2016-11-13, 12:39
Medlem
Gjorde ett test på badoo för någon vecka sedan. Ville spela tjejerna ett spratt genom att först vara den snygge killen och sedan återgå till mig själv, den genomsnittliga. Letade upp en amerikansk manlig fotomodell, hittade hans instagram där jag tog fyra vardagliga foton. Sedan la jag upp dem på badoo och inväntade tiden. Fuck sjukt mycket matchningar och sjukt många mail. Tog sedan bort alla foton, väntade fyra dagar, bytte till mitt riktiga namn och la upp foton på mig själv. Sedan besvarade jag alla mail jag fått.

Några mail bestod av "hej, allt bra? Snygg du är" - varpå jag tackade för komplimangen. Några skrev jag med några dagar och sedan dog allt. Medan ett par stycken dissade mig direkt, förmodligen har de dödsskrikit rakt ut där hemma; "gaaaaaaah! Har jag verkligen skrivit till denna genomsnittliga kille som är lika fin som mig själv?!?! Gaaah... RADERA RADERA!!!!".

Tack vare min populäritet fick jag utmärkelsen "hetast" och "populärast på encounters" samt några andra. Några fördelar med att vara populär är att man inte behöver superpowers för att skriva till tjejer. Är man populär kommer man i kontakt med likasinnade av motsatta kön.

Kan detta vara värt att testa på tinder?
Citera
2016-11-13, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Gjorde ett test på badoo för någon vecka sedan. Ville spela tjejerna ett spratt genom att först vara den snygge killen och sedan återgå till mig själv, den genomsnittliga. Letade upp en amerikansk manlig fotomodell, hittade hans instagram där jag tog fyra vardagliga foton. Sedan la jag upp dem på badoo och inväntade tiden. Fuck sjukt mycket matchningar och sjukt många mail. Tog sedan bort alla foton, väntade fyra dagar, bytte till mitt riktiga namn och la upp foton på mig själv. Sedan besvarade jag alla mail jag fått.

Några mail bestod av "hej, allt bra? Snygg du är" - varpå jag tackade för komplimangen. Några skrev jag med några dagar och sedan dog allt. Medan ett par stycken dissade mig direkt, förmodligen har de dödsskrikit rakt ut där hemma; "gaaaaaaah! Har jag verkligen skrivit till denna genomsnittliga kille som är lika fin som mig själv?!?! Gaaah... RADERA RADERA!!!!".

Tack vare min populäritet fick jag utmärkelsen "hetast" och "populärast på encounters" samt några andra. Några fördelar med att vara populär är att man inte behöver superpowers för att skriva till tjejer. Är man populär kommer man i kontakt med likasinnade av motsatta kön.

Kan detta vara värt att testa på tinder?
När algoritmen spelar dig ett spratt så kan det vara bra så man hamnar först i kön igen och visas mer.
Citera
2016-11-13, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av artondeklass
Verkar så, det är väldigt märkligt. Jag är invandrare men ser helt ok ut. Många vekar tycka att jag är ful.

Där tror jag att du har helt rätt. Känns som att jag det var lättare förut som invandrare. Men då är det svart på vitt som jag har misstänkt att tjejer inte alls gillar invandrare. Jag har noll matchningar och har varit med i drygt två veckor. Jag söker seriöst förhållande men det är inte en enda som matchar.

Tinder vill bara tjäna pengar.

Hahahaha söka seriöst förhållande på Tinder? Jag hoppa du skämtar. Det är en ligg app.

Tro inte blint på brudarna där inne om de skrivit söker seriöst eller säger sig så är de som är mest oseriösa och har endast skrivit det för att samla på sig alla killar som beundrar henne och kan bekräfta hennes vardag med uppmärksamhet, såna brudar kommer därmed aldrig vilja ses heller. I slutändan kommer de också sluta svara.

Det kan du fråga mig som har experimenterat mycket med Tinder.
Citera
2016-11-13, 16:05
Medlem
dainsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati
Jag haft tinder plus i flera månader och fick aldrig någon matchning. Eller jo en, men hon tog bort mig så fort jag skrev. Tinder suger om man inte är en 8/10 eller högre.
Det kan inte vara sant. Jag har tinderplus och får 3-4 matchingar om dagen, 2-3 superlikes i månaden.
Jag är lätt under en 5:a. 3-4 kanske, däremot har jag svenskt utseende och ser glad ut på mina bilder som alla är tagna i ett sammanhang. Selfies funkar nog bara om man ser bra ut.
Citera
2016-11-13, 16:10
Medlem
Vivendi91s avatar
Som någon tidigare sa, det finns absolut ingen mening med att ha tinder om man som kille objektivt sett inte är attraktiv (vältränad, lång och med symmetriskt ansikte) och svensk. Jag får i princip inga matchningar, kanske någon enstaka. Gjorde en fejktinderprofil med en objektivt sett attraktiv svensk kompis och fick inom loppet av några dagar runt 100 matchningar.
Citera
2016-11-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivendi91
Som någon tidigare sa, det finns absolut ingen mening med att ha tinder om man som kille objektivt sett inte är attraktiv (vältränad, lång och med symmetriskt ansikte) och svensk. Jag får i princip inga matchningar, kanske någon enstaka. Gjorde en fejktinderprofil med en objektivt sett attraktiv svensk kompis och fick inom loppet av några dagar runt 100 matchningar.

