2016-12-30, 00:01
Medlem
Ansjovisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Anna Book verkar vara en trevlig prick. Men jag köper inte teorin om hennes kropp. Den är alltså rultig pga muskler och "tjock benstomme" menar du, för nog kan man vara smal även om man är 150 -160 cm, det beror ju helt på ens vikt. Väger man 40-50 kg i det läget, ser man inte rund ut oavsett benstomme.

Att Anna är så muskulös vill jag gärna ha en förklaring till, hon måste tränat i många år för att få muskler precis över allt? Exakt vad tränar hon för att bli bastant som värsta gyminstruktören?
Det blir som en optisk illusion kan man säga då axlar och benstomme ser bredare ut i relation till kroppslängden.

Anna Book har alltid motionerat och vårdat sin kropp. Just nu ser vi hur hon entusiastiskt kastar sig in i ridsporten utan skygglappar. Tror du vem som helst hade kunnat göra det utan att ha tränat sin koordination och muskelvävnad?

Jag skulle inte alls bli förvånad om Anna Book inom en snar framtid tillhör eliten inom svensk ridsport.

Anna Book lever ett sunt liv och har hela sin levnadsbana ätit hälsosamt och trimmat sin kropp efter egen förmåga.

Har du aldrig hört talat om magstöd? En sångerska av Anna Books kaliber kan inte leva på sin röst utan total kontroll över musklerna i mage och diafragma.
Citera
2016-12-30, 00:12
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Hehe, Anna Book ironiskt troll. Tackar för den. Måste bara kolla en gång till när hon gör sås från grunden i sin live-cam (smyger med pulver såsen från det högra skåpet - så ser hon säkerligen ut när hon baxar från lidl eller city cross)
Citera
2016-12-30, 08:04
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Har ni inget bättre för er än att sitta här och skvallra om Anna Book som är en helt sanslöst fin, härlig och ödmjuk människa?

Jag vågar säga att ingen här någonsin har träffat Anna för då skulle ni förstå att hon är en otroligt genuin, nedtonad och duktig person som inte låter sin framgång som sångerska och proffskändis stiga henne åt huvudet.

Det finns inte en enda människa i Sverige som inte vet vem Anna Book är och att en sådan megakänd person står stadigt med fötterna på jorden och för sig professionellt i alla lägen utan divalater är helt enkelt otroligt ödmjukt.

Om alla människor var som Anna vore denna planet mycket bättre och dessutom skulle vi inte ha krig, fattigdom och hungersnöd för då skulle alla fattiga svälta ihjäl då maten inte skulle räcka åt alla Anna-kloner.

Skäms på er.
Haha kul trollat, senaste framträdandet var väl på en sunkig restaurang vid Märsta station inför 20 åskådare?
Citera
2016-12-30, 09:59
Medlem
Punklivs avatar
Det ska bli spännande att följa Annas nyår. Firar de nedtonat och ödmjukt eller ska de unna sig att gå all in för en gångs skull nu när de jobbat så hårt FÖRSTÅR NI VI VET INGET OM HUR HÅRT DE KÄMPAT FÖR ATT KOMMA DIT DE ÄR!!! Jävla falukorvar ~ #ödmjuk #villmansåkanman #brunsörja
Citera
2016-12-30, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Det blir som en optisk illusion kan man säga då axlar och benstomme ser bredare ut i relation till kroppslängden.

Anna Book har alltid motionerat och vårdat sin kropp. Just nu ser vi hur hon entusiastiskt kastar sig in i ridsporten utan skygglappar. Tror du vem som helst hade kunnat göra det utan att ha tränat sin koordination och muskelvävnad?

Jag skulle inte alls bli förvånad om Anna Book inom en snar framtid tillhör eliten inom svensk ridsport.

Anna Book lever ett sunt liv och har hela sin levnadsbana ätit hälsosamt och trimmat sin kropp efter egen förmåga.

Har du aldrig hört talat om magstöd? En sångerska av Anna Books kaliber kan inte leva på sin röst utan total kontroll över musklerna i mage och diafragma.

