Citat:
Jo jag har en misstanke. Hur jag ska delge den misstanken utan att ännu en gång bli anklagad för lögner vet jag inte och heller inte viktigt. Ni känner säkert till google documents, att man kan dela loggar med en eller flera. För några år sedan hade jag ett konto som var kopplat till flera loggar som flera hade tillgång till. Ni kan säkert gissa. En läkare plus flera av hans patienter. (Numera är denna mottagning nerlagd). Jag har idiotiskt nog haft kvar detta konto och fortsatt med loggar som en slags dagbok/ texter/ tankar. Upptäckte att dessa tidigare personer än idag har haft tillgång till det kontot och mina loggar. Så jag har fem olika personer att gissa på, två av dom hade kunnat skriva här. Där fanns förresten även dom där bilderna gällande brottsutredningen osv. Nog om det här. Jag har ett bra liv idag, visst är många dagar tunga men jag har lärt mig att inte gå ner i känslor och älta mående utan har blivit bättre på att vara lugn och göra mitt bästa dessa dagar. Ofta mår jag riktigt bra.
Men vill ännu en gång förtydliga att jag aldrig har försökt skada eller hota varken min mans barn eller deras mamma. Samarbetet fungerar oftast bra och jag är tacksam över mitt liv.
Vad gäller Leif Peters så är han död sedan flera år tillbaka. Han var ingen psykopat och tog på sig alla skott trots att senare bevisning visade på att det var omöjligt. Låt honom vila i lugn och ro. Och om nu någon här inne skulle ta upp min mans barn eller mina syskons barn någon gång, så ber jag er att strypa allt sådant.
/Berny
Men vill ännu en gång förtydliga att jag aldrig har försökt skada eller hota varken min mans barn eller deras mamma. Samarbetet fungerar oftast bra och jag är tacksam över mitt liv.
Vad gäller Leif Peters så är han död sedan flera år tillbaka. Han var ingen psykopat och tog på sig alla skott trots att senare bevisning visade på att det var omöjligt. Låt honom vila i lugn och ro. Och om nu någon här inne skulle ta upp min mans barn eller mina syskons barn någon gång, så ber jag er att strypa allt sådant.
/Berny
Okej, I'll bite the bullet. Jag sitter och försöker undvika att skriva klart en avhandling så jag har gått igenom det FCD har skrivit om i tråden, kanske ger dig en ledtråd om vem personen är...
FCD har:
- Sagt att hen "egentligen är vän med A, men har fått bra kontakt med dig och U"
- Hjälpt till med överlämning av barn
- Kännedom om precis hur många psykologsamtal du gåt på/ hur ofta de sker
- Varit med dig när du fått parkeringsböter och lyckats lura dig ur den situationen
- Varit med om samma sak på kronofogden
- Kännedom om exakt hur mycket du har och hade i skulder
- Varit med dig när du fick tillstånd att övningsköra
- Varit med när du har berättat spindelsagor för barn "på deras nivå" (lol)
- Kännedom om något kontrakt med D Fridell (lol)
- Ibland fri tillgång till din dator och känner till dina lösenord
- Kännedom om hur många cystor du har på äggstockarna
- Kännedom om dina mammatvivel
- Tydligen sett lagliga papper om hittepå-övergrepp och fotat (kanske du skulle sett om nån dragit fram kameran och börjat snappa bilder liksom)
- Kännedom om din skyddstillsyn och när den avslutas
- Kännedom om dina bluffakturor
- Kännedom om att du organiserar olaga bilhandel i Tyskland (lol - Gangsterberny is back!)
- Haft samtal med dig om att du pratar om att ta kål på U
- Kännedom om din icke-autism
- Kännedom om ditt fotografiska minne (lol)
- Kännedom om exakt hur det gick till när du träffade din familj senast och kan tom gå in på detaljerade anekdoter om hur du leker sjuksköterska och är god och vis!
- Kännedom om exakt dina familjerelationer ser ut
- Kännedom om hur din familj ser ut - kan beskriva ansiktsdrag och vem som är lik vem
- Nyckel till ditt förråd
- Kännedom om allt som har med Bengt att göra
- Forskat i din familjehistoria
- Sett ditt spikbandsärr (lol)
Okej så om det är som du säger att du inte riktigt vet vem det är, kan du inte räkna ut det av ovanstående info?
....eller, det som kanske är lite mer troligt att tråden började lugna ner sig så började det kittla i Bönans uppmärksamhetsnerv. Då går man in, skapar ny profil och lite uppståndelse för att det känns ganska jobbigt när folk inte pratar om dig.
Och sen hävdar du väl att det här är någon som går in och hittar på massa grejer. Och jag menar absolut inget illa med det jag säger nu, men jag tror ärligt inte att någon (på eller utanför detta forum) bryr sig tillräckligt mycket för att göra såhär. Den som "tjänar" mest på att sprida såna rykten är... du. Och vi alla minns senaste gången du tittade in under pseudonymen "fightingtime".
Jag vet att det känns jobbigt att inte få mycket uppmärksamhet. Lås facebook, håll bloggen stängd, håll dig härifrån och fokusera på familjen (och att inte börja knarka och misskötta djur, as per usual.) så ska du se att det löser sig.
Senast redigerad av SnaoMao 2016-12-23 kl. 02:50. Anledning: felformaterat
Senast redigerad av SnaoMao 2016-12-23 kl. 02:50. Anledning: felformaterat