Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-28, 19:56
Medlem
carminaburanas avatar
http://www.expressen.se/nyheter/vita-huset-det-finns-inga-belagg-for-valfusk/

Fan det är ju helt sjukt hur svensk media kostat vrider och vänder på allt för att få Trump att framstå i dålig dager.

Inte ett ord om att det är jillsteins eller demokraterna som drog upp det hela från början, bara att "valfusket" som vita huset inte hittade enbart är riktat mot Trump och hans twittrande.

Fan jag blir rasande bara jag tänker på det. Och mer förundrar när man inser vilket jävla maskineri mannen stod upp mot och vann över. Inget kunde rädda dem, varken kändisar ( och det var fanimej 99% av kändisarna som öppet avskydde honom) eller myhetsbyråerna eller ens hand egna Parti. Man undrar hur valet hade sett ut om han hade blivit behandlad som Hillary. hon hade inte fått en enda röst ffs.
2016-11-28, 20:35
Medlem
kofotskentas avatar
"‏@realDonaldTrump
Serious voter fraud in Virginia, New Hampshire and California - so why isn't the media reporting on this? Serious bias - big problem!"

O, mästare! Jag faller på knä, ert geni är mig oöverskådligt. En hel värld av lärdomar ligger framför mina fötter. Jag är icke värdig, blott en sekund av er brillians skulle blända mig.

7D Intergalactic Underwater Chess:
http://imgur.com/a/L4RS5

Demokraterna kommer inte existera länge till om detta fortsätter. Fullständig kross, schackmatt, game over.
2016-11-28, 20:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
"‏@realDonaldTrump
Serious voter fraud in Virginia, New Hampshire and California - so why isn't the media reporting on this? Serious bias - big problem!"

O, mästare! Jag faller på knä, ert geni är mig oöverskådligt. En hel värld av lärdomar ligger framför mina fötter. Jag är icke värdig, blott en sekund av er brillians skulle blända mig.

7D Intergalactic Underwater Chess:
http://imgur.com/a/L4RS5

Demokraterna kommer inte existera länge till om detta fortsätter. Fullständig kross, schackmatt, game over.

Snarare Republikanska partiet som kommer att upplösas, det finns absolut ingen backning för att illegala invandrare skulle ha röstat under valet, varje gång man har bett om källa för påståendet så har det konstant hänvisats till twitter och åsikter.
2016-11-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Snarare Republikanska partiet som kommer att upplösas, det finns absolut ingen backning för att illegala invandrare skulle ha röstat under valet, varje gång man har bett om källa för påståendet så har det konstant hänvisats till twitter och åsikter.

Här har du "källa".

https://www.scribd.com/document/332480549/Do-Non-Citizens-Vote-in-US-Elections-Richman-Research-Study

I vilket fall, hur menar du att kopplingen mellan påståendet om illegalt röstande och att republikanerna kommer att upplösas ser ut?
2016-11-28, 21:38
Medlem
En klassiker från Donald Trump:

https://www.youtube.com/watch?v=V-NaN1ujo_0

Only in America.
2016-11-28, 21:57
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Ja gud hjälpe oss för sådana som dig. På ett sätt är det väl skönt att inte behöva se någonting som det är utan hela tiden uppfinna en egen sanning.
Du blir säkert nöjd när Tönt-Bert gör sin nya politikersatstning. Borde passa din intelligens.

Var i hela helvetet kommer ni idioter ifrån

På vilket sätt har jag uppfunnit min egen sanning? Är det inte snarare du som förnekar sanningen kring Trump och häxan Hillary?
Senast redigerad av naturtvål 2016-11-28 kl. 22:01.
2016-11-28, 22:55
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En1.
Om ja fattat se rätt låter ju det som att chanserna är lika med noll. Så man undrar ju varför dom ens försöker.

Citat:
Kan vara för att se att allt står rätt till helt enkelt se till att rätt är rätt och inte någonting annat

Citat:
Genom att felcitera och låta som en 5 åring?

Om han istället skulle sluta gnälla om det gröna partiet och att det sker en omröstning för att istället börja mantla rollen som en ledare så skulle ingen bry sig om omräkningen.

Citat:

Kan vara för att se att allt står rätt till helt enkelt se till att rätt är rätt och inte någonting annat?

