Citat:
Ursprungligen postat av
Vivendi91
Som någon tidigare sa, det finns absolut ingen mening med att ha tinder om man som kille objektivt sett inte är attraktiv (vältränad, lång och med symmetriskt ansikte) och svensk. Jag får i princip inga matchningar, kanske någon enstaka. Gjorde en fejktinderprofil med en objektivt sett attraktiv svensk kompis och fick inom loppet av några dagar runt 100 matchningar.
Du skriver att det är bara för att du är svensk och sen skriver du att din snygga SVENSKA kompis fick 100 matchningar. Hur hänger det ihop
Snygga killar får matchningar oavsett etnisk bakgrund. Dock får snygga svenska killar mestadels matchningar med svenska/vita tjejer och invandrartjejer som gillar vita killar. Samma sak med utländska killar, de får mestadelss matchningar med tjejer av utländsk bakgrund och svenska tjejer som inte har emot snygga utländska killar. 80-85% av mina matchningar är med svenskor dock, men det beror på att det inte hänger så många tjejer av utländsk bakgrund där (som är "exotiska" dvs). Det hänger mest negresser/asiatiskor där och varken jag eller de har ömsesidigt intresse då de söker mestadels nordisk kuk.
Problemet är att jag själv (har grekisk bakgrund, ljusa ögon, svart hår osv) vill ha tjejer med utländsk bakgrund helst att sexa med, inte svenskor.
Summa summarum: du har tyvärr inte utseendet, har som sagt inget med din etniska bakgrund att göra.