Du skriver att det är bara för att du är svensk och sen skriver du att din snygga SVENSKA kompis fick 100 matchningar. Hur hänger det ihop

Snygga killar får matchningar oavsett etnisk bakgrund. Dock får snygga svenska killar mestadels matchningar med svenska/vita tjejer och invandrartjejer som gillar vita killar. Samma sak med utländska killar, de får mestadelss matchningar med tjejer av utländsk bakgrund och svenska tjejer som inte har emot snygga utländska killar. 80-85% av mina matchningar är med svenskor dock, men det beror på att det inte hänger så många tjejer av utländsk bakgrund där (som är "exotiska" dvs). Det hänger mest negresser/asiatiskor där och varken jag eller de har ömsesidigt intresse då de söker mestadels nordisk kuk.

Problemet är att jag själv (har grekisk bakgrund, ljusa ögon, svart hår osv) vill ha tjejer med utländsk bakgrund helst att sexa med, inte svenskor.

Summa summarum: du har tyvärr inte utseendet, har som sagt inget med din etniska bakgrund att göra.
Citera
2016-11-13, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarcrack
När algoritmen spelar dig ett spratt så kan det vara bra så man hamnar först i kön igen och visas mer.

Hittar ingenstans man kan ändra namn på tinder? Vet du?
Citera
2016-11-13, 17:16
Medlem
Vivendi91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Du skriver att det är bara för att du är svensk och sen skriver du att din snygga SVENSKA kompis fick 100 matchningar. Hur hänger det ihop

Snygga killar får matchningar oavsett etnisk bakgrund. Dock får snygga svenska killar mestadels matchningar med svenska/vita tjejer och invandrartjejer som gillar vita killar. Samma sak med utländska killar, de får mestadelss matchningar med tjejer av utländsk bakgrund och svenska tjejer som inte har emot snygga utländska killar. 80-85% av mina matchningar är med svenskor dock, men det beror på att det inte hänger så många tjejer av utländsk bakgrund där (som är "exotiska" dvs). Det hänger mest negresser/asiatiskor där och varken jag eller de har ömsesidigt intresse då de söker mestadels nordisk kuk.

Problemet är att jag själv (har grekisk bakgrund, ljusa ögon, svart hår osv) vill ha tjejer med utländsk bakgrund helst att sexa med, inte svenskor.

Summa summarum: du har tyvärr inte utseendet, har som sagt inget med din etniska bakgrund att göra.

Men för i helvete! Läs om! Jag skrev att man inte har något att hämta där om man INTE har fördelaktigt utseende och är svensk.
Citera
2016-11-13, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.

Helt korrekt, detta är vad jag försökte få ut i min tidigare inlägg och inte vad herr Vivendi91 försökte få det till.
Citera
2016-11-13, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dainsi
Det kan inte vara sant. Jag har tinderplus och får 3-4 matchingar om dagen, 2-3 superlikes i månaden.
Jag är lätt under en 5:a. 3-4 kanske, däremot har jag svenskt utseende och ser glad ut på mina bilder som alla är tagna i ett sammanhang. Selfies funkar nog bara om man ser bra ut.
Jo det är sant tyvärr. Du ser förmodligen väldigt mycket bättre ut än vad du själv förstår helt enkelt. Jag har också ett typiskt svenskt utseende.
Citera
2016-11-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivendi91

Håller med om allt utom svenskbiten. Det är bara i Sverige icke-nordiska/västeuropeisk räknas som blattar. I USA räknas araber, blandraser (ej mulatter), judar och perser som vita exempelvis. Latinos räknas inte som vita dock men de är jävligt exotiska och eftertraktade bland vita tjejer.

Detta är nog idealet på tinder:

Enligt alla experiment så verkar svarta, indier och asiater ha de svårare än vita killar. Så om du tillhör denna grupp måste du nog vara rikitgt snygg för att lyckas på tinder. Även folk med muslimska namn verkar ha det svårt. Men det är bara och byta namn på tinder så är det fixat och klart.

" Blattar " här i Sverige räknas som vita i USA, Brasilien, Kanada, UK o.s.v. Och blattar ser faktiskt bättre ut än nordiska män. Hur många modeller finns det med nordiska utseenden? inte många. Eller med 500 K - 1 M följare på instagram?

Så " blattar " som misslyckas på tinder uppfyller inte tjejernas kravbild. Minst 7/10 måste du nog vara för att ha en realistisk chans.
Senast redigerad av xeezer 2016-11-13 kl. 19:53.
Citera
2016-11-13, 23:21
Medlem
JustZlatans avatar
Hur funkar det med Tinder? När jag laddar ner appen och registrerar mig med Facebook och allt sånt där, kommer mina vänner på Facebook se att jag har Tinder eller kommer de få meddelanden eller reklam från Tinder att jag har gått med där?

Det kom upp ett meddelande under registreringen att Tinder kommer ha tillgång till mina vänner. Då avbröt jag det hela.

Jag vill vara så anonym som möjligt på Facebook när det kommer till såna här saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in