Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-28, 15:10
Medlem
E.Merckxs avatar
Donald Trump på twitter nu:

Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump

If Cuba is unwilling to make a better deal for the Cuban people, the Cuban/American people and the U.S. as a whole, I will terminate deal.

Sätt press på Cuba, utplåna allt som har med Obama att göra.

2016-11-28, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Donald Trump på twitter nu:

Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump

If Cuba is unwilling to make a better deal for the Cuban people, the Cuban/American people and the U.S. as a whole, I will terminate deal.

Sätt press på Cuba, utplåna allt som har med Obama att göra.

Som sagt skicka medicin och mat men kör på till Kubanerna är helt fria. Efter det vinner Trump Florida med 20%
2016-11-28, 15:46
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Ja, jag utgår från att det är Trump själv eller någon i hans stab som skriver, inte att kontot skulle vara hackat. D.v.s. att det är hans egna ord och inga felciteringar.

Nu åsyftade jag iofs att det Trump skriver är lögner, halvsanningar och trams - inte att någon skulle ha hackat hans konto. Var det verkligen så oerhört otydligt eller är ni allmänt tröga?
2016-11-28, 16:04
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Media går stenhårt på att få in sin orm Romney hos Trump så de kan styra honom.

Trump 'furious' over Conway talk on Romney
Top Talkers: Donald Trump is 'furious' over Kellyanne Conway's Sunday remarks about former presidential candidate Mitt Romney.

Tack gode gud för Kellyanne Conway och newt att sätta Trump på plats.

Riktigt oroväckande att Trump verkar vända ryggen på alla som försvarade honom 24/7 nästan på gränsen till pinsamt av Trump.

Tar han Romney fy fan då kan han lika gärna avgå och sitta i sitt jävla Trumptower.

Valet var en lika stor seger för Conway som för Trump. Hon var lysande i alla vänstermedier där Clintons reportrar och experter försökte komma åt henne/honom.

Hon har förstås rätt om katastrofen Romney och vad vi ser kan vara ett spel som går ut på att ge denne lite ljus för att sen gå i falluckan. Hämnd för Romneys dåliga omdömen om blivande presidenten.
Senast redigerad av Mikojan 2016-11-28 kl. 16:07.
2016-11-28, 16:53
Medlem
whogivesafucks avatar
Jävlar vad roligt det skall bli att om något år ha någon form av facit.
Då kan det amerikanska folket som ville ha sin förändring sitta där och fundera på vad i helvete det var som hände.
Trump lär väl bara ha medhåll från sin köpekärring som nu för egen del sitter säkert under hans presidentperiod.
2016-11-28, 17:02
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Då kan det amerikanska folket som ville ha sin förändring sitta där och fundera på vad i helvete det var som hände.
Trump lär väl bara ha medhåll från sin köpekärring som nu för egen del sitter säkert under hans presidentperiod.

Här har du redan ett facit av den massiva massmediala tsunamivåg av rena lögner som publicerats runt om i världen, för att försöka få den satanistiska häxan Clinton vald.

Hur mycket sanning var det egentligen i dessa nyheter om att Trump skulle förlora och om så skedde att börsen skulle störtdyka?

SVAR= 0

Här en liten sammanställning av de värsta lögnerna och lögnarna:

http://www.liveleak.com/view?i=f2a_1480344002
2016-11-28, 17:25
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck

Och all denna visdom, inkluderat kvinnoförakt, vill du delge oss utan att ha en aning om hur det kommer att gå. Grattis. Du låter som nån av Clintons många misslyckade fans
2016-11-28, 17:43
Medlem
Trump to meet with Romney on Tuesday

President-elect Donald Trump will meet again with Mitt Romney on Tuesday, sparking new rounds of speculation that Romney could land the Secretary of State job even as senior Trump surrogates have attacked the 2012 GOP nominee.

That meeting was one of many announced to the press Monday by transition spokesmen.

Trumps dagar är räknade pissar på alla som röstade på honom.
2016-11-28, 19:04
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag var naturligtvis ironisk.

Jag förstår att du menade att Trump var partisk, ovetenskaplig, opålitlig och dålig på alla sätt.

Men jag vill att du nämner en tidning, tv-kanal, blogg, radiokanal eller mediahus som är:
"100% neutral och faktabaserad forskningsunderstödd nyhetsförmedlare."

(förutom Trump alltså)
2016-11-28, 19:09
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Jag förstår att du menade att Trump var partisk, ovetenskaplig, opålitlig och dålig på alla sätt.

Men jag vill att du nämner en tidning, tv-kanal, blogg, radiokanal eller mediahus som är:
"100% neutral och faktabaserad forskningsunderstödd nyhetsförmedlare."

(förutom Trump alltså)

Men herre gud. Någon påstod att det är bra att Trump tweetar hela tiden, ty MSM ljuger hela tiden. Då påpekade jag att Trump minsan också ljuger. Jag kanske borde ha skrivit det rakt ut i stället för att försöka vara ironisk.
2016-11-28, 19:33
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Media går stenhårt på att få in sin orm Romney hos Trump så de kan styra honom.

Trump 'furious' over Conway talk on Romney
Top Talkers: Donald Trump is 'furious' over Kellyanne Conway's Sunday remarks about former presidential candidate Mitt Romney.

Tack gode gud för Kellyanne Conway och newt att sätta Trump på plats.

Riktigt oroväckande att Trump verkar vända ryggen på alla som försvarade honom 24/7 nästan på gränsen till pinsamt av Trump.

Tar han Romney fy fan då kan han lika gärna avgå och sitta i sitt jävla Trumptower.

""Kellyanne went rogue at Donald Trump's expense at the worst possible time," a source familiar with Trump's thinking told MSNBC."

Definitivt fejknyheter.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gaslighting
2016-11-28, 19:46
Medlem
Trumps nya keps:

http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/11/28/donald-trump-debuts-new-45-presidential-hat/

The hat read “USA” on the front with the number “45” on the side.

Trump trollar med demokraterna igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in