Citat:
Ursprungligen postat av
Gliese581C
att du sänkte dig från 2.0 till 1.7 pga att du hade blivit dummare känns märkligt. Ålder brukar annars ofta lyftas fram som en stor fördel på verbala delen.
Jo, på den verbala delen har jag båda gångerna skrivit näst intill full pott. Men de ändrade provet för ett par år sedan och gav matten ett större utrymme Det är min sämsta gren.
Det var ett tag sen jag pluggade matte, så många av dessa ekvationer fick jag chansa på. Det gick inte så bra.
Men jag skriver provet igen i vår. Och får väl plugga lite matte. HP är en bra grej för att hålla sig fräsch i huvudet.
Jag siktar på 2.0 igen.
Men känner att jag blir mer trögtänkt med åren.