2016-09-20, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Hoppas jag får min konsol idag då så jag kan komma in på Webappen. Kom igen nu Inet, jag vet att ni kan fixa snabb leverans.
Du måste ha spelat Fifa 17 om du inte har spelat 16 på kontot för att kunna komma in på webappen.
Citera
2016-09-20, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Du måste ha spelat Fifa 17 om du inte har spelat 16 på kontot för att kunna komma in på webappen.
Ofan, så man kan inte spela Early Access förrän den 22:e?
Citera
2016-09-20, 16:37
Moderator
^Eazs avatar
Huruvida det är fel att spendera pengar i spel, vad som är mycket pengar etc hör inte till diskussionen.

Här diskuteras FUT helt enkelt.

/Mod
Citera
2016-09-20, 16:40
Medlem
Kommer inte ihåg hur det var förra året, men kan man föra över FIFA-points till 17? Så man redan ikväll (om de kommer) kan börja öppna lite?
Citera
2016-09-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Kommer inte ihåg hur det var förra året, men kan man föra över FIFA-points till 17? Så man redan ikväll (om de kommer) kan börja öppna lite?
EA har inte gått ut med om det är möjligt att föra över, men det är högst troligt att så är fallet, men det går inte att göra genom webappen utan endast på spelet.
Citera
2016-09-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
EA har inte gått ut med om det är möjligt att föra över, men det är högst troligt att så är fallet, men det går inte att göra genom webappen utan endast på spelet.

Har för mig att man har kunnat föra över sina FP innan spelet kommit ut. Tycker det är skumt isf att en del youtubare gör så, alltså lägger in FP via konsol på FIFA 16 för att kunna använda det i webappen när den öppnar.
Citera
2016-09-20, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraibrahimovic
Har för mig att man har kunnat föra över sina FP innan spelet kommit ut. Tycker det är skumt isf att en del youtubare gör så, alltså lägger in FP via konsol på FIFA 16 för att kunna använda det i webappen när den öppnar.
Nope, det har aldrig funkat att föra över via webappen såvitt jag kommer ihåg, utan man får snällt vänta på Early Access... Undantaget PC.
Citera
2016-09-20, 18:25
Medlem
Monza.1910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraibrahimovic
De youtubers du ser som öppnar packs på web appen har lagt in sina points under deras early access period. Det går inte att transfera fifa points över till web appen utan går bara när du väl har själva spelet och det går inte heller att lägga till på web appen.
Är dock inte helt säker på hur det ser ut för PC lirarna, tror de kan lägga till via web appen, men som sagt, lirar du på konsoll så får du vänta tills early access eller release.
Citera
2016-09-20, 19:15
Bannlyst
Trodde web appen skulle släppas idag?
Citera
2016-09-20, 19:18
Medlem
kiddolols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks
Trodde jag med
Citera
2016-09-20, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks
Ja, men det är väl inte en ny dag ännu? EA har börjat teasa lite på twitter så borde vara uppe snart...
Citera
2016-09-20, 19:39
Medlem
Webappen uppe.

Känslan när man startade om klubben för runt en månad sedan och nu inte kommer in på webappen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in