2016-12-13, 22:06
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Asså nu har Anna gått för långt med sina hashtags! I näst senaste instainlägget har hon: #ridkläder #braridboots #ridstövlar #femeninaridkläder #varmaridkläder #brastallskor. Nu måste faktiskt nån närstående ta tag i det här innan varje inlägg har #kniv #gaffel #tallrik # glas #bord #brunt

Vänta bara ska du se.

Är det någon som vet ifall Anna visat någon bild på ponnyn hon hade som barn? Tyckte det var konstigt att hon aldrig lade upp en bild på den nu när hon har hållit på och ridit hela hösten. Nog måste hon ha många bilder på den från sin barndom, det var ju hennes egna lilla ponny som absolut existerat i verkligheten. Men, hon kanske förvarar de bilderna i sitt andra hem i Spanien.
Citera
2016-12-13, 23:39
Medlem
Tror inte ett skit på att Tunnan har haft en ponny, Tunnamamma var ensamstående och jobbade i en korvkiosk då finns det inte utrymme för en häst. Hästen är ett fantasifoster, har Anna drömt om en ponny så har den blivit verklighet för henne. När Tunnan brejkade med ABC lekte livet för Tunnamamma hon kunde köpa päls och bil och vart riktigt högdragen. Tror mycket av hennes tokigheter kommer från mamman.
Citera
2016-12-14, 10:20
Medlem
Hade Lilla Anna haft en ponny så hade den säkerligen dykt upp i någon av hennes magnifika bakverk.
Hon bakade väl in sin mammas ansikte i någon tävling vill jag minnas?

Så varför inte en ponny, fast det krävs nog en hel del deg och en stor ugn för att lyckas med det.
Citera
2016-12-14, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Hade Lilla Anna haft en ponny så hade den säkerligen dykt upp i någon av hennes magnifika bakverk.

Så varför inte en ponny, fast det krävs nog en hel del deg och en stor ugn för att lyckas med det.

Gjorde hon det? Hade mammans ansikte som motiv på tårtan? Det verkar lite creepy tycker jag.... "Nu barn ska vi äta upp mormors ansikte!" eller vaddå?

Jag undrar också kring den där påstådda ponnyns existens? Jag undrar om hon inte till och med sagt att det var en "miniatyrponny", vilket kan förklara varför hon inte kunde lära sig att rida på den. Men vare sig hon menade falabella eller amerikansk miniatyr så är de väl väldigt dyra- men var kanske inte det på den tiden? Men om hon menade en vanlig shettis så kan ju de vara nog så billiga och en sådan kan hon ju alla gånger suttit på ryggen på.

Men just märkligt om ponnyn inte visas på bild och det faktum att hon tedde sig som att hon aldrig suttit på en häst, eller tagit hand om en tyder ju på att det inte är sant att hon haft någon... Men varför hittar man på att man haft häst, kan rida etc. Helt samma som Hollywoodfru Persson som minsann tävlat och varit en fantastisk lovande ryttarinna som barn. Hon tedde sig också som om hon aldrig suttit på en häst och dottern såg mer van och avslappnad ut fast dottern tydligen aldrig heller suttit på hästryggen. Men nu är ju detta tråden om Anna Book. Jag bara undrar om dessa damer på något vis lider av samma diagnos? Men den ena får aggressionsutbrott stup i kvarten, den andra får gråtattacker. Båda verkar ju hur som helst tro sig vara världsbäst på allt, vackra och underbara och otroligt lättkränkta både av människor och av livet i stort.

