Citat:
Ursprungligen postat av
kastanjekriget
Har aldrig jobbat som kassörska men i andra serviceyrken (restaurang, café, bar). Jag älskar Stammisar, det är kul att ha folk att snacka med och jag gillar att höra deras stories. Men när mitt pass är slut då vill jag gå hem och om det är jag som stänger så vill jag att folk ska fatta och gå. Förutom mat, sprit och kaffe så säljer jag mina känslor och de slutar när mina arbetstimmar är slut. Dock har det hänt att yngre killar (typ 30) har missuppfattat allt och tror att jag har ett alldeles speciellt intresse för just dem. Vill att vi ska ta en aw, frågar om nummer, dröjer sig kvar efter stängning etc.
Det är jobbigt och inkräktar på mitt "privatliv". Antagligen har jag omedvetet varit lite kortare mot killar som faller under den kategorin för att slippa det.
Det är det som är problemet med väldigt många Svenska tjejer. Ni ger ut helt fel signaler vilket gör oss killar helt ställda. Oftast är det för att stärka erat ego så skyll inte på oss att vi gör närmanden då ni visar det med kroppsspråket. Det roliga är att detta är bara ett fenomen i Sverige. Utomlands så kan man snabbt avgöra på vilket sätt en tjej är intresserad, och på så sätt kan man prata med dom.
Sen finns det killar som inte fattar galoppen eller bara är rent ut sagt slemmiga eller på. Dessa måste man markera redan från start annars är det kört. Dom är för korkade.
Jag har flera favoritkassörskor och vi flörtar rätt friskt. En blick, leende och lång ögonkontakt eller återkommande ögonkontakt är mysigt