Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
"Vi håller inte koll på tidigare säsonger", är det förbjudet att skriva om bönder som varit med under tidigare säsonger?
Nejdå, jag ville bara klargöra hur landet ligger

men addera gärna en liten innehållsförteckning till namedroppningen som börjar med "ni minns hen som..."(ochså nått sarkastiskt helst)
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Sigrid är enbart ute efter sex tror jag och inte en livspartner. När hon kört slut på en man så ska det säkert komma dit någon annan för att bli hennes "förnämliga älskare". Hon är en vedervärdig person som jag hoppas det går riktigt illa för. Passar inte i BSF alls.
Ha ha! du vill ha likriktning i fel riktning, men är det inte lite roligt att någon liten % tillåts komma in och kasta omkull ett format hårt in i ladugårdsväggen?, du gillar väl mångfald?. Din gemytliga bild över hur en bonde måste vara krackelerar
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Ja hade hon velat ha en seriös relation så hade ju Anders varit som klippt och skuren. En man med inre trygghet, kan laga gourmetmat, föra intressanta samtal. Men det ser hon inte för hon vill ju inte ha den bästa mannen i sitt liv utan bara en tillfällig sexuell förbindelse. Hoppas hon snart blir avslöjad inför männen och att dem då skäller ut henne rejält och sen drar.
Hoppas att dina söndercurlade män stannar kvar och får lära sig lite vett & etikett, om hur lite som faktiskt krävs för att ha ett seriöst stabilt förhållande, jag skulle gärna leva på att böja mä framstupa & mumsa Vitex agnus castus ur samma ho som Fattu Lumpa om jag inte vore en sån tvångsmässi usling till halvfabrikats-gourmand, vet inte om jag förtjänar Sigrid faktiskt.
PS är det någon som följer dom där Seinfeldt tvillingarnas eskapader med varandra på tv4.se?, snacka om att slösa på bönder för framtida säsonger bara för att hålla liv i en webb-hollabaloo...förlåt välgörande hjälp! till ensamma bönder (snart kommer det väl en gala där vi ska skänka pengar ochså) att tappa koncentrationen på jobbet och råka producera fel fetthalt i getosten