Så magstöd utesluter bukfetma? Hennes ridning har jag inga åsikter om då jag är okunnig i sporten, men hon ser ut att vara långt ifrån lika smal som elithopparna är på hästryggen. Men visst har hon börjat rida på äldre dar? Att då runt 40-50 förväntas bli proffs är att överdriva, dock kul att hon rider ändå, aldrig för sent med ett nytt intresse.
Citera
2016-12-30, 17:51
Medlem
Frågan har säkerligen dragits fram flera gånger men jag undrar ändå om någon kan komma med en kvalificerad gissning om hur mycket ABC Booken drar in i månaden? Har hon haft några gig sedan Pridefestivalen och var det gigget ens avlönat? Dagsarvodet för att medverka i en SVT-produktion är ju inte särskilt högt och lär väl idag ligga på ca 3000 kr? Att periskåpa, blogga och instagramma borde ge AB ganska exakt noll kronor i intäkt då hon inte har en tillräckligt stor kritisk massa av följare, snarare borde hon väl förmånsbeskattas för någon enstaka gratisfrisering som hon erhåller i utbyte mot hashtag.
I jämförelse så tjänar en ordningsvakt i Sthlm ca 25000 kr i månaden, fast make Book var väl iofs säkerhetsexpert..... så hur ser en månadsbudget ut hos familjen Toledabook i #casaprimero?
Citera
2016-12-30, 19:15
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Frågan har säkerligen dragits fram flera gånger men jag undrar ändå om någon kan komma med en kvalificerad gissning om hur mycket ABC Booken drar in i månaden? Har hon haft några gig sedan Pridefestivalen och var det gigget ens avlönat? Dagsarvodet för att medverka i en SVT-produktion är ju inte särskilt högt och lär väl idag ligga på ca 3000 kr? Att periskåpa, blogga och instagramma borde ge AB ganska exakt noll kronor i intäkt då hon inte har en tillräckligt stor kritisk massa av följare, snarare borde hon väl förmånsbeskattas för någon enstaka gratisfrisering som hon erhåller i utbyte mot hashtag.
I jämförelse så tjänar en ordningsvakt i Sthlm ca 25000 kr i månaden, fast make Book var väl iofs säkerhetsexpert..... så hur ser en månadsbudget ut hos familjen Toledabook i #casaprimero?

Har också funderat på det.
En vanlig knegare drar nog in mer pengar per år än vad tunnan gör.

Tror denna familj dras med stora lån och div. delbetalningar för prylar/kläder som en normal människa skulle kunna slanta upp direkt.

Hon verkar inte vara duktig att hålla i slantarna och verka göra allt för att hålla en fin fasad - hur nu man kan göra det med tanke på hennes tidigare ärendet hos fogden.
Citera
2016-12-30, 20:32
Medlem
godboys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Har också funderat på det.
En vanlig knegare drar nog in mer pengar per år än vad tunnan gör.

Tror denna familj dras med stora lån och div. delbetalningar för prylar/kläder som en normal människa skulle kunna slanta upp direkt.

Hon verkar inte vara duktig att hålla i slantarna och verka göra allt för att hålla en fin fasad - hur nu man kan göra det med tanke på hennes tidigare ärendet hos fogden.

Jag vill minnas att Tunnan förekommit hos Kronis. Tror det omnämnts i tråden. I vilket fall så skulle det vara föga förvånande om hon fanns i deras register. Hon har väl försökt sig på att ha eget företag någon gång, men det sket sig för folk som jobbade för henne skull ha betalt. Det ska väl vara en stor ära att jobba för tunnan.

Som ni redan nämnt så är det mycket yta som gäller för tunnan. Hon har ju mer eller mindre påstått att de äger ett hus med pool i Spanien, fast det är fråga om en semesterlägenhet som hennes svärfar äger, som av förklarliga skäl inte direkt sägs avguda tunnan.

Rent inkomstmässigt så tror jag hon drar in väldigt lite i reda pengar. Hon har väl för massa år sedan gjort lite svenska röster i tecknade filmer. Sen kan hon nog få 500-1000 kr svart någon enstaka gång på nån lokal pizzeria för nåt mindre framträdande tillsammans med en kebabfamiljepizza + extra allt som hon förstås sätter i sig själv. Sen kan jag väl tänka mig att hon kan få lite prylar (billigt skräp) och nån klippning här o var för att hon omnämner nåt företag på Periscope eller Fejan. De som ger henne saker gör det säkert mest för att bli av med hennes tjat. Hon är säkert som en blodsugande igel när det gäller sånt.

I övrigt är det väl maken som står för inkomsten i den familjen. Inom säkerhet kan man tjäna rätt bra med pengar om man har ansvar för typ Elgigantens säkerhet. Men här pratar vi inte om någon butiksväktare vilket jag fattat att hennes make är. Gissar att han har max 30´i grundlön om han jobbat ett tag och är lite senior i branschen.

Men när det gäller att förse sig med det bästa så snattar gärna Tunnan och lilltunnan underkläder på NK. Det sår också i denna tråd.
Citera
2016-12-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Rent inkomstmässigt så tror jag hon drar in väldigt lite i reda pengar. Hon har väl för massa år sedan gjort lite svenska röster i tecknade filmer. Sen kan hon nog få 500-1000 kr svart någon enstaka gång på nån lokal pizzeria för nåt mindre framträdande tillsammans med en kebabfamiljepizza + extra allt som hon förstås sätter i sig själv. Sen kan jag väl tänka mig att hon kan få lite prylar (billigt skräp) och nån klippning här o var för att hon omnämner nåt företag på Periscope eller Fejan. De som ger henne saker gör det säkert mest för att bli av med hennes tjat. Hon är säkert som en blodsugande igel när det gäller sånt.

