2016-12-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Kör nog SBC Insigne och säljer av min IF om en vecka eller så. Priset bör stiga lite om man kollar utvecklingen på andra SBC som tidigare haft en IF. 35k känns som en okej summa att lägga. Skönt kort. 98 i agility är fint!

Vilka tros få SBC inatt?

Verkar snackas kring muller. Miranda iaf.
Citera
2016-12-24, 22:00
Medlem
EnLitenFryss avatar
Någon mer som tänkt spara värdefulla packs till toty? Helgens Prime Gold Players och Premium Gold Players från MM tänkte jag spara för att öka chansen till TOTY. Kommer fresta varje dag men... eftersom jag absolut inte tänkt köpa några packs då gör jag så istället.

Köpte Insigne trots allt. Blått och billigt var eg enda argumentet. Fick sålt Benaglio IF för nästan 30k så det kändes ok ekonomiskt. Måste väl bara börja pussla för att få in han i en hybrid, eller försöka bygga ett serie A-lag.
Citera
2016-12-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Verkar snackas kring muller. Miranda iaf.

Tror stenhårt på Muller vilket borde innebära ett 87-rated lag att byta in. Har därför köpt på mig ett gäng Ribery nu ikväll när han går för ca 22k. Om det nu blir Muller så lär han bli eftertraktad och förhoppningsvis stiga till 30k+ som han gjorde när det var Vidal-Sbc.. kanske kommer det krävas något scream-kort med??
Citera
2016-12-24, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Tror stenhårt på Muller vilket borde innebära ett 87-rated lag att byta in. Har därför köpt på mig ett gäng Ribery nu ikväll när han går för ca 22k. Om det nu blir Muller så lär han bli eftertraktad och förhoppningsvis stiga till 30k+ som han gjorde när det var Vidal-Sbc.. kanske kommer det krävas något scream-kort med??

Bra tanke. Köpt på mig 4 Ribery , 2 Hummels och 1 Leno ifall. Förlorar nog inte för mycket om de skulle skita sig.

När tror ni är bäst att lägga upp och hur? Funderar på om man skall lägga ut på open bid ungefär för priset jag köpt in för och ett BIN på 10-15k över? Lägga ut dom 00:10-00:15 så att dem är slut strax efter SBC börjar? Känns som om folk köper slut direkt och att priset är som allra högst första timmen typ? Kanske har fel. Kom gärna med annan strategi
Citera
2016-12-24, 22:53
Medlem
waikikiis avatar
Jag vill ha lite pack SBCs nu..

Men den här jävla juve börjar gå mig på nerverna, har inte tillgång till konsol då man är hemma hos familjen under julen och det är ju fan totalt omöjligt att snipa ett kort via mobilen. Funderar på att köpa en Barzagli att tradea in.
Citera
2016-12-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Bra tanke. Köpt på mig 4 Ribery , 2 Hummels och 1 Leno ifall. Förlorar nog inte för mycket om de skulle skita sig.

När tror ni är bäst att lägga upp och hur? Funderar på om man skall lägga ut på open bid ungefär för priset jag köpt in för och ett BIN på 10-15k över? Lägga ut dom 00:10-00:15 så att dem är slut strax efter SBC börjar? Känns som om folk köper slut direkt och att priset är som allra högst första timmen typ? Kanske har fel. Kom gärna med annan strategi

Helt rätt strategi den största hypen brukar ju vara precis innan och direkt när SBCn kommer ut så att lägga upp korten någon timme innan med kanske 8-10 k högre BIN än vad du köpte dem för är en bra idé. Sen brukar det gå några timmar och de börjar sjunka stadigt igen.
Citera
2016-12-24, 23:12
Medlem
Grahnen, har du kört något med IF Forsberg? Känner mig sugen på att släppa in honom på CF i min 4-4-1-1, köpte på mig Draxler också, har dock inte hunnit pröva.

Vore kul att få peta in Foppa dock
Citera
2016-12-24, 23:14
Medlem
Precis köpt på mig två Lahm, fyra Ribery och fyra Leno.
Tror precis som ni att det blir Müller inatt.
Citera
2016-12-24, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cazzette
Precis köpt på mig två Lahm, fyra Ribery och fyra Leno.
Tror precis som ni att det blir Müller inatt.

Tror ni inte att priset sticker mer än 10-15 k? om det blir krav på 87 så finns det inte så många tyskar eller b München spelare....
Citera
2016-12-25, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
Tror ni inte att priset sticker mer än 10-15 k? om det blir krav på 87 så finns det inte så många tyskar eller b München spelare....

Vad menar du?
Citera
2016-12-25, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
Sålänge det blir profit är jag nöjd.
Citera
2016-12-25, 00:38
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Fan har inget att göra så blev sugen på Fifa. Ser att priset på mitt framtida lag för dryga millen minskat lite lite. Är det värt att köpa nu eller borde jag vänta tills imorgon eller till TOTY kanske?

När brukar TOTY och winter upgrades komma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in