att se vad detta blir.

När det sedan gäller upplevelsen i sig tycker jag ändå man får mest för pengarna utslaget över en dag (om man stannar en hel dag eller natt, vill säga) på en FKK-klubb, inte minst eftersom mat och alkoholfri dryck ingår och priset per samlag då blir rätt lågt. Men visst, mer variation på damerna och bättre service skulle jag gärna betala mer för. En affärsmodell på, säg €100 i inträde och lika mycket för en halvtimmes sex kanske vore en fungerande väg att gå för att skapa klubbar med högre kvalitet på upplevelserna och locka både fler och snyggare tjejer ur fler etniciteter att jobba där?
Citera
2017-05-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta

Var har du varit egentligen? De flesta av dina problem löser sig själva om man vet vilken club och vilken tid på dygnet man besöker. Barfotakravet är svårare att lösa.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Men visst, mer variation på damerna och bättre service skulle jag gärna betala mer för. En affärsmodell på, säg €100 i inträde och lika mycket för en halvtimmes sex kanske vore en fungerande väg att gå för att skapa klubbar med högre kvalitet på upplevelserna och locka både fler och snyggare tjejer ur fler etniciteter att jobba där?
Gudarna förutsåg din önskan för många år sedan. Åk till Schweiz, t.ex. Globe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in