2016-12-14, 17:38
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Apropå hennes bakdebacle, är det någon som nånsin sett något bakverk på hennes Insta eller Periscope? Kan inte minnas ett enda och inte en chans att Anna slängt ihop en tårta eller limpa utan att skryta med det online. Vi får se om det inte dyker upp lite muffins nu när jag påpekat detta

Bakverk? Mer troligt med bakvärk nu när Bookskan är så flitig på hästryggen.
Citera
2016-12-14, 17:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Jag tror att Anna Book den store går runt till div företag/butiker
och påvisar att hon minsann lägger ut reklam på sitt
Instagram för att sedan få gratissaker.

Garanterat att de som äger hästen låter henne skumpa häst
mot att hon lägger upp reklam på sin sida.
Anna Book har inte råd att rida annars!

Ridkläder får hon av Hööks kan man se.

Och så hennes jävla fula hår som hon också får gratis.

Hon tjänar knappt något numera när hon inte dubbar
film för några sånguppdrag har hon icke så hon klarar sig.

@apridutveckling @hooksofficial @cindhair #varmaridkläder
#justformyself #love #horses #passion #fun

#uschsåpinsamhonär

Va, har hon slutat med dubbningarna? Varför då? Har hon bråkat med MediaDubb AB?
Citera
2016-12-14, 17:43
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Jo det har du rätt i men har det varit hemmagjorda? Inget minne av det. Får nog ta en liten bläddring genom hennes Insta.

Jo, har för mig det varit nån hemmagjord. Alltså, hemmagjord som i köpta kakbottnar, grädde och bär. Men det är som du säger, väldigt sällan man får se bakverk.
Citera
2016-12-14, 17:48
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Jo, har för mig det varit nån hemmagjord. Alltså, hemmagjord som i köpta kakbottnar, grädde och bär. Men det är som du säger, väldigt sällan man får se bakverk.

Ja nu har jag faktiskt hittat några så tji fick jag, förlåt mig Anna!
Citera
2016-12-15, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
På skansen arbetar en man med elefanter, han får ibland den ädla uppgiften att föra in sin arm analt på förstoppade djur. Samme man har fått en grundutbildning i gynekologi och är jouranställd på samma klinik som AB besöker.

Hmm, det är väl ingen större skillnad på Anna Took's bak och en elefantbak. BTW, sist det fanns elefanter på Skansen var väl runt 1992 men han (Sv*n Sk*g?) kanske sökte sig vidare till Anna's klinik för att upprätthålla kompetensen eller så försöker du baktala nå'n av dom...
Citera
2016-12-15, 06:13
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarcasmium
Hmm, det är väl ingen större skillnad på Anna Took's bak och en elefantbak. BTW, sist det fanns elefanter på Skansen var väl runt 1992 men han (Sv*n Sk*g?) kanske sökte sig vidare till Anna's klinik för att upprätthålla kompetensen eller så försöker du baktala nå'n av dom...
Ja jävlar, mannen i fråga talar Östgötska, han är nog anställd på Kolmården.
Citera
2016-12-15, 10:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vilka otroliga mängder mat hon lagar jämt.
https://www.instagram.com/p/BOAvqwYg...danobook&hl=sv

Det där är ju inga normala mängder för en familj med 4-5 pers varav två barn och en gbp opererad. Visst det blir lite rester men mycket lär ju behöva slängas. Detta säger jag som ändå äter mycket mat
Citera
2016-12-15, 10:15
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vilka otroliga mängder mat hon lagar jämt.
https://www.instagram.com/p/BOAvqwYg...danobook&hl=sv

Det där är ju inga normala mängder för en familj med 4-5 pers varav två barn och en gbp opererad. Visst det blir lite rester men mycket lär ju behöva slängas. Detta säger jag som ändå äter mycket mat
Det där äter väl Anna som en "lätt lunch"? Till detta slukar hon även enorma mängder champagne.

Detta gör hon för att hon KAN. Hon är så världsvan och chic, vår Anna
Citera
2016-12-15, 13:21
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ja nu har jag faktiskt hittat några så tji fick jag, förlåt mig Anna!
Är det inte den älskade dottern som bakar för det mesta?

Hon är ju rätt märklig som återanvänder frukostbilder. Fast det kanske var årets enda lätta och nyttiga frukost?

4 dagar sedan.
https://www.instagram.com/p/BN31arvA...danobook&hl=sv
19 veckor sedan.
https://www.instagram.com/p/BIjt8eQg...danobook&hl=sv
Citera
2016-12-15, 14:00
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Hon är ju rätt märklig som återanvänder frukostbilder. Fast det kanske var årets enda lätta och nyttiga frukost?

4 dagar sedan.
https://www.instagram.com/p/BN31arvA...danobook&hl=sv
19 veckor sedan.
https://www.instagram.com/p/BIjt8eQg...danobook&hl=sv

Haha.. Om hon någon gång äter något nyttigt är det lika bra att återanvända bilderna att glädja sina följare med.
Citera
2016-12-15, 15:15
Medlem
När jag läser kommentarerna på Books instagram blir jag ännu mer övertygad om att det är hon själv som skriver dessa. Identiskt språkbruk i samtliga och dessa tecken med figurer som hon inte kan undvara. En expert inom området som sysslar med sådant skulle med all säkerhet påstå att det är samma eller enstaka personer som skriver dessa inlägg.

Bara att kolla själv. Hon har inte ens fantasi nog att variera trots att dom står under varann. Samma ord som fina återkommer och några till som härlig m.fl Det är oftast bara en rad också som talar om hur underbar och fantastisk hon är samt berömmer den goda smaken av porslin med mera.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-12-15 kl. 15:17.
Citera
2016-12-15, 16:57
Medlem
Hon vet att använda filter... hennes senaste bild är så softad att håret är suddigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in