2016-10-13, 20:19
Medlem
Stoffesamlevnads avatar
Lugna ner er med doserna..

http://edition.cnn.com/2016/06/09/health/fda-imodium-opioid-warning/
Citera
2016-10-13, 20:38
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETHIRTEEN
Nu har jag tagit Loperamid utspritt under dagen, totalt 194mg Dimor,Loperamid mylan och Imodium.
Har tagit totalt 10mg Sobril och 10mg Nitrazepam. Först nu kl 19:44 så har jag med hjälp av peppar en matsked och 1 Färskpressad Grapefrukt juice utan koncentrat plus 2 lergigan och 0,5 mg Haldol blivit tillräckligt påverkad för att nodda. Ingen direkt eufori mår bra helt enkelt med en kombination likt typ Cocilana. Det enda jag tänker är att det är synd om magen. Men helt klart går det om man vill att bli påverkad av Loperamid sitter och kliar i ansiktet medans jag skriver. Och AT symptom från utsättning av Subutex hålls i jävligt bra skick Prövade ett paket igår men det fungerade inte alls så tänkte ge det en ny chans idag för alltid känt att det måste vara BS att det fungerar men det gör det faktiskt och då har jag endå gått på Heroin IV i flera år och har en grund tolerans.

Tonic water, Peppar, Grapejuice, antihistaminer (Lergigan) Och små mängder Benz gör en lite små go det gör det faktiskt.

Mvh
Hur kan man äta sådana mängder loperamid utan att få totalstopp på magen? En normal dos när man har diarré och vill stoppa avföringarna är ju 4 mg (2 tabletter a 2 mg). 194 mg borde väl förvandla maginnehållet till cement?
Citera
2016-10-22, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stoffesamlevnad
Lugna ner er med doserna..

http://edition.cnn.com/2016/06/09/health/fda-imodium-opioid-warning/
Har du någon aning som när det börjar bli farligt. För mig brukar det det räcka med 1-2 kartor för att bli av med dom värsta abstinens symtomen. Vilket kan ses som en låg dos i förhållande till folk som äter flera askar. Men det är ju ändå flera gånger över rekommenderad dos
Citera
2016-10-27, 15:32
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qexter
Har du någon aning som när det börjar bli farligt. För mig brukar det det räcka med 1-2 kartor för att bli av med dom värsta abstinens symtomen. Vilket kan ses som en låg dos i förhållande till folk som äter flera askar. Men det är ju ändå flera gånger över rekommenderad dos

För mig blev det farligt vid 196 mg fick Anafylaktisk chock och hjärnödem plus andningsuppehåll. 1 vecka på sjukhus fick jag spendera så läxan lärd med Imodium kan man säga.
Hade det inte varit för att Subutexen som jag stått på i 3 år gav en sån helvettes jävla abstinens att sluta med som jag inte kunde stå ut med ovanpå att varit vaken i 300 timmar i sträck så hade jag nog utvärderat sittuationen en aningen annorlunda. Så vart det blir farligt vet jag inte men att det blir farligt i höga doser kan du lita på.
Citera
2016-12-08, 14:47
Medlem
calamatos avatar
Jag har använt Dimor var tredje dag tagit 5 paket varje gång i ca 2 månader och har tydligen blivit beroende av Dimor. Håller på och ska sluta med det men det är fan ingen lek, har gått på Oxycontin i 2 år före och det var mycket enklare att sluta med. Är inne på 8:e dagen utan och har ett fruktansvärt sug fortfarande, får stålsätta mig när jag går förbi ett apotek. Är rädd att hjärtat och mina tarmar ska ta stryk därför ska sluta.
Citera
2016-12-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ETHIRTEEN
Nu har jag tagit Loperamid utspritt under dagen, totalt 194mg Dimor,Loperamid mylan och Imodium.
Har tagit totalt 10mg Sobril och 10mg Nitrazepam. Först nu kl 19:44 så har jag med hjälp av peppar en matsked och 1 Färskpressad Grapefrukt juice utan koncentrat plus 2 lergigan och 0,5 mg Haldol blivit tillräckligt påverkad för att nodda. Ingen direkt eufori mår bra helt enkelt med en kombination likt typ Cocilana. Det enda jag tänker är att det är synd om magen. Men helt klart går det om man vill att bli påverkad av Loperamid sitter och kliar i ansiktet medans jag skriver. Och AT symptom från utsättning av Subutex hålls i jävligt bra skick Prövade ett paket igår men det fungerade inte alls så tänkte ge det en ny chans idag för alltid känt att det måste vara BS att det fungerar men det gör det faktiskt och då har jag endå gått på Heroin IV i flera år och har en grund tolerans.

Tonic water, Peppar, Grapejuice, antihistaminer (Lergigan) Och små mängder Benz gör en lite små go det gör det faktiskt.

Mvh
Jag skulle oroa mig mer över din lever efter att ha petat i dig alla dom där skittabletterna. Är du gammal heroinist borde du kunna komma fram med något bättre än rännskitetabletter.
Citera
2016-12-21, 16:21
Medlem
bananajoe33s avatar
Tröck i mig en förpackning med dimor och ett rejält glas med vatten med massa svartpeppar i.. Hoppas det lindrar min AT från subutex lite..
Citera
2016-12-21, 17:54
Medlem
bananajoe33s avatar
En förpackning dimor och en näve svartpeppar tog bort min subutex avtändning helt nästan. Sköönt
Citera
2016-12-21, 18:11
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
En förpackning dimor och en näve svartpeppar tog bort min subutex avtändning helt nästan. Sköönt
Tänk på att det är en opiod så trappa ur loperamiden också sen

MVH
Citera
2016-12-22, 22:26
Medlem
Varning!

Käkade 228mg loperamid en dag tillsammans med 3 kraftiga groggar, sjukhuset nästa kan ja säga. Inge kul va en fruktansvärt At på en dos/kväll med usch!
Citera
2016-12-28, 00:39
Medlem
Jag har använt lop flera ggr mot opiatabs och e skitglad d funkar! Mot tramabs, moffeabs och i stort sett alla opi jag kört under 15år. Brukar ta 3 pack och sedan må ganska bra faktiskt! Lysande när det krisar, men inget o knarka på. Men vid opi abs och omöjlihrt att få tag på sub eller metadon - då hjälper lop! Tar de bara oralt och inga boosters behövs. Fantastiskt när man MÅSTE gå av!
Citera
2016-12-28, 06:56
Bannlyst
Märkte ingenting på det! Totalt nada, enda som hände var att levervärderna skjöt i höjden, ska detta bli nya inne flugan för sveriges unga att pajja sina levrar på nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in