2016-12-31, 20:43
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Men ridprogrammet hon är med i borde väl generera arvode, eller...? Annars kanske hon lever på ett större arv efter sina föräldrar och små arvoden här och där, plus makens lön. Angående blogg, så kräver en bra blogg en hel del tid. Tid hon nog inte vill lägga.

Jo visst men vi snackar kanske några tiotusen. Vill inte Anna vara med så tar man bara nån annan. Oftast är grejen med såna här kändisgrejer inte pengarna man får i handen utan exponeringen i media.
Citera
2016-12-31, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Men ridprogrammet hon är med i borde väl generera arvode, eller...? Annars kanske hon lever på ett större arv efter sina föräldrar och små arvoden här och där, plus makens lön. Angående blogg, så kräver en bra blogg en hel del tid. Tid hon nog inte vill lägga.

Lyssnade på radio NRJ för någon månad sedan och det var efter något uppträdande som Anna gjort och man kunde inte få tid med henne. Tror nog hon gör en del pengar på intervjuer etc. Finns många kanaler o poddar etc...
Citera
2017-01-01, 02:30
Medlem
SpencerHastingss avatar
Nu var det någon som på flera matbilder frågade varför bara Anna lagade mat och inte hennes man. Får se om det bara blir borttaget eller om det blir offentlig tillrättavisning. Kan väl på ett sätt förstå varför bara hon lagar mat för jag själv är den enda som lagar mat i mitt hushåll. Min sambo är fantastisk på många sätt men mat misslyckas han alltid med.
Citera
2017-01-01, 02:38
Medlem
Meminisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
I mina ögon ör du en avundsjuk person.
Anna Book är en framgångsrik och talangfull person vilket du som inte har varken framtid eller utseendet med dig är.

hon framförde EN låt hon inte ens skrev själv, på 80talet, detta är den enda bedriften.

Vokalen är dessutom ganska dålig.
Citera
2017-01-01, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
I mina ögon ör du en avundsjuk person.
Anna Book är en framgångsrik och talangfull person vilket du som inte har varken framtid eller utseendet med dig är.
Satte kaffet i halsen nu *host* Vad skrev du? Framgångsrik ......öh....talangfull? Hon har gjort en låt på Bolibompa för 35 år sedan, men sen? Det är ju synd om henne och ER som gillar vad? En låt? ABC? Hjälp!
Senast redigerad av Rosenglad 2017-01-01 kl. 08:27.
Citera
2017-01-01, 09:26
Medlem
Photoshoppeds avatar
Tar del av Annas bilder på hennes nyårsfirande och vad hennes gäster ska bjudas på. Inser att jag hellre skulle skära av mig ett finger än att fira nyår där. Vilka är dessa stackars gäster? Varför måste de fira nyår hos Anna Book?
Citera
2017-01-01, 10:35
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Nu var det någon som på flera matbilder frågade varför bara Anna lagade mat och inte hennes man. Får se om det bara blir borttaget eller om det blir offentlig tillrättavisning. Kan väl på ett sätt förstå varför bara hon lagar mat för jag själv är den enda som lagar mat i mitt hushåll. Min sambo är fantastisk på många sätt men mat misslyckas han alltid med.

La också märke till att den fanns en brud som frågade det på två av inläggen. Väntar med spänning om tunnan skall explodera "bananas" eller om hon kommer göra ett kärleksinlägg.

Sedan var det en som frågade om recept på annas röra, inget svar där heller. Kanske för många konstiga E ingredienser om hon läser innantill från burken.

Blev imponerad att hon vågade visa en bild på härligt välkomsbubbel i form av en flaska asti, trodde hon inte ville visa sig i offentliga samma med sådana lågklass varor då hon verkar göra allt för att hålla en högklassig fasad
Citera
2017-01-01, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Det heter "har varken framtid eller utseendet med dig", " inte har varken" dubbla negationer är inte korrekt uttryck.

?? källa på det?
Annas 2017 kommer att bli ett bra år.
Mello/tv/blogg finns mycket som talar för Anna Book 2017.
Citera
2017-01-01, 17:16
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn

Blev imponerad att hon vågade visa en bild på härligt välkomsbubbel i form av en flaska asti, trodde hon inte ville visa sig i offentliga samma med sådana lågklass varor då hon verkar göra allt för att hålla en högklassig fasad

Samma med marmeladburken som skickas fram i en dukning som ska föreställa festlig. Hu, lilla Anna! Spar du på disken eller vad?
Citera
2017-01-01, 18:42
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
[...]

Haha, Asti Cinzano, ja speciellt som hon taggade inlägget precis före med både #bollinger och #loobster (sic!)
Men vad vet jag , det kanske blev #bollinger till huvudrätten
Citera
2017-01-02, 19:14
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Haha, Asti Cinzano, ja speciellt som hon taggade inlägget precis före med både #bollinger och #loobster (sic!)
Men vad vet jag , det kanske blev #bollinger till huvudrätten

Ha ha!

Skulle ju va så att hon taggar #bollinger o #lobster. I Tunnans värld är det samma som Asti Cinzano och Crabsticks !
Citera
2017-01-02, 19:28
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
La också märke till att den fanns en brud som frågade det på två av inläggen. Väntar med spänning om tunnan skall explodera "bananas" eller om hon kommer göra ett kärleksinlägg.

Sedan var det en som frågade om recept på annas röra, inget svar där heller. Kanske för många konstiga E ingredienser om hon läser innantill från burken.

Så här svarar hon en som frågar efter recept:
Sen hinner jag inte alltid att svara ASAP & eftersom jag har en dröm om att släppa en kokbok i framtiden. Så har jag fått rådet av min agent, att bara ge bort allt jag har........ 😀
annatoledanobookRättelse. * Att INTE bara "ge" bort allt jag har 😀

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in