2017-03-26, 06:47
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Backlinje i LaLiga är ju en given en: Alba, Ramos, Varane och Sergi Roberto IF. Casemiro IF på mitten är grymt bra defensivt också. Franco Vazquez IF kör jag med pga hans fysik. De håller tätt bak som fan

Skiftade faktiskt Ramos mot Pepe och är jävligt nöjd . Alba har jag mött en del och måste säga han e för enkel o trycka bort han väger för enkelt för o va försvare helt enkelt..offensivt är han fin dock.Kör Casemiro nu också och han är def klass.
Citera
2017-03-26, 06:52
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Förbannat kul det här när man hittat sin grej med trading osv höjer spelet enormt, tog sin tid asså men fett kul att se hur snabbt kassan växer om man ligger i lite och har koll på marknaden. Som Mourinho sa när han hittade Obi Mikel i norska lyn jag har hittat guld. Vissa silverspelare kan man ju trolla hem extremt mkt coins på. Fett värt
Citera
2017-03-26, 07:18
Medlem
Citat:
Asså WL är svårt. Inget snack om saken. Jag spelar bara WL om jag vet att jag kommer kunna spela alla helger i en hel månad för att få guld-månadspriserna. Och det går fint. Man måste sänka sina ambitionsnivåer lite under WL. Det är svåra spelare man möter. Men att det ska varanlättare med divisioner under WL är bara inte sant iallafall :-)

Off topic: Varför funkar inte Icardi IF eller Perisic för mig, men de gör så sjukt mycket mål mot mig? Missar jag något med dessa herrarna?

Vilken division ligger du i på säsonger? Personligen tycker jag att jag generellt möter bättre spelare i säsonger(div 1) än i weekend league.
Citera
2017-03-26, 08:21
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Det är verkligen så olika det där..

FOLK!!! SE HIT! :-) Har beslutsångest!!

Har 3 forwards men bara plats för två:

Higuain (93), Perisic (87) och Gomez (87)

VEM av de ska jag väääääälja Har Dybala (88) som CAM bakom. Please help!!

Såg innan att du ställde en fråga om marchisio som cm. Hur blev det har du prövat! Jag har lirat calcio under i princip hela spelets gång, 4-3-2-1 som jag vrider ingame till 4-3-1-2. Detta enbart för att kunna lira Perisic IF och få ut Max av han, jösses vilket kort. Som släpande under anfallarna har jag Gomez SIF (86) va? Min helt helt klart favorit i denna upplaga jävlar vad bra han är. Och brevid så lirar jag DNC Higuain, lite så dassigt val, men kommer man underfund med hur man skall använda han typ stå och vrida lite och så, så är han riktigt bra, extrem kliniska avslut. Lite Icardi stuk som du pratar om. Förstår vad du menar gällande Icardi inte alls vad jah hoppats på någon av hans kort.

Immoble 87? Ris eller ros?
Citera
2017-03-26, 12:12
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Förbannat kul det här när man hittat sin grej med trading osv höjer spelet enormt, tog sin tid asså men fett kul att se hur snabbt kassan växer om man ligger i lite och har koll på marknaden. Som Mourinho sa när han hittade Obi Mikel i norska lyn jag har hittat guld. Vissa silverspelare kan man ju trolla hem extremt mkt coins på. Fett värt
Visst är det så, jävligt go känsla när man ser man säljer massa med stor profit
Risky att spela bakis nu
Citera
2017-03-26, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Vilken division ligger du i på säsonger? Personligen tycker jag att jag generellt möter bättre spelare i säsonger(div 1) än i weekend league.

Just nu div2. Men pendlar lite från 1 och 2.

Ja i början så. Men runt guld så börjar de bli svettigt
Citera
2017-03-26, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Såg innan att du ställde en fråga om marchisio som cm. Hur blev det har du prövat! Jag har lirat calcio under i princip hela spelets gång, 4-3-2-1 som jag vrider ingame till 4-3-1-2. Detta enbart för att kunna lira Perisic IF och få ut Max av han, jösses vilket kort. Som släpande under anfallarna har jag Gomez SIF (86) va? Min helt helt klart favorit i denna upplaga jävlar vad bra han är. Och brevid så lirar jag DNC Higuain, lite så dassigt val, men kommer man underfund med hur man skall använda han typ stå och vrida lite och så, så är han riktigt bra, extrem kliniska avslut. Lite Icardi stuk som du pratar om. Förstår vad du menar gällande Icardi inte alls vad jah hoppats på någon av hans kort.

Immoble 87? Ris eller ros?

Men då använder du ju alla tre haha.. Vem hade du valt av dessa tre som forward? Higuain (93), Perisic (87) och Gomez SIF (87)?
Citera
2017-03-26, 12:35
Medlem
Det här spelet är ett jävla skämt alltså. Jag har alltid varit den som har varit emot folk som har sagt att det är riggat och att det redan är förbestämt vem som ska vinna matchen, men nu är det fan bara löjligt alltså. EA SPORTS är handlar om bara pengar och inget annat.

Det är helt sjukt hur mina spelare kan passa rakt på motståndarnas fötter så att de får friläge när jag inte ens är vänd åt det hållet passningarna slåss och hur de springer ihop med varandra så att båda ramlar och motståndaren kommer helt fri med målvakten.

Önska jag hade videobevis filmat för att visa er hur det ser ut.
Är så jävla arg så att det inte är sant, men ändå så fortsätter jag spela piss spelet...
Citera
2017-03-26, 13:40
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Risky att spela bakis nu

Tack för dina tips Nisse, tog en raksträcka med segrar i wl efter dem justeringarna. Riktigt uppskattat

Drick lite vatten , gör korstecknet och gå in och spela med glädje.
Citera
2017-03-26, 13:56
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Tack för dina tips Nisse, tog en raksträcka med segrar i wl efter dem justeringarna. Riktigt uppskattat

Drick lite vatten , gör korstecknet och gå in och spela med glädje.
Inga problem, kul att höra!

Haha har gått åt helvete hitills, 1 av 5 är vinst
Citera
2017-03-26, 14:07
Medlem
Ahh satan vad skönt och kul det är o lira med 5bar connection. Har inte haft delay sen jag började spela enbart matcher där man har 5bar.
Citera
2017-03-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Risky att spela bakis nu

Några tips på vad man ska tänka på när man väljer ut silverspelare att investera i? Förstår att ni inte vill dela med er av era guldkorn(eftersom att dom inte blir guldkorn längre om för många går på samma spelare).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in