Det är då själva fan att man ska torska på att läsa av diagram, särskilt när FB-folket påstår att det ska vara full pott bara man är fokuserad. Jävla sopa är jag En poäng från 2.0 kvant...
Det är då själva fan att man ska torska på att läsa av diagram, särskilt när FB-folket påstår att det ska vara full pott bara man är fokuserad. Jävla sopa är jag En poäng från 2.0 kvant...
GRYMMA POÄNG! Grattis till en bra prestation!
Har du några tips på NOG-delen? Samt om kvantitiva delen överlag?