Ännu en härlig omgång med Bonde söker fru, älskar hela upplägget. 1 kvinna, 1 tönt och 1 ungdom måste givetvis vara med för underhållningsvärdet
Jonas-Öland verkar inte vara speciellt intresserad av barn, två av tjejerna är 40 och en 45. Hon på 35 stack ju pga hundproblem. Tror som ett tidigare inlägg att hon fick panik och fejkade, oj min hund är skadad, gråt, drama...
Johan-Skåne är för ung för programmet och rätt så ful-snygg men jäkligt charmig. Tjejerna är på tok för unga och ute på äventyr, vilket kanske passar Johan??

Den blonda med kort hår känns som bästa valet och tjejerna är väl avundsjuka på pappas flicka som kom i cabriolet.
Tomas, är faktiskt den personen som växt mest och som verkar vara mest seriös kring att hitta kärleken. Tror att kan skulle klicka bäst med den mulliga blonda, den långa brunetten verkar vara lite för kräsen och den överviktiga och gluggen går väl bort??
AC, Vad ska man säga? Lite stylingtips hade väl hjälpt. Hennes urval är väl lite socialt handikappade men känns rätt så typiskt svenskt. Hon får väl supa dem fula så att de lättar upp sig. Hoppas att de inte planerar att fortplanta sig...
Johan och Jonas är väl de bästa kapen, både till sätt och ekonomiskt. Ställena i Öland och Skåne såg också rätt så imponerande ut. Fast Tomas är väl den enda som kan få sitt hjärta krossat för att han söker kärleken på allvar??