I övrigt är det väl maken som står för inkomsten i den familjen

Jag tänker samma men med den funderingen att om det vore så att hon fick ett gig på någon pizzeria så borde hon rimligtvis instagrammat ihjäl sig om dessa fantastiska spelningar 🙏🙏🙏👠🍕🍕🍾🎤🎤 #stoorturné #ingenvila #pizzeriaprimavera #casatercera #lappåluckan #julgalansomgris. osv.
Nu har jag inte kollat igenom hela hennes instagram men det enda jag har sett är just ett gig på Pride i sthlm. Sen det billiga skräpet som hon får från Bobby Unduncu och andra är ju bara just skräp och inget som hon kan betala räkningar med, så hur får hon ihop sin budget?
Citera
2016-12-31, 10:37
Medlem
Hon är för rolig, igår på periscope frågade nån hur ofta de var i sitt "andra hem". Hon svarade att det varierade, ibland sju ggr/år och ibland två ggr/år. Det kortaste de varit där var 3 veckor och det längsta 13 veckor. Varför lägger hon enbart ut bilder från sommarsemestern om de är där andra tider också? Undrar vad familjen tänker när hon ljuger så förbannat och de är i närheten och hör henne?
Senast redigerad av Faglum 2016-12-31 kl. 10:41.
Citera
2016-12-31, 10:57
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Jag tänker samma men med den funderingen att om det vore så att hon fick ett gig på någon pizzeria så borde hon rimligtvis instagrammat ihjäl sig om dessa fantastiska spelningar 🙏🙏🙏👠🍕🍕🍾🎤🎤 #stoorturné #ingenvila #pizzeriaprimavera #casatercera #lappåluckan #julgalansomgris. osv.
Nu har jag inte kollat igenom hela hennes instagram men det enda jag har sett är just ett gig på Pride i sthlm. Sen det billiga skräpet som hon får från Bobby Unduncu och andra är ju bara just skräp och inget som hon kan betala räkningar med, så hur får hon ihop sin budget?

Men pizzeria- och företagsgig är inte Instagram-värdiga även om det med säkerhet är sånt som betalar räkningarna. Fasaden måste upprätthållas, Anna är en stor stjärna som enbart uppträder i TV eller på "fina" tillställningar som Pride. Jämför det med Pernilla Wahlgren som utan omsvep åker upp till Avesta, en liten sketen bruksort i Dalarna, för att sjunga Piccadilly Circus.

På tal om Wahlgrens, en reality serie med Anna Book och company? Bara tanken gör mig hård i brallan!

Citat:
Att periskåpa, blogga och instagramma borde ge AB ganska exakt noll kronor i intäkt då hon inte har en tillräckligt stor kritisk massa av följare, snarare borde hon väl förmånsbeskattas för någon enstaka gratisfrisering som hon erhåller i utbyte mot hashtag.

Periscope ger exakt noll och Instagram enbart om man gör reklam precis som du säger. Att Anna inte bloggar längre är dock ett stort mysterium. Hon har faktiskt ett följe som skulle klicka in, hälften i den här tråden och alla som skickar styrkekramar till henne på Insta. Det allena går inte att leva på men vi snackar nog ändå om några tusenlappar i månaden i intäkt som Anna missar.

Har det framkommit varför hon slutade blogga? Nån borde fråga henne.
Senast redigerad av Aigis 2016-12-31 kl. 11:07.
Citera
2016-12-31, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Men pizzeria- och företagsgig är inte Instagram-värdiga även om det med säkerhet är sånt som betalar räkningarna. Fasaden måste upprätthållas, Anna är en stor stjärna som enbart uppträder i TV eller på "fina" tillställningar som Pride. Jämför det med Pernilla Wahlgren som utan omsvep åker upp till Avesta, en liten sketen bruksort i Dalarna, för att sjunga Piccadilly Circus.

På tal om Wahlgrens, en reality serie med Anna Book och company? Bara tanken gör mig hård i brallan!

Periscope ger exakt noll och Instagram enbart om man gör reklam precis som du säger. Att Anna inte bloggar längre är dock ett stort mysterium. Hon har faktiskt ett följe som skulle klicka in, hälften i den här tråden och alla som skickar styrkekramar till henne på Insta. Det allena går inte att leva på men vi snackar nog ändå om några tusenlappar i månaden i intäkt som Anna missar.

Har det framkommit varför hon slutade blogga? Nån borde fråga henne.

Men ridprogrammet hon är med i borde väl generera arvode, eller...? Annars kanske hon lever på ett större arv efter sina föräldrar och små arvoden här och där, plus makens lön. Angående blogg, så kräver en bra blogg en hel del tid. Tid hon nog inte vill lägga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in