Citat:
Ursprungligen postat av
vanquishh
Men var det värt det så mycket som du fick kämpa för det? Enligt mig så är det iaf inte värt att slit om man redan har svårt för tjejer. Vissa har det, dvs de är bara bra med tjejer och de vet inte varför, medan andra inte är det och vill man bli bättre med tjejer måste man lägga mycket tid på att förbättra sig själv.
Det är just det att dom jag har fått via tinder har varit "förbestämt" känns det som bara, har inte behövt spela spel eller liknande, den första var det i princip när hon fick veta min kukstorlek, den andre var det bara ärligt att fråga vad hon sökte, och jag sökte, och vi båda sökte samma, och därefter var det golden.
En utav dom var lite mer sisådär dock, alkohol inblandat för hennes del, så det är väl "handikapp"
Men som sagt, har inte alls kämpat på det sättet för dom jag faktiskt har fått, har dock haft tjejer man har kämpat med som i slutändan har friendzonat och liknande
Citat:
Ursprungligen postat av
cqo
Hur länge har du använt Tinder?
Heh...heheh... uhm... vafan kan det vara nu... 2-2½ år?
Och har varit väldigt aktiv+raderat kontot mååååånga gånger
Så, ni inser, min snygghetsgrad är jävligt låg.
Skulle dock vara intressant att se vad andra killar ger för poäng för "mina" ragg, för jag själv tycker såklart att dom var över min egna snygghetsskala, men så är det väl alltid, man tycker att man själv är fulare än vad dom flesta andra tycker