Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-12-01, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Pratar bara för mig själv, ca 2000 matches som kille kan man väl inte vara ful? Jag bryr mig mkt om stil på mig själv med, tycker om kläder. Men jag har tröttnat totalt ändå, det jag menade med inlägget och då undrar man lite över hur de som inte får ngt alls ellet bara fula/tjocka orkar hålla på?

Det beror väl lite på vart man bor? Vissa platser är det inte lika tätbefolkat.
Citera
2016-12-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Pratar bara för mig själv, ca 2000 matches som kille kan man väl inte vara ful? Jag bryr mig mkt om stil på mig själv med, tycker om kläder. Men jag har tröttnat totalt ändå, det jag menade med inlägget och då undrar man lite över hur de som inte får ngt alls ellet bara fula/tjocka orkar hålla på?

Det tror jag inte på. Jag har 700+ matchningar och då är det BARA tjejer som åtminstone är smala och ser normala ut. Inga fetisar, feminister med näspiercing eller ansikten som ger Posttraumatiskt Stressyndrom...sanningen är att dee allra flesta kvinnor liksom män ser högst alldagliga ut. Tjejer använder dessutom smink, snapchat-filter osv vilket förvränger saker ännu mer.
Citera
2016-12-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killemedstil
Jag får matchningar stup i ett, ser medelbra ut och har ett "alibaba-namn". Ändå får jag träffa brudar och ligga.
Det mesta handlar om social kompetens och självförtroende.
Läs på om tjejerna, leta upp dom på facebook eller annat sätt (creepy jag vet). Det kommer göra att ni förmodligen får lättare att styra upp en träff. Var inte rädda att ta för er, tjejerna uppskattar killar som vägleder dom.
När ni skriver till dom, spegla dom med uppbyggnad av mening och använd INTE smylies om inte tjejen använder det. Ställ typ 2-3 öppna frågor, förslå sedan en träff. Längre tid än så ska det inte ta. Annars är tjejen förmodligen inte intresserad av er.

Det mesta handlar om social kompetens och självförtroende? Hur menar du att det påverkar om tjejen swipear höger eller vänster? Det enda som påverkar det är din bild och eventuellt din presentation.
Citera
2016-12-01, 20:53
Medlem
I gave up! Drygt en månad på banan.

110 match. 100 st feta brudar som bor minst 20 mil bort. 10 st smala och fina som var intetsägande pissbrudar som jag unmatchade. Inga dejter och inga ligg!

Tinder är för de där 14% killarna som spelar högst upp i ligan.
Citera
2016-12-01, 22:38
Medlem
Tro det eller ej, har fått tre ligg via Tinder, och jag ligger jävligt långt ner på snygghetsskalan.
Citera
2016-12-01, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Tro det eller ej, har fått tre ligg via Tinder, och jag ligger jävligt långt ner på snygghetsskalan.

Men var det värt det så mycket som du fick kämpa för det? Enligt mig så är det iaf inte värt att slit om man redan har svårt för tjejer. Vissa har det, dvs de är bara bra med tjejer och de vet inte varför, medan andra inte är det och vill man bli bättre med tjejer måste man lägga mycket tid på att förbättra sig själv.
Citera
2016-12-01, 22:43
Medlem
Citat:

Hur länge har du använt Tinder?
Citera
2016-12-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanquishh
Men var det värt det så mycket som du fick kämpa för det? Enligt mig så är det iaf inte värt att slit om man redan har svårt för tjejer. Vissa har det, dvs de är bara bra med tjejer och de vet inte varför, medan andra inte är det och vill man bli bättre med tjejer måste man lägga mycket tid på att förbättra sig själv.

Det är just det att dom jag har fått via tinder har varit "förbestämt" känns det som bara, har inte behövt spela spel eller liknande, den första var det i princip när hon fick veta min kukstorlek, den andre var det bara ärligt att fråga vad hon sökte, och jag sökte, och vi båda sökte samma, och därefter var det golden.

En utav dom var lite mer sisådär dock, alkohol inblandat för hennes del, så det är väl "handikapp"

Men som sagt, har inte alls kämpat på det sättet för dom jag faktiskt har fått, har dock haft tjejer man har kämpat med som i slutändan har friendzonat och liknande

Citat:
Ursprungligen postat av cqo
Hur länge har du använt Tinder?

Heh...heheh... uhm... vafan kan det vara nu... 2-2½ år?
Och har varit väldigt aktiv+raderat kontot mååååånga gånger

Så, ni inser, min snygghetsgrad är jävligt låg.

Skulle dock vara intressant att se vad andra killar ger för poäng för "mina" ragg, för jag själv tycker såklart att dom var över min egna snygghetsskala, men så är det väl alltid, man tycker att man själv är fulare än vad dom flesta andra tycker
Citera
2016-12-01, 22:53
Medlem
Citat:
När borde man aktivera boosten?

Testade fredagskväll vid 18 tiden, men det gav INGEN matchning...

Jag skulle säga torsdagar vid 20:00-22:00 samt söndagar samma tid. Men det kan säkert fungera någorlunda alla vardagar när människor är hemma och tittar på tv eller bara tar det lugnt framåt 22.00.
Citera
2016-12-01, 22:55
Medlem
Citat:
Skulle dock vara intressant att se vad andra killar ger för poäng för "mina" ragg, för jag själv tycker såklart att dom var över min egna snygghetsskala, men så är det väl alltid, man tycker att man själv är fulare än vad dom flesta andra tycker

Tror inte du vill, men släng upp nån bild. Hade varit intressant att se vad du menar. Svårt att veta annars vad vi pratar om, hehe.

Har personligen använt Tinder i typ 1 månad och fått 2 än så länge. Men det har bara blivit så att man "testkört" om man kan säga så, haha. Letar faktiskt efter något som kan hålla. Men inget av det har känts riktigt bra IRL.
Citera
2016-12-01, 23:09
Bannlyst
Är i Stocholm på besök och varit här i 1 dag och har nu förtillfället fått bara 23 match varv 8 unmatchade mig av nån x anledning kanske min bild på min tränade kropp utan T-shirt vid stranden. Ingen av de har svarat eller skrivit nåt. Trodde jag skulle få mer match när man är i Stocholm men kanske bara för att jag kanske är för ful för Tinder tjejerna

Aja bjuder iaf på min profilbild så kanske få feedback om jag förtjänar min resultat på Tinder https://www.dropbox.com/s/ug6mfwzjcw0k3cj/Fil%202016-06-03%2017%2048%2056.jpeg
Senast redigerad av wandw 2016-12-01 kl. 23:12.
Citera
2016-12-02, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wandw
Är i Stocholm på besök och varit här i 1 dag och har nu förtillfället fått bara 23 match varv 8 unmatchade mig av nån x anledning kanske min bild på min tränade kropp utan T-shirt vid stranden. Ingen av de har svarat eller skrivit nåt. Trodde jag skulle få mer match när man är i Stocholm men kanske bara för att jag kanske är för ful för Tinder tjejerna

Aja bjuder iaf på min profilbild så kanske få feedback om jag förtjänar min resultat på Tinder https://www.dropbox.com/s/ug6mfwzjcw0k3cj/Fil%202016-06-03%2017%2048%2056.jpeg

Lögnare. Det där är en alban vars instagrambild du har stulit...
Senast redigerad av Darkangel. 2016-12-02 kl. 01:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in