2010-11-06, 13:18
  #1849
Medlem
Ännu en härlig omgång med Bonde söker fru, älskar hela upplägget. 1 kvinna, 1 tönt och 1 ungdom måste givetvis vara med för underhållningsvärdet

Jonas-Öland verkar inte vara speciellt intresserad av barn, två av tjejerna är 40 och en 45. Hon på 35 stack ju pga hundproblem. Tror som ett tidigare inlägg att hon fick panik och fejkade, oj min hund är skadad, gråt, drama...

Johan-Skåne är för ung för programmet och rätt så ful-snygg men jäkligt charmig. Tjejerna är på tok för unga och ute på äventyr, vilket kanske passar Johan?? Den blonda med kort hår känns som bästa valet och tjejerna är väl avundsjuka på pappas flicka som kom i cabriolet.

Tomas, är faktiskt den personen som växt mest och som verkar vara mest seriös kring att hitta kärleken. Tror att kan skulle klicka bäst med den mulliga blonda, den långa brunetten verkar vara lite för kräsen och den överviktiga och gluggen går väl bort??

AC, Vad ska man säga? Lite stylingtips hade väl hjälpt. Hennes urval är väl lite socialt handikappade men känns rätt så typiskt svenskt. Hon får väl supa dem fula så att de lättar upp sig. Hoppas att de inte planerar att fortplanta sig...

Johan och Jonas är väl de bästa kapen, både till sätt och ekonomiskt. Ställena i Öland och Skåne såg också rätt så imponerande ut. Fast Tomas är väl den enda som kan få sitt hjärta krossat för att han söker kärleken på allvar??
Citera
2010-11-07, 18:30
  #1850
Medlem
dumkopfs avatar
Blonda, långsmala bonden, är han inte väldigt homo?
Citera
2010-11-07, 18:50
  #1851
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf
Blonda, långsmala bonden, är han inte väldigt homo?
Nä bara lite fjantig. AC däremot verkar vara homo eller åtminstone asexuell.
Citera
2010-11-07, 18:57
  #1852
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEOW.
För övrigt tänkte jag först samma sak som någon skrivit tidigare i tråden - att han Tomas skulle vara det här årets Roger. Men Tomas verkar vara ganska fin ändå... han lägger märke till detaljer och kan dessutom prata (om än lite knackigt) till skillnad från Roger som var HELT efterbliven.

Vet inte om det är mitt inlägg som du syftar på https://www.flashback.org/sp26462276 eller om någon annan också gjort jämförelsen.

Jag sa redan då att Roger var betydligt värre:
Inte en slump att Tomas är närmast en kopia av Roger från förra säsongen t ex. (Även om Roger var betydligt värre och närmast plågsam att skåda).


Poängen kvarstår dock.
Det SKA bara vara en tönt med. Nu har vi t o m två, både en manlig och en kvinnlig.
Linda vurmar för töntarna, vill hjälpa dem och ser därför till att de kommer med i programmet.
TV4 ser lyteskomik som god underhållning och något som genererar fler tittare (självklart blir det därför ingen makeover eller styling av bönderna heller som flera här verkar undra över).
Så enkelt är det.
Citera
2010-11-07, 20:01
  #1853
Medlem


http://bayimg.com/BaAhhAaDg
Citera
2010-11-08, 18:42
  #1854
Medlem
dumkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [MystERiouZ]


http://bayimg.com/BaAhhAaDg

Vad är det? En pipa? Vad är det med det?
Citera
2010-11-09, 18:07
  #1855
Medlem
Youngboyss avatar
Vad heter låten som spelades ca 10. 27 in i programmet?

http://www.tv4play.se/noje/bonde_soker_fru?title=bonde_soker_fru_del_5&videoi d=1115162
Citera
2010-11-09, 19:31
  #1856
Medlem
natemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngboys
Vad heter låten som spelades ca 10. 27 in i programmet?

http://www.tv4play.se/noje/bonde_soker_fru?title=bonde_soker_fru_del_5&videoi d=1115162

Ordinary World - Duran Duran.
Citera
2010-11-09, 20:37
  #1857
Medlem
hon den där kvinnliga bonden lär väl ändå vara oskuld.
Citera
2010-11-10, 01:07
  #1858
Medlem
MEOW.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Vet inte om det är mitt inlägg som du syftar på https://www.flashback.org/sp26462276 eller om någon annan också gjort jämförelsen.

Jag sa redan då att Roger var betydligt värre:
Inte en slump att Tomas är närmast en kopia av Roger från förra säsongen t ex. (Även om Roger var betydligt värre och närmast plågsam att skåda).


Poängen kvarstår dock.
Det SKA bara vara en tönt med. Nu har vi t o m två, både en manlig och en kvinnlig.
Linda vurmar för töntarna, vill hjälpa dem och ser därför till att de kommer med i programmet.
TV4 ser lyteskomik som god underhållning och något som genererar fler tittare (självklart blir det därför ingen makeover eller styling av bönderna heller som flera här verkar undra över).
Så enkelt är det.

jo, det var ditt inlägg jag syftade till...
men självklart är han en "tönt", men jag tänker fortfarande hålla fast vid att det snarare är hon Lindas killar som är "töntiga", mer än någon annan i serien.
jag kan nästan tycka lite synd om t.ex. Linda då hennes killar är väldigt socialt missanpassade och hon hoppas på något annat. Dock måste hon ju själv kunna ta tag i någonting och inte bara hoppas på att en "casanova" ska komma dit och charma båda henne och resten av tv-sverige.

hur som helt, tomas... hans kvinnor verkar bra (i hans sällskap) och han själv känns inte som en kille som skulle säga att bröst och fitta var det bästa han visste.
ganska oklart vad jag försöker säga, jag hoppas att du förstår vad jag menar.
Citera
2010-11-10, 20:07
  #1859
Medlem
santacls avatar
Ann-Katrin är het när hon går runt i shorts & t-shirt och matar kossorna mums !
Citera
2010-11-10, 20:15
  #1860
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Den långe fan...en utav hans brudar ansåg tydligen att han var flörtig mot alla

har jag sätt denna flörtighet i tv? (jag är ioff kille) men säg inte att det flörtiga enbart kan vara baserat på att han kan konsten att grina(le) med hela ansiktet emot kvinnor medans han pratar straight?
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2010-11-10 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in