2016-09-24, 21:23
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Surt sa räven. Det har nog inte gått Anna förbi att de båda har lite liknande starter på sina kändisskap, Anna slog igenom i Mellon och Victoria vann Fröken Sverige. Dessutom skiljer det bara fyra år mellan dem. Där slutar dock likheterna.

Victoria gick vidare till att bli model, har bott och rest över hela världen, är väl gift med nån miljardär (?) och tillbringar sina dagar med att sippa champagne med väninnorna i Monaco. Anna däremot har i snart 30 år levt på ABC, kommit tvåa i Let's Dance, gråtit ut i hundratals artiklar och tillbringar sina dagar med att laga pulversås i Solna.

Inte nog med att Victoria är snyggare, hon är antagligen smartare också. Det framgick nämligen i programmet att Vickan sysslar med day trading! Samtidigt har Anna legat hos Kronofogden och hankar sig fram med lite företagsgig och diverse lekprogram. Klart som fan hon inte gillar Silvstedt.
Känns som en täckmantel för ett av världens äldsta yrken
Citera
2016-09-24, 21:31
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Känns som en täckmantel för ett av världens äldsta yrken

Lol, ja faktiskt och hade det varit nån random 20-årig bloggbrud så hade jag hållit med. Nu blev hon faktiskt intervjuad av DI och även om det så klart va lite gimmick över det hela så verkar hon ju iaf inte helt bakom flötet. Här är intervjun hon gjorde medan hon hängde med Berg: http://www.di.se/artiklar/2016/6/8/d...ra-exploderat/ http://www.di.se/artiklar/2016/6/13/...tjing-katjing/

Sorry för OT.
Citera
2016-09-24, 22:49
Medlem
Nu lever ju book o silvstedt i två helt skilda världar. Silvstedt är en smart tjej och lyckats i livet. Hon har säkerligen både en o två EGNA, BETALDA lägenheter lite varstans. Klart det svider och Tunnan kan bara inte dölja sin avundsjuka.
Till kvällens program: Åhhh, vad hon med avsmak inte sjöng med i Tommy tycker om mej, lr inte låtsas kunna veta att det är Carola som vunnit tre ggr i mellon. Det vet jag, för var gång man frågar lr skriver om Carola på hennes ig lr perin, så blir man blockad! Carola är en vagel i ögat för Tunnan. Förresten finns det något program där hon någonsin vunnit?? Den ständiga tvåan, hahahaha
Citera
2016-09-24, 23:17
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Nu lever ju book o silvstedt i två helt skilda världar. Silvstedt är en smart tjej och lyckats i livet. Hon har säkerligen både en o två EGNA, BETALDA lägenheter lite varstans. Klart det svider och Tunnan kan bara inte dölja sin avundsjuka.
Till kvällens program: Åhhh, vad hon med avsmak inte sjöng med i Tommy tycker om mej, lr inte låtsas kunna veta att det är Carola som vunnit tre ggr i mellon. Det vet jag, för var gång man frågar lr skriver om Carola på hennes ig lr perin, så blir man blockad! Carola är en vagel i ögat för Tunnan. Förresten finns det något program där hon någonsin vunnit?? Den ständiga tvåan, hahahaha
Jag håller med, jag tycker att Silvstedt verkar vara både smart och sympatisk och dessutom ha humor. Hon har jobbat hårt för sin framgång och förtjänar den.
Senast redigerad av enfindam 2016-09-25 kl. 00:14.
Citera
2016-09-25, 00:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Vilken pinsam insats ikväll av Fru Flodhäst. Jag tror hon lyckades svara fel på varenda fråga. Och givetvis hoppade hon tjurigt upp i soffan och ville byta efter tre fel på raken. Programledaren fick gå fram och skämta bort det hela och lite diskret dra upp henne igen.

På slutet var hon inte med och kramade motståndarna. Hon anser nog i vanlig ordning att de fuskade eller hade "tjuvtränat" innan. Någon som kan se hur hon kommenterar fiaskot på sin instagram?
Citera
2016-09-25, 03:07
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vilken pinsam insats ikväll av Fru Flodhäst. Jag tror hon lyckades svara fel på varenda fråga. Och givetvis hoppade hon tjurigt upp i soffan och ville byta efter tre fel på raken. Programledaren fick gå fram och skämta bort det hela och lite diskret dra upp henne igen.

På slutet var hon inte med och kramade motståndarna. Hon anser nog i vanlig ordning att de fuskade eller hade "tjuvtränat" innan. Någon som kan se hur hon kommenterar fiaskot på sin instagram?
Inga kommentarer om det alls, inget de senaste dagarna om att hon ens skulle dyka upp på TV.

Dagens bild:
Stor skål med pasta blandad med "brun sörja", och ett fat med vitlöksbröd. Allt uppställt som vanligt för självservering.

Text:
annatoledanobook Pasta och vitlöksbröd ~ en lugn lördagskväll.
I morgon blir det full fart ~ så jag går strax och lägger mig 🍃🌺

Kommentarer:
lenisen71 Gott det ser ut! Sov så gott🌒🌙💤💤💤
flight040 Ja tack @annatoledanobook )
susannewollter Ser väldigt gott ut 👌💕
Citera
2016-09-25, 08:53
Medlem
Ronilles avatar
Folk är sådana rövslickare på hennes IG. Precis som exemplet ovan. Vad är de rädda för? Att bli blockade? Att få en video där Anna skriker att det är dumt att anta?

Ja-sägare överallt och det övergå mitt förstånd. Okej om det verkligen var fina bilder/matkreationer etc etc men det är ju faktiskt inte det.
Citera
2016-09-25, 09:16
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Skandal att dom lottar in Anna Book med folk som inte kan sjunga. Anna får själv dra det tunga lasset.

Att hon själv får dra det tunga lasset har vi alla vetat om i cirka 30 år...
Citera
2016-09-25, 12:18
Medlem
utanws avatar
Är det ingen som kan ta prints på bilderna hon har lagt upp sedan hon låste sin instagram?
Det är bilderna jag gillar att skratta hjärtligt åt.
Citera
2016-09-25, 18:06
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
Är det ingen som kan ta prints på bilderna hon har lagt upp sedan hon låste sin instagram?
Det är bilderna jag gillar att skratta hjärtligt åt.
Jag skulle gärna göra det men jag har ingen aning om hur man postar bilder här.
Citera
2016-09-25, 18:10
Medlem
felstavadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Jag skulle gärna göra det men jag har ingen aning om hur man postar bilder här.

https://minfil.org

Ladda upp, kopiera länk, posta länk, -klart
Citera
2016-09-25, 18:22
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felstavadd
https://minfil.org

Ladda upp, kopiera länk, posta länk, -klart
Ok, skall prova det. Tack!
Citera