Tillägg: Plus att båda har lite makabra fuffens för sig. Att äta en tårta i form av sin mammas ansikte- om det var det som menades`?- verkar ju sinnessjukt och något som även GP kunde göra- gapskrattande som en cartoonhäxa... Men bägge skulle nog bli hemskt kränkta och hysteriska om någon annan gjorde så mot dem själva.
Senast redigerad av Ruskette 2016-12-14 kl. 10:49.
Citera
2016-12-14, 13:30
Medlem
Citat:

Det var när hon var med i "Kändisarna bakar" eller vad det hette programmet. Hon hyllade modern genom att baka kakor med hennes ansikte. Minns inte om hon tryckte dit ett foto eller om hon ristade in konturerna. I vilket fall åkte hon ur tävlingen först av alla då hon inte klarade att baka småfralla. När vinnaren skulle koras vägrade hon att sitta vid bordet och försvann i ren ilska. Hon ansåg att dom övriga deltagarna hade fuskat eftersom dom tränat att baka hemma. Hon var verkligen arg den gången.
Citera
2016-12-14, 14:37
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det var när hon var med i "Kändisarna bakar" eller vad det hette programmet. Hon hyllade modern genom att baka kakor med hennes ansikte. Minns inte om hon tryckte dit ett foto eller om hon ristade in konturerna. I vilket fall åkte hon ur tävlingen först av alla då hon inte klarade att baka småfralla. När vinnaren skulle koras vägrade hon att sitta vid bordet och försvann i ren ilska. Hon ansåg att dom övriga deltagarna hade fuskat eftersom dom tränat att baka hemma. Hon var verkligen arg den gången.

Hmm, fuskanklagelser och dålig sportmannaanda. Vad skönt att hon har vuxit ifrån sånt beteende.
Citera
2016-12-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Hmm, fuskanklagelser och dålig sportmannaanda. Vad skönt att hon har vuxit ifrån sånt beteende.
Skulle inte förvåna mig om domarna kände på sig att det skulle gå åt helvete med en Bock i gruppen. Nu var visserligen småfrallorna katastrofer så det gick rätt till. Hur det gick med kakorna har jag glömt och det borde känts grymt att stoppa in morsan i ugnen en gång till.
Citera
2016-12-14, 15:27
Medlem
motyls avatar
Citat:

http://www.tv4.se/hela-kändis-sverig...kärlek-2643624

I det klippet visas en bild på Anna som liten när hon står bredvid en ponny, kan det möjligtvis vara den hon menar? Eller var det där bara en lånehäst, men då får jag bjuda Anna på detta så hon kan fortsätta ljuga
Citera
2016-12-14, 16:29
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
http://www.tv4.se/hela-kändis-sverig...kärlek-2643624

I det klippet visas en bild på Anna som liten när hon står bredvid en ponny, kan det möjligtvis vara den hon menar? Eller var det där bara en lånehäst, men då får jag bjuda Anna på detta så hon kan fortsätta ljuga

Men va! Inte ens en fem-åring skulle ju kunna rida den där ponnyn, det var ju den minsta häst jag sett.
Citera
2016-12-14, 17:28
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Apropå hennes bakdebacle, är det någon som nånsin sett något bakverk på hennes Insta eller Periscope? Kan inte minnas ett enda och inte en chans att Anna slängt ihop en tårta eller limpa utan att skryta med det online. Vi får se om det inte dyker upp lite muffins nu när jag påpekat detta
Senast redigerad av Aigis 2016-12-14 kl. 17:32.
Citera
2016-12-14, 17:35
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Apropå hennes bakdebacle, är det någon som nånsin sett något bakverk på hennes Insta eller Periscope? Kan inte minnas ett enda och inte en chans att Anna slängt ihop en tårta eller limpa utan att skryta med det online. Vi får se om det inte dyker upp lite muffins nu när jag påpekat detta

Har för mig att det har funnits tårtor?
Citera
2016-12-14, 17:37
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Har för mig att det har funnits tårtor?

Jo det har du rätt i men har det varit hemmagjorda? Inget minne av det. Får nog ta en liten bläddring genom hennes Insta. Än så länge har jag bara hittat bilder på hennes döttrars hemmabak. Däremot upptäckte jag att Anna nyligen återanvände en gammal bild, fan va töntigt... https://www.instagram.com/p/BN31arvAG7M/ https://www.instagram.com/p/BIjt8eQgLxH/
Senast redigerad av Aigis 2016-12-14 kl. 17:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in