2016-11-10, 14:09
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Fann sitt livs kärlek
Roberto var på en promenad där Anna bor när de möttes och började prata. Hon bjöd in honom och dukade fram kex och ostar som hon hade gjort själv.

- Han blev lite imponerad och vi pratade till klockan fem på morgonen. Sen skrev han jättefint i min gästbok med sitt telefonnummer.

Men att ringa honom, det vågade inte Anna.

- Efter två dagar ringde Roberto och tre veckor senare fick han nycklarna hem till mig. Min relation innan var inte så sund. Jag gjorde klart för Roberto direkt att han kommer aldrig kunna äga mig.

För Roberto var det inga konstigheter och sedan dess har det varit de två.
———
Jasså, en ny variant på hur de träffades? Var det inte en vän som sammanfört dem?
Det gäller att komma ihåg vad man sagt tidigare om man inte kan hålla sig till sanningen.
Givetvis hade hon gjort kexen och ostarna själv.
Ja, versionerna går isär en del.
http://www.tv4.se/herr-och-fru/artik...bf725194009e9a
Citera
2016-11-10, 20:49
Medlem
Photoshoppeds avatar
Och Anna var så nöjd och glad i sista avsnittet av stjärnhoppningen. Hon klarade minsann att sitta kvar när Bingo travade över låga bommar - sådetså. De andra föll av och hade sig när de skulle rida banan, men inte Anna. De andra galopperade visserligen och hoppade över hinder och såg inte ut som att de var på ponnyridning för små barn som Anna gjorde, men hon föll inte av och Bingo klarade att trava över alla "hinder". Hon sken som en sol efteråt och gjorde high five. Hon hade verkligen lyckats!

Varför är hon med i detta? Har hon inget annat att göra på dagarna, och förstår hon inte att hon plågar hästen? Detta måste få ett slut.
Citera
2016-11-10, 21:19
Medlem
Hon är med för att svt vill ge alla barn ur var generation en traumatisk upplevelse. Vad var väl Staffan Westberg, jämfört med vad Anna är?
Citera
2016-11-11, 07:08
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, versionerna går isär en del.
http://www.tv4.se/herr-och-fru/artik...bf725194009e9a
Haha, Anna blir gång på gång påkommen med att ljuga men det verkar inte få henne att sluta. Jag tror hon snart dyker upp som politiker i MP eller något annat 7K parti.
Citera
2016-11-11, 11:51
Medlem
Vad gäller Stjärnhoppningen: Anna Book var mest imponerad att man kan dricka kaffe samtidigt som man rider. Eller nästmest imponerad. Mest imponerad var hon ju, som redan konstaterats, över sig själv....
Citera
2016-11-13, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Haha, Anna blir gång på gång påkommen med att ljuga men det verkar inte få henne att sluta. Jag tror hon snart dyker upp som politiker i MP eller något annat 7K parti.

Ja, skulle hon ljuga mera så skulle hon få en riksdagsplats av SD, men nu, mer som en vanlig politiker, jag håller med dig
Citera
2016-11-13, 09:04
Medlem
Photoshoppeds avatar
På senaste instagrambilderna från Tapas-restaurangen ser hon verkligen ut som en tjock gammal tant. Hennes underarmar är grövre än mina lår tror jag. Hon måste ha gått upp ännu mer i vikt sista tiden. Markant skillnad på bilderna som tagits innan restaurangbesöket, där hon med hjälp av filter lyckats se ut som 13 år och hyfsat slank
Citera
2016-11-13, 19:45
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
På senaste instagrambilderna från Tapas-restaurangen ser hon verkligen ut som en tjock gammal tant. Hennes underarmar är grövre än mina lår tror jag. Hon måste ha gått upp ännu mer i vikt sista tiden. Markant skillnad på bilderna som tagits innan restaurangbesöket, där hon med hjälp av filter lyckats se ut som 13 år och hyfsat slank

Ja, vad är det här för skämt? Vi har ju sett den hemska sanningen och den ser inte ut så här.
https://www.instagram.com/p/BMuGgGZg...danobook&hl=sv
Citera
2016-11-13, 19:54
Bannlyst
EN lustig kommentar, naturligtvis skickligt förtäckt, resulterade i att jag inte får följa Annas liv på Instagram längre. Hur länge ska jag behöva straffas?

Efter månader av följande kliade det så pass mycket i fingrarna att jag inte kunde hålla mig längre.

Nu får jag stå mitt kast.
Citera
2016-11-13, 20:35
Medlem
William Hainess avatar
Varför exakt låtsas Anna (mi amor!!!11) att hon delvis kan spanska men är spanjor?

Tror hon någon köper denna idé om henne som prinsessa exotica?
Citera
2016-11-13, 21:00
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Varför exakt låtsas Anna (mi amor!!!11) att hon delvis kan spanska men är spanjor?

Tror hon någon köper denna idé om henne som prinsessa exotica?

För ett tag sedan var det någon som rättade en mening Anna hade skrivit fel på spanska. Den kommentaren försvann fort som fan, och Anna ändrande i huvudkommentaren..
Pinsamt!
Citera
2016-11-14, 02:25
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
För ett tag sedan var det någon som rättade en mening Anna hade skrivit fel på spanska. Den kommentaren försvann fort som fan, och Anna ändrande i huvudkommentaren..
Pinsamt!

Jag kan prata finska, men i helvete att jag ska slänga runt det som Anna gör med spanskan!

Jag ogillar personer som henne, om det inte framgår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in