2017-01-13, 20:00
Medlem
Kiggzors avatar
Visst minns jag väl rätt att man, när man skapar en profil som PC-spelare fick välja om handkontrollen ser ut som en traditionell kontroll med siffror på knapparna eller kör med en från XBOX med abxy? Har nämligen nyss köpt en 360-kontroll till datorn och retar mig på att det överallt i menyerna syns siffror istället.

Kan man inte skapa en till profil? Tänkte göra det bara för att testa, men när jag startar spelet får jag endast valet att ladda min profil, jag kan inte göra nåt annat.

edit: "inställning" heter det man laddar vid startskärmen, om det gör nån skillnad
Senast redigerad av Kiggzor 2017-01-13 kl. 20:17.
Citera
2017-01-13, 20:06
Medlem
pillat ihop detta gänget nu när jag fick sålt toty suarez
https://www.futbin.com/17/squad/1165095

rätt skönt. tycker bale är lite osynlig dock men känns inte som man har några andra alternativ.
kanske köpa insigne inform också.
Hade ni själva bytt någon spelare med någon annan?
Senast redigerad av laxus 2017-01-13 kl. 20:09.
Citera
2017-01-13, 20:31
Medlem
kluven om man ska slå till på TOTW kort nu eller om de går billigare imorrn
Citera
2017-01-13, 21:06
Medlem
Så ja, då va alla totys släppta.
Tänkte gå emot alla råd och lägga in 11(?)K FIFA coins, gick några tusen plus på NHL inatt så lets have some fun!

Vilka pack bör man sikta in sig på?
Alltid köra dyraste promo eller?
Citera
2017-01-13, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
kluven om man ska slå till på TOTW kort nu eller om de går billigare imorrn

Sitter o funderar på det med. Tyvärr inte mycket tid att kolla igenom marknaden. Varit inne med dottern på 2 månader på sjukan, som nu kommer bli inlagd...

De lilla jag haft tid o kolla läget, så känns det som om Aspas 86 kan vara värd att investera i om han närmar sig 20k va? Vazquez 84 nere på 14k. Dost 82 nere på 11k. Tonelli 83 ser ut som ett rätt bra kort ändå, nere på 13-14. Shawcross 84 också nere på 14 typ, men känns inte lika bra själva kortet men bra pris på en 84:a va?

Vad kommer du satsa på tror du? Jag har 550k nu som jag vill satsa ALLT på investeringar. Ska inte köpa något annat. Kommer få in en del coins imorrn hoppas jag som jag kan ha som "fickpengar" till eventuella SBC:er osv. Eventuellt investera lite mer om jag har tur. Har 50 paket att packa upp imorrn. Förväntar mig inget blått men kan hoppas på något skoj!
Citera
2017-01-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Sitter o funderar på det med. Tyvärr inte mycket tid att kolla igenom marknaden. Varit inne med dottern på 2 månader på sjukan, som nu kommer bli inlagd...

De lilla jag haft tid o kolla läget, så känns det som om Aspas 86 kan vara värd att investera i om han närmar sig 20k va? Vazquez 84 nere på 14k. Dost 82 nere på 11k. Tonelli 83 ser ut som ett rätt bra kort ändå, nere på 13-14. Shawcross 84 också nere på 14 typ, men känns inte lika bra själva kortet men bra pris på en 84:a va?

Vad kommer du satsa på tror du? Jag har 550k nu som jag vill satsa ALLT på investeringar. Ska inte köpa något annat. Kommer få in en del coins imorrn hoppas jag som jag kan ha som "fickpengar" till eventuella SBC:er osv. Eventuellt investera lite mer om jag har tur. Har 50 paket att packa upp imorrn. Förväntar mig inget blått men kan hoppas på något skoj!

Köpte på mig 6-7 trippier
Sen tog jag en hög med Piccini, Szczesny, ...
Men ska investera lite i Tonelli, Aspas, Casemiro imorrn tror jag..

Hoppas allt går bra med flickan din
Citera
2017-01-13, 21:48
Medlem
Men varför å snälla varför går de aldrig vinna en jävla straffläggning!!!!!
Citera
2017-01-13, 21:52
Medlem
Qirrens avatar
Det är ju fan sjukt. I helgens första weekend league-match vinner jag 2-0. Matchen blåses av och kommentatorn summerar matchen. Nej då jävlar bryts min uppkoppling och jag får en förlust istället. yeeeeey.

TACK EA JAG ÄLSKAR ER!
Citera
2017-01-13, 21:55
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Men varför å snälla varför går de aldrig vinna en jävla straffläggning!!!!!

Körde världens svettigaste straffläggning tidigare idag efter en väldigt jämn match som slutade 4-4. Minns inte exakt hur långt vi hade kommit innan första missen kom, men tror att jag hade Hummels, Lahm och Leno kvar. Först då kom första missen, lyckades rädda med nöd o näppe. Avgör sen med Hummels. Helvete vad svettig jag var.
Citera
2017-01-13, 22:16
Medlem
RolfRolands avatar
Någon var inne på det tidigare i dag. Fasen vad segt det är att spela i kväll i WL (PS4). Inte alls kul. Testar att starta om konsollen men det lär väl knappast hjälpa.
Citera
2017-01-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Körde världens svettigaste straffläggning tidigare idag efter en väldigt jämn match som slutade 4-4. Minns inte exakt hur långt vi hade kommit innan första missen kom, men tror att jag hade Hummels, Lahm och Leno kvar. Först då kom första missen, lyckades rädda med nöd o näppe. Avgör sen med Hummels. Helvete vad svettig jag var.

Amen hur fan gör du? Jag torskar alltid. Har 4 straffläggningar så långt i WL och har torskat alla... Målisen går alltid rätt
Citera
2017-01-13, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Amen hur fan gör du? Jag torskar alltid. Har 4 straffläggningar så långt i WL och har torskat alla... Målisen går alltid rätt

Skjut löst så att den rullar i mitten av stolpen och mitten på målet, målvakten brukar oftast slänga sig över bollen. Funkar till 99% för mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in