Hillary: Riggade valet mot Sanders, HELA etablissemanget och media använde ALLT man hade mot Trump, Soros äger röstmaskinerna, man bussade runt folk för att rösta fler gånger och betalda proffsdemonstranter för att slåss med Trumpsupportrar på massmöten. Supportrar blev attackerade och slagna för sina politiska åsikter.

Sanders: $$$

Trump: Valet är riggat mot oss, demokraterna kommer kanske fuska för att vinna. Identifiering vid röstningen är bristfällig, illegala invandrare kan rösta i valet. Jag kanske accepterar att förlora. Vi får se.

Hillary: Dålig förlorare! Hot mot demokratin!
Brott mot traditionerna i landet! Potentiell diktator som inte vill lämna ifrån sig makten!

Media: Trump ljuger. Finns inga bevis på att valet är riggat. Röstningssystemet är felfritt, går inte att fuska på något sätt. #Fejknyheter

Trump: Jag vann!

Media: Hitler är tillbaka! Domedagsprofetior och hotfulla analyser.

Hillary: Total chimpout i 2 veckor, gråt, skrik och våldsamheter.

Stein: Vi räknar om. Ge mig 7 miljoner.

Hillary: Jaaaaaa, vi stödjer och är med och räknar om. #Russianhackers #Rigged

Ondahamstern: För att se till att allt står rätt till helt enkelt!

Media: Gröna partiet ifrågasätter valresultatet! Kan ha förekommit fusk! #Demokrati

Trump: Skulle ni inte acceptera valresultatet oavsett vem som vann? Jag skulle även ha flest totala antalet röster om man inte räknade med alla illegala invandrare som röstade. Vi kan räkna VA, NH och CA också. Mycket fusk där.

Hillary: ......

Media: Finns inga bevis på fusk där.

Stein: $$$

Ondahamstern: Sluta gnälla, börja agera som en ledare. Finns inga bevis på fusk!
#Foliehatt #Ingenmänniskaärillegal
(P.S Republikanska partiet kommer upplösas.)
Senast redigerad av kofotskenta 2016-11-28 kl. 22:59.
2016-11-28, 23:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Trump: Skulle ni inte acceptera valresultatet oavsett vem som vann? Jag skulle även ha flest totala antalet röster om man inte räknade med alla illegala invandrare som röstade. Vi kan räkna VA, NH och CA också. Mycket fusk där.

Fram med bevis för att illegala invandrare har röstat, påståenden är inte bevis.
2016-11-28, 23:09
Medlem
Citat:
Fram med bevis för att illegala invandrare har röstat, påståenden är inte bevis.

Försök inte, Hamstern.

Jag gav dig "källan".
2016-11-28, 23:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Här har du "källa".

https://www.scribd.com/document/332480549/Do-Non-Citizens-Vote-in-US-Elections-Richman-Research-Study

I vilket fall, hur menar du att kopplingen mellan påståendet om illegalt röstande och att republikanerna kommer att upplösas ser ut?

Bra då vet vi att kanadensare, tyskar, engelsmän, ryssar och många andra som är vita tydligen går och röstar då 44% av de som tesen påstår röstar och som saknar amerikanskt medborgarskap är vita medan latinos består av 26.6% samt en rad andra allt från svarta, asiater och mixed osv, osv.

Tesen klumpar i mina ögon ihop de som saknar möjlighet att identifiera sig som amerikanska medborgare med de som faktiskt är illegala invandrare.

Den pekar dock inte ut att det skulle vara flera miljoner illegala invandrare som har röstat på Clinton 2016, speciellt inte då tesen du hänvisar till visar hur en rapportering såg ut 2014.
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-11-28 kl. 23:12.
2016-11-28, 23:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Försök inte, Hamstern.

Jag gav dig "källan".

Du fick ett svar och jag pekade ut att din källa även säger att majoriteten av de som saknar möjligheten att identifiera sig som amerikanska medborgare även är vita, den säger inte ordagrant att de kan bevisa att det är illegala invandrare utan att det är folk som saknar möjlighet att identifiera sig.
2016-11-28, 23:16
Medlem
kristofferGs avatar
Hur troligt är det att Mitt Romney väljs som Secretary of State? Det skulle vara ett oförglömligt svek mot hans anhängare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in