Citat:
Ursprungligen postat av
En1.
Om ja fattat se rätt låter ju det som att chanserna är lika med noll. Så man undrar ju varför dom ens försöker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Kan vara för att se att allt står rätt till helt enkelt se till att rätt är rätt och inte någonting annat
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Genom att felcitera och låta som en 5 åring?
Om han istället skulle sluta gnälla om det gröna partiet och att det sker en omröstning för att istället börja mantla rollen som en ledare så skulle ingen bry sig om omräkningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Snarare Republikanska partiet som kommer att upplösas, det finns absolut ingen backning för att illegala invandrare skulle ha röstat under valet, varje gång man har bett om källa för påståendet så har det konstant hänvisats till twitter och åsikter.
Kan vara för att se att allt står rätt till helt enkelt se till att rätt är rätt och inte någonting annat?
Hillary: Riggade valet mot Sanders, HELA etablissemanget och media använde ALLT man hade mot Trump, Soros äger röstmaskinerna, man bussade runt folk för att rösta fler gånger och betalda proffsdemonstranter för att slåss med Trumpsupportrar på massmöten. Supportrar blev attackerade och slagna för sina politiska åsikter.
Sanders: $$$
Trump: Valet är riggat mot oss, demokraterna kommer kanske fuska för att vinna. Identifiering vid röstningen är bristfällig, illegala invandrare kan rösta i valet. Jag
kanske accepterar att förlora. Vi får se.
Hillary: Dålig förlorare! Hot mot demokratin!
Brott mot traditionerna i landet! Potentiell diktator som inte vill lämna ifrån sig makten!
Media: Trump ljuger. Finns inga bevis på att valet är riggat. Röstningssystemet är felfritt, går inte att fuska på något sätt. #Fejknyheter
Trump: Jag vann!
Media: Hitler är tillbaka! Domedagsprofetior och hotfulla analyser.
Hillary: Total chimpout i 2 veckor, gråt, skrik och våldsamheter.
Stein: Vi räknar om. Ge mig 7 miljoner.
Hillary: Jaaaaaa, vi stödjer och är med och räknar om. #Russianhackers #Rigged
Ondahamstern: För att se till att allt står rätt till helt enkelt!
Media: Gröna partiet ifrågasätter valresultatet! Kan ha förekommit fusk! #Demokrati
Trump: Skulle ni inte acceptera valresultatet oavsett vem som vann? Jag skulle även ha flest totala antalet röster om man inte räknade med alla illegala invandrare som röstade. Vi kan räkna VA, NH och CA också. Mycket fusk där.
Hillary: ......
Media: Finns inga bevis på fusk där.
Stein: $$$
Ondahamstern: Sluta gnälla, börja agera som en ledare. Finns inga bevis på fusk!
#Foliehatt #Ingenmänniskaärillegal
(P.S Republikanska partiet kommer upplösas.)