Citat:
Ursprungligen postat av
erwynn
Vad har du tränat/ändrat på som gör att du hoppas på en sådan utveckling?
Gjorde 1.15 utan att plugga något vidare mer än att känna till provdelarna. Har gått igenom mattedelen grundligt och siktar på höga poäng där samtidigt som jag smått läst mycket och gjort gamla prov. Just nu ser det ut att hålla sig, med mattedelen som min styrka då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jonathaan5
Vill anspela lite på föregående frågan ang engridryck till hp, är det att rekommendera tycker ni?
Slopa helt och hållet. Orkar du inte hålla igång så kanske en inför sista passet, men skulle aldrig rekommendera under dagen. "upp och NER"-effekten kommer slå dig hårt under provdagen skulle jag säga utan mer än egen erfarenhet att grunda det på.