Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Ah såg att han inte var med i truppen men visste inte varför. Har gått från 77k till 63k nu senaste timmen typ. Borde sjunka mer nu. Sitter bara med en Stones. Hoppas på en bra match där. Borde köpt på mig fler. Får bli nästa gång kanske om det blir nån. Gått upp 7-8k sen jag köpte tror jag.
Såg något citat på Manchester Evening News om att det var fitness issues, men hittar inget konkret. Kommer väl nyheter sen. Så länge det inte är någon fnurra på tråden med Guardiola lär han få speltid, om inte mot Liverpool så matchen därpå. När priset droppat till mer normala 40k är det köpläge tycker jag. 54k på Xbox nu.
Sålt 7 st stones för 35k, inköpta för 28-29k. Vinst på ca 28k på mindre än 24h. Ingen enorm vinst men ok. Kollade också Stones mål-statistik - 1 mål på 2 år. I alla tävlingar. Sist han målade var i april 2015. Tippar det kan bli tungt för honom att få IF mot den bakgrunden... men med det sagt, skulle blixten slå ner och han knoppar in en hörna så lär kortet dubbla i värde.
Någon som vet hur det blir med OTW och MOTM? Tänker på Bailly och Mane som drar iväg på Afrikanska mästerskapen om en vecka drygt. Får deras kort en boost om de får ett MOTM-kort för en bra insats i landslaget? Tippar nej (och då ska man definitivt sälja av alla Bailly och Mane före de drar iväg).
Edit: Vad skönt att ha sålt av 7/8 Stones före matchen startade. Det här är verkligen faran med OTW, X-faktorerna är alldeles för många. Jag tar hellre en stabil liten vinst framför att gambla. Visst nu har jag en kvar som kanske droppar lite i pris beroende på skadans natur, men jag lär ändå ha gått bra med plus till sist.